Geld & Recht alle pijlers

United Consumers

13-07-2011 16:06 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze bieden zorgverzekeringen, energie en autoverzekeringen aan tegen goedkopere tarieven of cadeaus. Afspraken komen ze absoluut niet na. wie heeft hier ook ervaringen mee?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2011 21:32
Reden: Smaad
% gewijzigd
Jij dacht...kom ik meld me even aan om een bedrijf zwart te gaan maken?

Niet de bedoeling
Ik heb er hele goede ervaringen mee.

Ik heb mijn zorgvezekering en mijn auto verzekering via hun lopen en nog nooit iets te klagen gehad.

Is ook niet heel netjes om partijen direct oplichters te noemen omdat ze jou miss niet netjes behandeld hebben.
Ja hoor, tijdje via hen energie afgenomen. Niks oplichterigs aan. Kreeg uiteindelijk een beter aanbod van mijn huidige energieleverancier maar heb erg veel bespaard via UC en was erg blij met de afrekening.

Heb ook eigenlijk nog nooit iets negatiefs over ze gehoord, niet op een forum en ook niet in consumentenprogramma's.
Erwt, weer een familielid/vriendin van.....

Bijzonder overigens dat de laatste tijd zoveel Viva-aanmeldingen komen als men een klacht over 1 bedrijf heeft.
En je meldt je hiervoor speciaal even aan? Sympathiek van je!
Ik heb juist hele goede ervaringen met United Consumers. Waarom denk jij dat het oplichters zijn?
Hier ook een goede ervaring met United Consumers.
Hier ook geen problemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb ervaring met tanken met korting en dat werkt perfect! Vorig jaar ook de zorgverzekering via UC laten lopen en ook geen problemen mee gehad.
mijn schoonzus die is er uitermate tevreden over
Hier alleen goede ervaringen met de zorgverzekering.
helaas hier geen goede ervaring en op meerdere sites blijkt echter dat er meerder zo over denken
wat is je slechte ervaring dan precies?
Waarom heb je je dan niet bij die andere sites gemeld?
Ik heb mijn energie al jaren via hun lopen en ook mijn zorgverzekering maar tot nu toe geen klachten.
quote:debbie17 wrote on 13 July 2011 @ 18:40:

helaas hier geen goede ervaring en op meerdere sites blijkt echter dat er meerder zo over denkenEchter?...
Debbie je bent op de hoogte van het feit dat je, wanneer je iemand oplichter noemt en het is gewoon een bedrijf dat ook nog eens gewoon rechtmatig zaken doet, dat smaad of laster heet en onder die noemer strafbaar is?

Jij bent niet tevreden. Dat kan, maar dat maakt het bedrijf geen oplichters, wees wijs en pas je tekst even aan.
Hier goede ervaringen, zowel met zorgverzekering als energie.

Met name bij energie heel kundige mensen aan de telefoon, die snappen waar ze het over hebben.
Ik heb het gevoel dat dit topic niet helemaal de uitwerking heeft die TO verwachtte.

Het wordt op deze manier eerder een goed reclame topic voor UC!
quote:heleen1234 schreef op 13 juli 2011 @ 23:24:

Ik heb het gevoel dat dit topic niet helemaal de uitwerking heeft die TO verwachtte.

Het wordt op deze manier eerder een goed reclame topic voor UC!
thanks voor de tip, was ff vergeten dat ik daar nog een tegoed had staan en ben nu 25 euro "rijker".....

nooit problemen met hun gehad overigens........
prima ervaring mee juist.. energie en tanken via UC.. nooit problemen.. En waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden..
Maar wat is dan precies je slechte ervaring met UC?
Zorgverzekering en tanken (en vroeger energie) via Un Con .Al jaren en zeer tevreden over.

Bij vragen waren ze altijd goed bereikbaar.Mijn opgebouwde tegoed werd altijd correct overgemaakt als ik dat aanvroeg.En toen ik overstapte naar andere energieleverancier,verliep dat soepel en correct,zonder een enkel probleem. Aanrader!
Hey Lord,don't ask me questions

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven