Vakantieveilingen veiling gewonnen.
zondag 5 juni 2016 om 09:16
Al een paar dagen ben ik bezig met bieden op een bungalow veiling. Toen ik begon was deze nog beschikbaar voor reservering. Maar nu ik gewonnen heb zijn er geen beschikbare dagen.
Er is wel een paar keer een nieuwe veiling gestart. Word ik nu gefopt? En kan ik straks geen gebruik maken van de gewonnen veiling? Ik heb de klantenservice benaderd maar deze reageert binnen 2 werkdagen staat er in de automatische replay.
Er is wel een paar keer een nieuwe veiling gestart. Word ik nu gefopt? En kan ik straks geen gebruik maken van de gewonnen veiling? Ik heb de klantenservice benaderd maar deze reageert binnen 2 werkdagen staat er in de automatische replay.
zondag 5 juni 2016 om 11:47
Ik heb 2 keer iets vergelijkends gehad met iets van vakantieveilingen. Dat werd beide keren snel en netjes opgelost. Een keer kreeg ik mijn geld terug omdat de leverancier failliet was en de andere keer had ik een verouderde link en hebben ze netjes een nieuwe opgestuurd.
Verder al veel leuke dingen via vakantieveilingen gedaan
Succes!
Verder al veel leuke dingen via vakantieveilingen gedaan
Succes!
zondag 5 juni 2016 om 14:25
Ja ikbedoelde een screenprint toen je de eerste keer zag dat er opties waren...in ieder geval succes! Ps laatst op dit forum heeft iemand vertelt dat je ook blind kunt boeken op ik meen center parcs...je kiest dan wanneer je wilt en een paar dagen eerder hoor je welk park je krijgt. Scheelt aanzienlijk in de prijs