Geld & Recht alle pijlers

Vakantieveilingen veiling gewonnen.

05-06-2016 09:16 35 berichten
Al een paar dagen ben ik bezig met bieden op een bungalow veiling. Toen ik begon was deze nog beschikbaar voor reservering. Maar nu ik gewonnen heb zijn er geen beschikbare dagen.

Er is wel een paar keer een nieuwe veiling gestart. Word ik nu gefopt? En kan ik straks geen gebruik maken van de gewonnen veiling? Ik heb de klantenservice benaderd maar deze reageert binnen 2 werkdagen staat er in de automatische replay.
Wat raar dat lijkt mij inderdaad niet fair.

Heb je gelijk gekeken nadat je had gewonnen
Alle reacties Link kopieren
Zijn er helemaal geen data meer beschikbaar, of alleen nog data waarop jij niet wilt/kunt?
Hmm vervelend inderdaad. Maar dat gaan ze vast wel oplossen. Eventjes geduld dus.
Het begrip winnen snap ik niet in deze. Je bent gewoon diegene die het meeste wilde betalen.
quote:sleepingbeauty87 schreef op 05 juni 2016 @ 09:21:

Wat raar dat lijkt mij inderdaad niet fair.

Heb je gelijk gekeken nadat je had gewonnenJa, ik wilde direct de boeking plannen. Er staat op de site dat het aantal beschikbare bungalows gelijk staan aan de aantal veilingen. Toen ik begon met bieden was vrijwel alles groen( dat betekent bechikbaar) maar nu is alles wit( niet meer beschikbaar).
quote:apollo5 schreef op 05 juni 2016 @ 09:25:

Het begrip winnen snap ik niet in deze. Je bent gewoon diegene die het meeste wilde betalen.Hoe zou je het dan noemen?
quote:apollo5 schreef op 05 juni 2016 @ 09:25:

Het begrip winnen snap ik niet in deze. Je bent gewoon diegene die het meeste wilde betalen.

Ja. Die snap ik ook nooit.

Je koopt gewoon iets bij een veiling.
quote:Sophiever schreef op 05 juni 2016 @ 09:28:

[...]

Hoe zou je het dan noemen?Koper. Je hebt een kavel gekocht op een veiling.
Als je een nieuwe veiling bekijkt is t dan nog wel beschikbaar?
quote:prik schreef op 05 juni 2016 @ 09:24:

Zijn er helemaal geen data meer beschikbaar, of alleen nog data waarop jij niet wilt/kunt?Belangrijke vraag
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:apollo5 schreef op 05 juni 2016 @ 09:33:

[...]

Koper. Je hebt een kavel gekocht op een veiling.Dan moet dat kavel er nog wel zijn natuurlijk.
Dat b ik ook een keer gehad, helemaal geen beschikbare data toen ik wilde boeken.

Ik bleek een verkeerde link te hebben gekregen en met de juiste link kon ik gewoon boeken
quote:Sophiever schreef op 05 juni 2016 @ 09:28:

[...]

Hoe zou je het dan noemen?Dat staat er al. Je hebt het meeste geboden.
Mailen naar vakantieveilingen dus.
quote:Doppinda schreef op 05 juni 2016 @ 09:34:

Als je een nieuwe veiling bekijkt is t dan nog wel beschikbaar?Nee, daar is het ook niet meer beschikbaar maar de veilingen wordt wel aangeboden.
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 09:51:

[...]

Dat staat er al. Je hebt het meeste geboden.Zij noemen het winnen en het bekt wat lekkerder dan een hoogste bieder op kavel.Dus ik houd hun bnamg aan.
Je hebt het winnende bod, zo heet dat bij mijn weten altijd. Er zal wel iets misgegaan zijn TO, ik zou ze even bellen morgen.
quote:MarindaH schreef op 05 juni 2016 @ 10:22:

Je hebt het winnende bod, zo heet dat bij mijn weten altijd. Er zal wel iets misgegaan zijn TO, ik zou ze even bellen morgen.

Dat ga ik ook doen, ik ben blij dat iemand al aangeeft dat er bij haar iets mis was met de link. Ik heb geen ervaringen met vakantieveilingen dus ik denk meteen dat ik gefopt wordt. Zeker omdat er op de site van de aanbieder staat dat er nog maar 11 huisjes beschikbaar zijn over de gehele maand juni verdeeld over 2 huistypes.

En hoe het heet doet er niet zoveel toe als ik maar krijg waar ik voor betaald heb.
Bij vakantieveilingen ben ik al te vaak gefopt. Ik doe het niet meer.
Laat je ons weten hoe het afloopt? Ik twijfel of ik via hen iets wil proberen...hoe graag hoe ze jouw vraag oppakken want natuurlijk moet jij kunnen boeken. Heb je een screenprint gemaakt van toen er nog voldoende opties waren?
quote:positivodo schreef op 05 juni 2016 @ 10:47:

Bij vakantieveilingen ben ik al te vaak gefopt. Ik doe het niet meer.Oei. Zou je daar wat meer over willen vertellen?
quote:blauwuiltje schreef op 05 juni 2016 @ 10:47:

Laat je ons weten hoe het afloopt? Ik twijfel of ik via hen iets wil proberen...hoe graag hoe ze jouw vraag oppakken want natuurlijk moet jij kunnen boeken. Heb je een screenprint gemaakt van toen er nog voldoende opties waren?Ik heb geen printscreens gemaakt, ik had immers nog niets gewonnen. Maar ik zal je p de hoogte houden.
quote:Sophiever schreef op 05 juni 2016 @ 10:24:

[...]

Dat ga ik ook doen, ik ben blij dat iemand al aangeeft dat er bij haar iets mis was met de link. Ik heb geen ervaringen met vakantieveilingen dus ik denk meteen dat ik gefopt wordt. Zeker omdat er op de site van de aanbieder staat dat er nog maar 11 huisjes beschikbaar zijn over de gehele maand juni verdeeld over 2 huistypes.

En hoe het heet doet er niet zoveel toe als ik maar krijg waar ik voor betaald heb.Is de veiling specifiek voor juni of willen jullie graag in juni weg maar is er dan geen plek meer maar wel op andere data? (andere maand) Als er wel andere data beschikbaar zijn dan de datum die jij wil dan heb je gewoon pech namelijk. Als er helemaal geen andere data te boeken zijn klopt er iets niet en dan hoor je dat wel van de klantenservice.
quote:mwcactus schreef op 05 juni 2016 @ 11:20:

[...]

Is de veiling specifiek voor juni of willen jullie graag in juni weg maar is er dan geen plek meer maar wel op andere data? (andere maand) Als er wel andere data beschikbaar zijn dan de datum die jij wil dan heb je gewoon pech namelijk. Als er helemaal geen andere data te boeken zijn klopt er iets niet en dan hoor je dat wel van de klantenservice.Nee,is het specifiek in juni maar geen enkele optie meer open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven