Geld & Recht alle pijlers

V&D is terug als online warenhuis kans van slagen of ni

17-09-2018 12:44 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat de V&D weer terug is als een online warenhuis, het zou zomaar kunnen dat deze opzet wel een kans van slagen heeft, ze hebben nu geen dure winkelpanden meer, en doordat alles nu online te koop is kunnen ze goedkoop personeel inhuren, wellicht doen ze een callcenter ergens in Suriname of Curaçao, dat scheelt ook in de kosten, de Wehkamp doet het immers ook.
Als ze er nu voor zorgen dat alle pakketjes netjes de volgende dag worden geleverd zodat daar geen klachten over ontstaan, dan geef ik de V&D nieuwe versie wel een kansje van slagen.
Wat denken jullie gaat het wat worden ? Of zal dit ook gedoemd zijn te mislukken aangezien er al zoveel online warenhuizen zijn.
Ik ga nu in ieder geval wel alvast wat panty's inslaan want dat was het enige waarvoor ik naar de V& D ging, en ik ga nu gelijk even uitzoeken of ik mijn V&D cadeau kaarten van 5 jaar geleden nog kan inwisselen.
Ik moet zeggen dat de terugkeer van de V&D mij ergens toch een blij gevoel geeft.
Heel apart !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Wie mist V&D eigenlijk dan?
V&D als online winkel lijkt me niet zo bijzonder het was als warenhuis gezellig (vooral rond de feestdagen) om doorheen te dolen en zo nu en dan wat te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Als ze weer Friendz kinderkleding krijgen kom ik weer terug, dat mis ik.
Nitflex schreef:
17-09-2018 13:33
Wie mist V&D eigenlijk dan?

Ik. Vond het een fijne winkel waar ze (voor mij) alles hadden. Maar ik vond het al een heel stuk minder toen ze met dat shop in shop begonnen. Wat ik nog steeds mis is de goeie ouwe V&D, die ik al sinds de jaren 80 kende.
De website vind ik nu nog helemaal niks, ik hoop dat inderdaad hun eigen merken ook terug komen.
gizzmo-returns schreef:
17-09-2018 13:26
Nee, wilde een dekbedovertrek bestellen vorige week en ze hadden alleen kinderdingen. Maar naar Wehkamp gegaan en geslaagd. Gemiste kans dus.
Ik heb laatst een leuke gescoord bij Hudson's Bay voor 20 euro, 100% bio katoen :proud:
Was wel blij dat ik toch even naar de home afdeling was gegaan om gewoon eens rond te neuzen.

Dat is ook nog een ding. Veel mensen missen de V&D omdat men Hudson's Bay te duur vind. En ja die is duurder maar ik merk wel dat ze iets goedkoper worden en vaker leuke aanbiedingen hebben waardoor het voor meer mensen toch betaalbaar wordt.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
17-09-2018 13:33
Wie mist V&D eigenlijk dan?
Ik niet
Maar welke winkel mis je wel??
Nitflex schreef:
17-09-2018 13:33
Wie mist V&D eigenlijk dan?
Ik wel
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
17-09-2018 13:03
Ik was helemaal blij en ging meteen bij de kinderkleding kijken, die kocht ik destijds vaak bij v&d. Staat er alleen Coolcat-kleding op.

Laat maar.
Precies dit!
The time is now
lilalinda schreef:
17-09-2018 13:56
Ik niet
Maar welke winkel mis je wel??
Ik vind het soms jammer dat Mark’s & Spencer weer weg, voor de etenswaren en sommige typisch Britse dingen dan.

Ik zag bij V&D weinig bijzonders, hoewel ik er als tiener in de 90s graag kwam.

Tuurlijk, ik kocht er weleens panty’s of sokken, maar dat kan overal. Maar ik lees hier kinderkleding, tja kinderen heb ik dan weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
17-09-2018 14:25
Ik vind het soms jammer dat Mark’s & Spencer weer weg, voor de etenswaren en sommige typisch Britse dingen dan.

daarvoor ga ik gewoon paar keer per jaar naar de UK. Van Oxo cubes tot aan pijnstillers, flink inslaan. 8-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gekeken op de site en er staat inderdaad niets bijzonders, zelfs de lingerie vind ik zo/zo, maar de online V&D is pas gelanceerd, ik neem aan dat ze uiteindelijk wel een groter assortiment zullen krijgen, anders gaan ze het niet redden, wat mij ook verbaasd is dat ik op radio en tv geen reclame heb gezien of gehoord over de nieuwe V&D, heel vaag.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
De merken die ze nu aanbieden kan ik op andere plekken ook krijgen. Daarmee gaan ze het niet redden denk ik. Hoop dat Monsoon ooit terugkomt.
Tjezus, wat vals
ni.
Gemiste kans om nu met een halve webshop te komen. Begin dan aan het deel dat wel onderscheidend was (Frendz bijv).
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
17-09-2018 14:46
De merken die ze nu aanbieden kan ik op andere plekken ook krijgen. Daarmee gaan ze het niet redden denk ik. Hoop dat Monsoon ooit terugkomt.
Monsoon is inderdaad leuk, en Accessorize (dat hoort volgens mij bij elkaar, het zit in Engeland altijd in hetzelfde winkelpand), dat zat bij ons in de V&D maar was al jaren geleden verdwenen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
17-09-2018 15:26
Monsoon is inderdaad leuk, en Accessorize (dat hoort volgens mij bij elkaar, het zit in Engeland altijd in hetzelfde winkelpand), dat zat bij ons in de V&D maar was al jaren geleden verdwenen.
Ja geloof dat Monsoon het moederbedrijf is, die waren inderdaad voor de sluiting van V&D al weg. De webshop levert wel in NL maar ik moest 24 euro betalen om iets terug te sturen :O
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
17-09-2018 12:59
Eerste blik: nee.

En aan mij heeft het niet gelegen dat ze failliet gingen, want ik kocht er best vaak.
Dit had mijn reactie kunnen zijn :-)
Miskotto schreef:
17-09-2018 14:43
Ik heb net gekeken op de site en er staat inderdaad niets bijzonders, zelfs de lingerie vind ik zo/zo, maar de online V&D is pas gelanceerd, ik neem aan dat ze uiteindelijk wel een groter assortiment zullen krijgen, anders gaan ze het niet redden, wat mij ook verbaasd is dat ik op radio en tv geen reclame heb gezien of gehoord over de nieuwe V&D, heel vaag.
Een reclame spotje op tv kost heel erg duur, denk aan duizenden euro's, dat geld kunnen ze nu beter besteden. Ik kom wel reclame tegen op facebook.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
17-09-2018 15:53
Een reclame spotje op tv kost heel erg duur, denk aan duizenden euro's, dat geld kunnen ze nu beter besteden. Ik kom wel reclame tegen op facebook.
En mond-tot-mondreclame. Bovendien heeft dit ook in de krant gestaan, da’s ook een soort reclame.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
17-09-2018 13:38
Als ze weer Friendz kinderkleding krijgen kom ik weer terug, dat mis ik.
Op de fb pagina wordt dit merk veel genoemd, maar het schijnt niet meer als merk te bestaan
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
17-09-2018 15:53
Een reclame spotje op tv kost heel erg duur, denk aan duizenden euro's, dat geld kunnen ze nu beter besteden. Ik kom wel reclame tegen op facebook.
Op de fb pagina kondigen ze wel een spotje aan
Tjezus, wat vals
Ze hebben de keus uit maar liefst 1 dames zonnebril.
lilalinda schreef:
17-09-2018 14:27
daarvoor ga ik gewoon paar keer per jaar naar de UK. Van Oxo cubes tot aan pijnstillers, flink inslaan. 8-)
Nee, het is bij mij ook geen groot gemis ofzo. Maar kan ik me dan nog iets bij voorstellen, het is nog iets anders. Maar de V&D. Kleurlozer en saaier dan dat kan ik het zo gauw niet bedenken. Maar goed, wel alles onder één dak voor een redelijke prijs. Maar ik ben de doelgroep niet denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
17-09-2018 16:39
Ze hebben de keus uit maar liefst 1 dames zonnebril.
:rofl:

Ik heb bij het oude v&d wel eens online besteld en dat was zo’n drama dat ik de nieuwe versie sowieso links laat liggen.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de vd een platform.
Bedrijven kunnen daarop hun product te koop aanbieden.
De nieuwe vd heeft ook geen magazijnen en dergelijke.
Ze bieden alleen een platform

En aangezien een van de eigenaren die het merk vd hebben overgenomen, ook de eigenaar van coolcat is, zal dat wel de reden zijn van de vele coolcat producten (Ronald Kahn).

Die Ronald heeft het samen gedaan met een out topman van de hema, dus misschien komt dat er nog een beetje in, good old hema.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven