Verzekering gelijk bij dealer afgesloten maar
vrijdag 26 februari 2010 om 11:25
Laatst een brommer voor zoonlief aangeschaft en gelijk een verzekering erbij gedaan ,maar ik heb nog steeds geen bericht van de verzekering.Nu heb ik ze van die zaak opgebeld en zeiden dat de papieren stukken 1 keer per maand worden opgestuurd.
Maar ik vraag me nu toch af of je zo op een brommer kan rijden,dacht dat daar toch ook een bepaalde limiet aan zit aan de hoeveelheid dagen.Of blijft tot die tijd de dealer aansprakelijk hoe zit dat.
Maar ik vraag me nu toch af of je zo op een brommer kan rijden,dacht dat daar toch ook een bepaalde limiet aan zit aan de hoeveelheid dagen.Of blijft tot die tijd de dealer aansprakelijk hoe zit dat.
vrijdag 26 februari 2010 om 11:33
vrijdag 26 februari 2010 om 14:17
vrijdag 26 februari 2010 om 21:11
Ik had de verzekeraar dus ook al gebeld maar daar waren geen stukken binnengekomen. Vervolgens heb ik de dag ernaar de dealer gebeld en die zei ja maar dat duurt een paar weken,voordat je de papieren binnen hebt,want ik stuur niet elk stuk apart op. Dus blijkbaar ben je dan wel gelijk verzekerd via zo'n tussenpersoon maar kan het wel even duren dat je de spullen binnen hebt.