United Consumers
woensdag 13 juli 2011 om 16:06
woensdag 13 juli 2011 om 16:12
woensdag 13 juli 2011 om 16:13
Ja hoor, tijdje via hen energie afgenomen. Niks oplichterigs aan. Kreeg uiteindelijk een beter aanbod van mijn huidige energieleverancier maar heb erg veel bespaard via UC en was erg blij met de afrekening.
Heb ook eigenlijk nog nooit iets negatiefs over ze gehoord, niet op een forum en ook niet in consumentenprogramma's.
Heb ook eigenlijk nog nooit iets negatiefs over ze gehoord, niet op een forum en ook niet in consumentenprogramma's.

woensdag 13 juli 2011 om 20:14
Debbie je bent op de hoogte van het feit dat je, wanneer je iemand oplichter noemt en het is gewoon een bedrijf dat ook nog eens gewoon rechtmatig zaken doet, dat smaad of laster heet en onder die noemer strafbaar is?
Jij bent niet tevreden. Dat kan, maar dat maakt het bedrijf geen oplichters, wees wijs en pas je tekst even aan.
Jij bent niet tevreden. Dat kan, maar dat maakt het bedrijf geen oplichters, wees wijs en pas je tekst even aan.

donderdag 14 juli 2011 om 11:57
Zorgverzekering en tanken (en vroeger energie) via Un Con .Al jaren en zeer tevreden over.
Bij vragen waren ze altijd goed bereikbaar.Mijn opgebouwde tegoed werd altijd correct overgemaakt als ik dat aanvroeg.En toen ik overstapte naar andere energieleverancier,verliep dat soepel en correct,zonder een enkel probleem. Aanrader!
Bij vragen waren ze altijd goed bereikbaar.Mijn opgebouwde tegoed werd altijd correct overgemaakt als ik dat aanvroeg.En toen ik overstapte naar andere energieleverancier,verliep dat soepel en correct,zonder een enkel probleem. Aanrader!
Hey Lord,don't ask me questions