Geld & Recht alle pijlers

V&D is terug als online warenhuis kans van slagen of ni

17-09-2018 12:44 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat de V&D weer terug is als een online warenhuis, het zou zomaar kunnen dat deze opzet wel een kans van slagen heeft, ze hebben nu geen dure winkelpanden meer, en doordat alles nu online te koop is kunnen ze goedkoop personeel inhuren, wellicht doen ze een callcenter ergens in Suriname of Curaçao, dat scheelt ook in de kosten, de Wehkamp doet het immers ook.
Als ze er nu voor zorgen dat alle pakketjes netjes de volgende dag worden geleverd zodat daar geen klachten over ontstaan, dan geef ik de V&D nieuwe versie wel een kansje van slagen.
Wat denken jullie gaat het wat worden ? Of zal dit ook gedoemd zijn te mislukken aangezien er al zoveel online warenhuizen zijn.
Ik ga nu in ieder geval wel alvast wat panty's inslaan want dat was het enige waarvoor ik naar de V& D ging, en ik ga nu gelijk even uitzoeken of ik mijn V&D cadeau kaarten van 5 jaar geleden nog kan inwisselen.
Ik moet zeggen dat de terugkeer van de V&D mij ergens toch een blij gevoel geeft.
Heel apart !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Heel veel doorsnee merken (het lagere en middensegment) die je overal kunt kopen. Nee, denk niet dat ze het hiermee gaan redden.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
17-09-2018 14:46
De merken die ze nu aanbieden kan ik op andere plekken ook krijgen. Daarmee gaan ze het niet redden denk ik. Hoop dat Monsoon ooit terugkomt.
Ja, Monsoon! Het enige leuke Britse high street-merk imo. Jammer dat dat in Nederland niet meer te krijgen is.
Alle reacties Link kopieren
Maar ze hebben er wel goed over nagedacht. Ze richten zich op een heel specifiek marktsegment, nl. de 40-plussers..... Als je zo iets zegt maak je je toch meteen onsterfelijk belachelijk. Alsof 40-plussers een homogene groep vormen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelijk de eerste dag dat ze live gingen gekeken, maar het viel nogal tegen.
Te duur en niet de merken waar ik op hoopte.

Ik hoop dat ze Liv en Soho weer terug laten komen en dan graag wel in de kwaliteit die het 10-15 jaar terug nog had.
Voor Frendz zijn mijn kinderen inmiddels te groot, maar dat was vaak leuk kleding van prima kwaliteit.

Zo'n prijzencircus doet me dan weer weinig, heb liever een "koopjeskelder" zoals ze vroeger hadden. Zalando heeft ook altijd een afprijs"hoekje" waar ik graag rondklik en koop.

Stiekem zou het heel fijn zijn als de eigenaren/inkopers van de nieuwe V&D dit topic lazen en er iets mee zouden doen.
Want er zitten genoeg goede tips en wensen tussen.
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die glanspanty's van de V&D altijd top, helaas zie ik ze niet online, dus mocht het MT meelezen met dit topic, breng aub die glanspanty kleur cafe weer terug.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
17-09-2018 20:24
Ik vond die glanspanty's van de V&D altijd top, helaas zie ik ze niet online, dus mocht het MT meelezen met dit topic, breng aub die glanspanty kleur cafe weer terug.
KLM stewardessen weten vast wel waar die te krijgen zijn. Of kunstschaatsters? :lol:
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
17-09-2018 20:24
Ik vond die glanspanty's van de V&D altijd top, helaas zie ik ze niet online, dus mocht het MT meelezen met dit topic, breng aub die glanspanty kleur cafe weer terug.
Neon (40 denier) van Wolford.
Alle reacties Link kopieren
Bol.com is vaak duurder dan de oorspronkelijk leverancier en bol.com ergert me mateloos omdat ze bijna nooit hebben wat je via google vindt. Altijd "niet meer leverbaar".
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
V&D is gewoon een merk dat te koop was.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Er was altijd een apart kledingmerk te koop als je binnen kwam bij de V&D in een hoek. Dat hoekje had ook zn eigen paskamer. Aan de prijzige kant. Kan niet meer op het merk komen, iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Universeinmotion schreef:
18-09-2018 01:09
Er was altijd een apart kledingmerk te koop als je binnen kwam bij de V&D in een hoek. Dat hoekje had ook zn eigen paskamer. Aan de prijzige kant. Kan niet meer op het merk komen, iemand een idee?
Jane Norman?
Alle reacties Link kopieren
Vd.nl b.v heeft 6 medewerkers lees ik op Wikipedia.
Merk gekocht voor half miljoen, That's it.
Zou ik mijn waardebon nog kunnen inleveren??
V&D cadeaukaart
Op dit moment is het niet mogelijk oude V&D Cadeaukaarten (van voor 2018) te gebruiken op VD.nl.

Nee dus, ik wacht af!
LadyMadonna schreef:
18-09-2018 01:46
Vd.nl b.v heeft 6 medewerkers lees ik op Wikipedia.
Merk gekocht voor half miljoen, That's it.
Precies. De eigenaar is dezelfde als die van Coolcat. Het is alleen de naam, de artikelen zijn anders.
SjakS schreef:
18-09-2018 02:21
V&D cadeaukaart
Op dit moment is het niet mogelijk oude V&D Cadeaukaarten (van voor 2018) te gebruiken op VD.nl.

Nee dus, ik wacht af!
Gaat niet gebeuren, ze zouden ook wel gek zijn. De V&D webshop van nu heeft helemaal niks te maken met de winkel die die kaarten uitgegeven heeft.
Alle reacties Link kopieren
Stellafietst schreef:
17-09-2018 19:45
Ik heb gelijk de eerste dag dat ze live gingen gekeken, maar het viel nogal tegen.
Te duur en niet de merken waar ik op hoopte.

Ik hoop dat ze Liv en Soho weer terug laten komen en dan graag wel in de kwaliteit die het 10-15 jaar terug nog had.
Voor Frendz zijn mijn kinderen inmiddels te groot, maar dat was vaak leuk kleding van prima kwaliteit.

Zo'n prijzencircus doet me dan weer weinig, heb liever een "koopjeskelder" zoals ze vroeger hadden. Zalando heeft ook altijd een afprijs"hoekje" waar ik graag rondklik en koop.

Stiekem zou het heel fijn zijn als de eigenaren/inkopers van de nieuwe V&D dit topic lazen en er iets mee zouden doen.
Want er zitten genoeg goede tips en wensen tussen.
Ik denk niet dat eigen merken zoals Liv terug komen. Als ze dat willen gaan doen moeten ze weer een heel team op gaan bouwen dat die merken en producten gaat ontwikkelen. Nu verkopen ze gewoon standaard spullen, dus lage kosten voor de eigen organisatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven