Geld & Recht alle pijlers

TMobile abbo opgezegd.Welke provider?

07-12-2010 12:39 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt dus.

Ik heb 2 abonnementen bij TMobile op mijn naam gehad (2e nr is voor mijn man), deze zijn per morgen opgezegd. Sinds de verplichte overstap naar Orange waren de rekeningen drama. Evenals bereikbaarheid. Hij belt veel naar het buitenland en ik bel vooral veel naar hem. De slechte ervaringen bij TMobile zijn algemeen bekend, daar had ik dus allemaal last van en ik was het al maanden zat.

Per nummer wil ik max. tussen de ¤ 20,- en ¤ 40,- kwijt zijn. We wilden eigenlijk een nieuwe tel, maar die zijn niet zo goedkoop meer tegenwoordig, dus wellicht dat we settlen voor Sim-only. Op een tel willen we waarschijnlijk internet (helemaal als nieuwe tel als modem te gebruiken is, net als mijn huidige Nokia E71). Ik wil het liefst gewoon een 1 jaar contract, want elke keer als ik 2 jaar neem heb ik achteraf spijt.. (te hoge rekeningen/slechte telefoon)

Mijn vraag aan jullie dus, met welke provider ben jij WEL helemaal tevreden?

Ik ken die vergelijkingswebsites, ik weet wat er op de markt is, ik wil gewoon jullie persoonlijke goede (of uiteraard slechte!) ervaringen horen,mits deze niet TMobile betreffen. Daar ben ik sowieso klaar mee.

DANK!
Mijn eerste mobiel was van Dutchtone. Dutchtone werd overgenomen door Orange en na dat Orange werd overgenomen door T-Mobile bel ik zo wel zakelijk als privé tevreden met T-Mobile.
KPN is qua bereik heel goed. Service vind ik middelmatig.
HI!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven