Sim only?
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:24
euhhh. wist je dat nog niet?
Ik heb nu net 2 jaar een abo en dus mijn toestel 'afbetaald' Nu heb ik mijn abo het direct naar sim only laten omzetten. Dan betaal ik iig niet te veel voor mijn toestel.
als je nog een goed toestel heb zou ik sowieso sim-only nemen en anders moet je even kijken hoeveel je toestel kost als je het via een abo koopt of dat je het los koopt en dan sim-only er bij neemt.
Ik heb nu net 2 jaar een abo en dus mijn toestel 'afbetaald' Nu heb ik mijn abo het direct naar sim only laten omzetten. Dan betaal ik iig niet te veel voor mijn toestel.
als je nog een goed toestel heb zou ik sowieso sim-only nemen en anders moet je even kijken hoeveel je toestel kost als je het via een abo koopt of dat je het los koopt en dan sim-only er bij neemt.
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:26
eeehm nee, maar er zijn kennelijk hele volksstammen die het wel kennen... Maarrrrr ik dacht, zit vast een addertje ergens in dat abo, dus eerst even hier checken! Heb ook twee jaar geleden een Nokia 6300 gekocht die nog prima is, beetje zonde om die weg te doen. Hebben jullie Sim voor 1 of 2 jaar afgesloten?

vrijdag 1 oktober 2010 om 11:27
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:30
Bijna alle providers bieden Sim Only aan. Ik heb het ook al jaren, bij Hi. Betaal 8,95 voor eh... geen idee hoeveel minuten/sms, meer dan voldoende in ieder geval
Omdat er verschillende mogelijkheden zijn (belminuten/sms uit 1 bundel, allebei apart, alleen maar bellen óf alleen maar sms'en) is het lastig om advies te geven welke voor jou nou het beste is.
Omdat er verschillende mogelijkheden zijn (belminuten/sms uit 1 bundel, allebei apart, alleen maar bellen óf alleen maar sms'en) is het lastig om advies te geven welke voor jou nou het beste is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

vrijdag 1 oktober 2010 om 11:34
Ik heb ook sim only, nou betaal ik me nogal scheel omdat ik vind dat ik het hiermee moet redden maar nooit uitkom. Maar goed, het scheelt echt! Heb het gewoon van HI, niet de goedkoopste, maar ik heb ooit een andere provider gehad en toen geen bereik op vakantie. Daar heb ik toen zo de balen van de gehad. Tuurlijk zou ik een hip toestel leuker vinden, maar zolang deze niet stuk is begin ik daar niet aan.
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:37
quote:cha schreef op 01 oktober 2010 @ 11:30:
Omhoog schieten???
De goedkoopste bij t-mobile is5.45 voor 100 min, daar zou ik aardig mee uitkunnen gezien mijn belgedrag. Maar wat is omhoogschieten? Als je boven die belminuten uitkomt?
Soms heb je een half jaar een super gunstig tarief en dan ga je daarna opeens meer betalen. Vandaar dat ik het vroeg.
Het is trouwens ook duur als je meer belt dan in je bundel zit, maar dat geldt voor alle abonnementen.
Omhoog schieten???
De goedkoopste bij t-mobile is5.45 voor 100 min, daar zou ik aardig mee uitkunnen gezien mijn belgedrag. Maar wat is omhoogschieten? Als je boven die belminuten uitkomt?
Soms heb je een half jaar een super gunstig tarief en dan ga je daarna opeens meer betalen. Vandaar dat ik het vroeg.
Het is trouwens ook duur als je meer belt dan in je bundel zit, maar dat geldt voor alle abonnementen.

vrijdag 1 oktober 2010 om 11:39

vrijdag 1 oktober 2010 om 11:41
quote:Zwup schreef op 01 oktober 2010 @ 11:38:
[...]
Waar heb je dat abonnement afgesloten? Kan het namelijk nergens vinden....
De eerste keer heb ik ze gewoon gebeld toen ik sim only wilde, als bestaande klant, en toen hadden ze deze aanbieding voor nieuwe klanten. Ik heb net zo lang gedramd tot bleek dat ik hem ook mocht. Je mag wel wat terugverwachten voor loyaliteit toch?
Die van 14,95 was een aparte actie, staat niet op de website en weet niet of die nog geldt. Bovendien moest je voor onbeperkt internet bij vodafone dat voor 6 september doen.
Maar die 25 euro van jou is dus nogal duur. Ik zou nog wat beter rondshoppen.
[...]
Waar heb je dat abonnement afgesloten? Kan het namelijk nergens vinden....
De eerste keer heb ik ze gewoon gebeld toen ik sim only wilde, als bestaande klant, en toen hadden ze deze aanbieding voor nieuwe klanten. Ik heb net zo lang gedramd tot bleek dat ik hem ook mocht. Je mag wel wat terugverwachten voor loyaliteit toch?
Die van 14,95 was een aparte actie, staat niet op de website en weet niet of die nog geldt. Bovendien moest je voor onbeperkt internet bij vodafone dat voor 6 september doen.
Maar die 25 euro van jou is dus nogal duur. Ik zou nog wat beter rondshoppen.
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:41
quote:emaille schreef op 01 oktober 2010 @ 11:39:
[...]
Dat is tegenwoordig toch bij elke aanbieder zo?Geen idee? Maar meestal zit je voor 1 of 2 jaar vast aan een abonnement en dat is bij Ben niet. Als ik het abonnement na 2 maanden opzeg dan moet ik nog 1 maand betalen en daarna stopt het abonnement. Weet niet of dat bij andere aanbieders ook zo is?
[...]
Dat is tegenwoordig toch bij elke aanbieder zo?Geen idee? Maar meestal zit je voor 1 of 2 jaar vast aan een abonnement en dat is bij Ben niet. Als ik het abonnement na 2 maanden opzeg dan moet ik nog 1 maand betalen en daarna stopt het abonnement. Weet niet of dat bij andere aanbieders ook zo is?
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:42
Ha, ik heb ook net een sim only abonnement geregeld: voor 5,95 per maand 135 belminuten/sms-berichten (en daar kom ik met mijn belgedrag ruim mee uit). Twee jaar vast bij Vodafone, op tijd opzeggen anders inderdaad kans dat je na afloop vastzit aan een duurder abonnement, aldus de klantenservice van Vodafone.

vrijdag 1 oktober 2010 om 11:43
quote:Helenita2 schreef op 01 oktober 2010 @ 11:42:
Ha, ik heb ook net een sim only abonnement geregeld: voor 5,95 per maand 135 belminuten/sms-berichten (en daar kom ik met mijn belgedrag ruim mee uit). Twee jaar vast bij Vodafone, op tijd opzeggen anders inderdaad kans dat je na afloop vastzit aan een duurder abonnement, aldus de klantenservice van Vodafone.Dát mag dus volgens mij niet meer. Ze moeten je altijd vragen of je het wil verlengen.
Ha, ik heb ook net een sim only abonnement geregeld: voor 5,95 per maand 135 belminuten/sms-berichten (en daar kom ik met mijn belgedrag ruim mee uit). Twee jaar vast bij Vodafone, op tijd opzeggen anders inderdaad kans dat je na afloop vastzit aan een duurder abonnement, aldus de klantenservice van Vodafone.Dát mag dus volgens mij niet meer. Ze moeten je altijd vragen of je het wil verlengen.
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:45
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:51
quote:emaille schreef op 01 oktober 2010 @ 11:43:
[...]
Dát mag dus volgens mij niet meer. Ze moeten je altijd vragen of je het wil verlengen.Ja, ik geloof wel dat hij inderdaad zei dat ze van te voren contact zouden opnemen. Maar ja, hoe gaan die dingen (bij mij ); tegenwoordig gaat alles via de mail en dan zie ik zoiets aan voor het zoveelste spambericht dus ongeopend de prullebak in. Dus ik heb het maar vast in m'n agenda gezet!
[...]
Dát mag dus volgens mij niet meer. Ze moeten je altijd vragen of je het wil verlengen.Ja, ik geloof wel dat hij inderdaad zei dat ze van te voren contact zouden opnemen. Maar ja, hoe gaan die dingen (bij mij ); tegenwoordig gaat alles via de mail en dan zie ik zoiets aan voor het zoveelste spambericht dus ongeopend de prullebak in. Dus ik heb het maar vast in m'n agenda gezet!
vrijdag 1 oktober 2010 om 11:53

vrijdag 1 oktober 2010 om 11:57
Ik heb mn mobiel 3 jaar geleden op een 1 jaarcontract met gratis mobiel aangeschaft. Toen het jaar verstreken was was mn mobieltje nog prima dus vond ik het niet nodig om hem in te ruilen en dus het contract op sim only gezet. Ik heb nu dus al een paar jaar een sim only contract: Volgens mij kost het een eurootje of 7 in de maand, ben niet zeker van het aantal minuten dat ik hiervoor heb maar ik hoef eigenlijk nooit bij te betalen.
By the way ik zit bij vodafone, hij zal niet de goedkoopste zijn maar heeft wel het beste bereik, ook in het buitenland. Je kan ook vodafone paspoort erop laten zetten, dan kun je in veel landen over de hele wereld veel goedkoper bellen en gebeld worden. De info hierover kan je ook op hun site vinden.
By the way ik zit bij vodafone, hij zal niet de goedkoopste zijn maar heeft wel het beste bereik, ook in het buitenland. Je kan ook vodafone paspoort erop laten zetten, dan kun je in veel landen over de hele wereld veel goedkoper bellen en gebeld worden. De info hierover kan je ook op hun site vinden.