Geld & Recht alle pijlers

Terechte zorgen om gesprek werkgever?

27-01-2012 13:49 33 berichten
Verwijderd ivm herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
quote:nummerzoveel schreef op 27 januari 2012 @ 14:20:

Ik zou de excuses persoonlijk maken. Gewoon de uitnodiging accepteren, alvast even netjes bedanken voor zijn tijd (wederom, het is de toon die de muziek maakt) en dan goed voorbereid het gesprek in. Succes!Precies, via de mail de afspraak maken, zoals jij zegt, en verder mondeling afwerken, En in de tijd tot het gesprek niet te veel over zeggen tegen je collega's. Je weet nooit hoe het overgebracht wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Goh, werken wij op zelfde plek ?
Vogelkip, ik begrijp wel dat je je zorgen maakt. Ik heb je verwijderde berichten niet gelezen dus misschien sla ik de plank volledig mis, maar.... Je kunt dit ook zien als een mega-kans! Je bent iig opgevallen. Als je slim bent, kun je dat in je voordeel gebruiken.

Verder wat de rest zegt. Excuses aanbieden als je toon ongepast was en als ze niet tevreden waren geweest over je functioneren had zo'n drukke manager ook geen tijd in je gestoken.

Ben heel benieuwd hoe het afloopt!
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Vrouwzondernaam, kleine kans denk ik. Hoezo? Had je anders een goede tip?
Het gesprek staat eind volgende week gepland nu. Het is een gesprek van ongeveer een half uur. Niet erg lang. Is dat positief of negatief? Of kan ik daar niets uit op maken?
Daar kun je uit opmaken dat de manager - of zijn secretaresse -denkt dat jullie in een half uur wel klaar zijn. Niets meer en minder dan dat.
quote:vogelkip schreef op 27 januari 2012 @ 13:49:

Ik werk bij een vrij groot bedrijf. Nu speelt er iets binnen het bedrijf waar veel collega's het niet mee eens zijn. Ik zelf heb vrij veel kritiek geleverd op dit punt. Zojuist vond ik in mijn zakelijke email een bericht van een hoge manager (die ik nog nooit persoonlijk ontmoet heb) dat wij eens om de tafel moeten gaan zitten, 'om te zien of we elkaar goed begrijpen'. Nogal vaag als je het mij vraagt.

Gezien het feit dat ik nog geen vast contract heb maak ik me zorgen. Wellicht ben ik mijn boekje te buiten gegaan door teveel kritiek te uiten? Kan dit een punt zijn voor hen om mij geen nieuw contract aan te bieden? Ik zit hier behoorlijk mee in mijn maag eigenlijk.Ik weet niet hoe lang je contract nog loopt, maar het lijkt mij sterk dat je als dat niet zo lang meer loopt op het matje wordt geroepen, als je houding hen niet aanstaat verlengen ze gewoon je contract niet. Zou ook zeker niet mijn excuses aanbieden voordat je uberhaupt weet waar het gesprek over gaat, misschien heeft het wel een positieve insteek. Zo niet, hoor je dat wel in het gesprek en kan je altijd nog je excuses aanbieden als je naar aanleiding van het gesprek vindt dat dat terecht is, bijvoorbeeld door hoe e.e.a. is overgekomen (begrijp dat je wel achter de inhoud van je boodschap staat toch ?).
Mijn contract loopt nog wel een tijdje. Eind september loopt die pas af.

Excuses ga ik wel maken, die zijn wel op zijn plaats. Het klopt dat ik nog steeds volledig achter de inhoud van mijn boodschap sta.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven