Geld & Recht alle pijlers

Vente-exclusive??

18-06-2009 17:42 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aangemeld bij een site: vente-exclusive die monster verkopen verkoopt.

Je krijgt een mail als er een sale begint.

Nu is mijn vraag : kent iemand deze site en heeft er ervaring mee?

Ze verkopen leuke dingen, en het zit in belgie. Het punt is dat je direct moet betalen.

Ben een beetje bang om besodemietert te worden.

Het is geen bedrijf van mezelf, weet ook niet of dit als reclame gezien wordt?

Maar zag op dit forum ook esprit voorbij komen, dus dacht ik dat het wel mocht.

Ik hoop dat iemand ervaring heeft..
reclame?
Ik krijg er ook altijd mails van, maar nog niks besteld. Op het trosradar forum is er wel een topic over, van wat ontevreden klanten. Uiteindelijk kregen ze hun spullen wel, maar moesten er erg lang op wachten.

Speelde voornamelijk bij de Marlies Dekker-verkoop. Zal even kijken of ik de link kan vinden.
Hier de link van Tros Radar:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=30
Teigetje: het is niet bedoeld als reclame hoor.

Ladyphoxy, bedankt. Ik zal vanavond even de link bekijken. hoop dat ik er wijzer van word.Via marktplaats koop ik ook wel eens wat, maar dan heb je vaak ook al wat over en weer gemaild, en dat gaat nooit om grote bedragen.

De meeste sites waar ik op bestel zijn sites die ik via-via heb ontdekt. En dan betaal je achteraf.
Toevallig ben ik ook nog maar net lid. En 2 dingen besteld.

Het duurt inderdaad lang voordat je het in huis heb. Maar ik heb alletwee de dingen netjes ontvangen.
Ik ben ook lid, zo'n twee weken ongeveer en krijg steeds mails met wat er aangeboden wordt. Tot nu toe nog niks van mijn interesse, dus ook niks gekocht.
quote:schouderklopje schreef op 18 juni 2009 @ 20:35:

Ik ben ook lid, zo'n twee weken ongeveer en krijg steeds mails met wat er aangeboden wordt. Tot nu toe nog niks van mijn interesse, dus ook niks gekocht.Same here, heb nog geen koopjes gezien..
Ik ben ondertussen denk ik zo'n anderhalf jaar lid. De eerste keer dat ik bestelde duurde de bestelling inderdaad lang, maar de laatste keer (breil-horloges) had ik het eigenlijk zo in huis.

Maar ik had de lange levertijd al een beetje ingecalculeerd en was dus verrast door de snellere levering.
Levertijd is idd lang. Maar volgens mij bestellen ze zelf pas als iedereen hun bestelling heeft gedaan. Je bestelling is wel te volgen volgens mij. Ik heb een horloge besteld een paar maanden geleden en ik ben er heel blij mee. Het duurde idd wel even, maar je kan ze wel vertrouwen hoor. Volgens mij had ik op hun site gelezen dat die marlies dekker lingerie langer duurde omdat er zo'n run op was. En ze hebben zelfs nog een extra levering gedaan. Gewoon lekker doen dus. Ik heb nog zo'n site, die hebben voor mij iets leukere merken: http://www.shopvip.com/

Daar heb ik alleen nog niets besteld, dus weet niet hoe het met de levertijd is.
quote:kleurig schreef op 28 juni 2009 @ 14:41:

Ik heb nog zo'n site, die hebben voor mij iets leukere merken: http://www.shopvip.com/

Daar heb ik alleen nog niets besteld, dus weet niet hoe het met de levertijd is.

ik heb bij shopvip al meerdere keren besteld.. de levertijd is wel lang, maar dat komt omdat ze de leveringsdatum met werkdagen relateren.. ze zeggen ook 15 werkdagen, dus dat is 3 weken.. maar ik heb altijd alles gewoon goed binnengekregen..

bij vente exclusive loopt t bij mij ook niet echt voorspoedig, maar dat komt omdat ik zelf een foutje gemaakt heb in het adres.. ik heb ze vandaag gebeld voor het 3S nr en dat zijn ze nu aan het onderzoeken, dus ik hoop dat ik terug gebeld wordt.. ik vind trouwens dat ze het 3S nummer er al standaart bij moeten vermelden.. :s (heb wel meerdere keren moeten bellen naar het telnr van vente want er werd pas na een aantal keer bellen opgenomen, kreeg steeds voicemail)
Ik zou t niet vertrouwen, zulke vage websits.
njah, je kan wel direct zo denken, vage websites.. maar wie niet waagt wie niet wint.. en zowiezo shopvip is gewoon goed.. heb altijd alles binnengekregen.. ben benieuwt, wil je zeggen dat je nog nooit een i-net aankoop hebt gedaan..?
ik ben net teruggebeld, en de producten konden niet meer geleverd worden die ik had besteld.. dit was de eerste keer dat ik bij hun iets besteld had, maar er gaat geen 2e keer komen ben ik bang.. vind het bedrijf vente exclusive inderdaad wel een vaag bedrijf, maar dat heb ik wel zelf kunnen ondervinden.. het geld wordt met 3 werkdagen teruggestort op mijn rekening..

met shopvip heb ik nog geen problemen gehad..
hey kunnen jullie mij aanmelden bij shop vip? daar kan je niet zomaar lid van worden
hoi, heeft iemand voor mij ook een referentiecode voor Shopvip? Ben wel nieuwsgierig geworden.
hey, er bestaan geen referentiecodes, moet jullie aanmelden dmv een emailadres.. maar ik wil het wel doen.. so hand me your email adresses.. ;) doe er verder niks mee, promise..

trouwens, vente exclusive heeft mn geld al teruggestort, viel me reuze mee.. dacht dat ik nog achter hun kont aan moest lopen..

bij shopvip heb ik laatst nog leuke kinderitems besteld van lief, super leuk..! en kwam op tijd binnen ;)
Wil iemand mij een mailtje sturen met een uitnodiging voor shopvip?

m o o r d w i j f . v i v a @ g m a i l . c o m
ik heb je een mailtje gestuurd.. hoop dat t gelukt is..
Ja gelukt! Dankje!
Ik ben ook lid van shopvip. Heb ik een keer een topic over gehad. Is verwijderd ivm spam. Nou ja.

Levertijd duurt lang, maar is wel betrouwbaar. Net als Vente-exclusive. Je hebt mazzel als er een keer een leuk item tussen zit maar meestal vind ik het bagger. Gewoon in de gaten houden dus.
...
Ik wil graag lid worden van shopvip, kun je mij een code sturen queenie?
Stressed is just desserts spelled backwards
o, naar maleficent-viva@hotmail.com
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier nog eentje...

verzendbericht@hotmail.com

Bedankt alvast!
Allebei uitgenodigd!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven