Geld & Recht alle pijlers

Vakantieveilingen veiling gewonnen.

05-06-2016 09:16 35 berichten
Al een paar dagen ben ik bezig met bieden op een bungalow veiling. Toen ik begon was deze nog beschikbaar voor reservering. Maar nu ik gewonnen heb zijn er geen beschikbare dagen.

Er is wel een paar keer een nieuwe veiling gestart. Word ik nu gefopt? En kan ik straks geen gebruik maken van de gewonnen veiling? Ik heb de klantenservice benaderd maar deze reageert binnen 2 werkdagen staat er in de automatische replay.
Ik heb 2 keer iets vergelijkends gehad met iets van vakantieveilingen. Dat werd beide keren snel en netjes opgelost. Een keer kreeg ik mijn geld terug omdat de leverancier failliet was en de andere keer had ik een verouderde link en hebben ze netjes een nieuwe opgestuurd.

Verder al veel leuke dingen via vakantieveilingen gedaan :-)

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit problemen met deze website en zelfs in het buitenland verbleven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja ikbedoelde een screenprint toen je de eerste keer zag dat er opties waren...in ieder geval succes! Ps laatst op dit forum heeft iemand vertelt dat je ook blind kunt boeken op ik meen center parcs...je kiest dan wanneer je wilt en een paar dagen eerder hoor je welk park je krijgt. Scheelt aanzienlijk in de prijs
Bellen. Ze zijn erg behulpzaam!
Zeker Oostappen vakantie?
quote:nickname82 schreef op 05 juni 2016 @ 21:28:

Zeker Oostappen vakantie?Nee,waarom denk je dat?
Verschillende keren "gewonnen" en nooit is er iets misgegaan.
Before you assume, there is this thing called asking.
Ooststappen vakantie??
quote:nickname82 schreef op 24 juni 2016 @ 23:55:

Ooststappen vakantie??Mijn antwoord is nog steeds nee.
Is het inmiddels wel gelukt met het oplossen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven