Verzendkosten marktplaats: te principieel?
zondag 8 april 2012 om 10:10
De laatste tijd verkoop ik veel op marktplaats en dat gaat meestal goed. Maar ik krijg ook vaak mailtjes, vanochtend weer, met het verzoek te weinig postzegels op de envelop te plakken.
Dat doe ik niet. Je neemt een dienst af (bezorgen van post) en daar moet je voor betalen.
Ben ik te principieel, of frankeren jullie weleens te weinig?
Dat doe ik niet. Je neemt een dienst af (bezorgen van post) en daar moet je voor betalen.
Ben ik te principieel, of frankeren jullie weleens te weinig?

zondag 8 april 2012 om 12:03
Nee, dat doe ik nooit, ik vind dat ook heel raar knieperig gedrag.
Ik vind het wel altijd lastig als ik een pakje moet wegen aangezien er geen postkantoor in de buurt zit, ik plak er gewoon altijd zelf zegels op, maar dan weeg ik het pakje op de groenteafdeling van de supermarkt en plak de sticker in mijn portemonnee.
Ik vind het wel altijd lastig als ik een pakje moet wegen aangezien er geen postkantoor in de buurt zit, ik plak er gewoon altijd zelf zegels op, maar dan weeg ik het pakje op de groenteafdeling van de supermarkt en plak de sticker in mijn portemonnee.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 8 april 2012 om 12:07
quote:Susan schreef op 08 april 2012 @ 12:03:
Dat is ook een idee, ik heb een digitale huishoudweegschaal waar ik mijn pakjes op weeg.
Minder plakken doe ik ook niet.
Ibi, wat een superplan van de postzegel delen .
Dat is ook een idee, ik heb een digitale huishoudweegschaal waar ik mijn pakjes op weeg.
Minder plakken doe ik ook niet.
Ibi, wat een superplan van de postzegel delen .