Toch nog even: Sinterklaas
maandag 3 december 2012 om 14:49
Elk jaar in september al komen er hier topics over Sinterklaas en hoeveel geld je daaraan uit gaat geven. Toch lees ik nergens hoeveel jullie uiteindelijk daadwerkelijk kwijt zijn aan de cadeautjes (kan zijn dat ik niet goed kijk, natuurlijk...)
Ik heb uiteindelijk ¤ 75 per kind uitgegeven (we hebben 2 kinderen)inclusief schoencadeautjes. De voorgaande jaren lag dit bedrag een stuk hoger per kind, ik heb echt wat rustiger aan gedaan.
Hoeveel zijn jullie dit jaar kwijt aan Sintcadeautjes voor de kinderen?
Ik heb uiteindelijk ¤ 75 per kind uitgegeven (we hebben 2 kinderen)inclusief schoencadeautjes. De voorgaande jaren lag dit bedrag een stuk hoger per kind, ik heb echt wat rustiger aan gedaan.
Hoeveel zijn jullie dit jaar kwijt aan Sintcadeautjes voor de kinderen?
donderdag 6 december 2012 om 12:59
Ongeveer 55 euro per kind, denk ik:
spel allebei ca 12 euro
playmobil/lego ca 10
sokken/muts ca 5 euro
pyjama/shirt ca 10 euro
cars auto ca 6 euro
Schoenkadootjes waren een chocoladeletter, en 2x een cadeautje van ca 5 euro per kind.
Ze waren allebei trouwens erg blij met hun zogenaamde nuttige cadeaus, want ja, een dino-pyjama of nieuwe Carsshirt/sokken/muts zijn wel heeeeeeeeeeeel superstoer.
spel allebei ca 12 euro
playmobil/lego ca 10
sokken/muts ca 5 euro
pyjama/shirt ca 10 euro
cars auto ca 6 euro
Schoenkadootjes waren een chocoladeletter, en 2x een cadeautje van ca 5 euro per kind.
Ze waren allebei trouwens erg blij met hun zogenaamde nuttige cadeaus, want ja, een dino-pyjama of nieuwe Carsshirt/sokken/muts zijn wel heeeeeeeeeeeel superstoer.
..