Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 2654 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Mugske schreef:
17-03-2026 16:03
Ik heb spms het idee dat vinted mijn artikelen weer vooraan zet oid (nou ja het algoritme) als mijn vorige pakketjes verzonden / aangekomen zijn.
Ja dat idee heb ik soms ook. Zo heb ik wel vaker dat ik in 1 week 3 dingen verkoop en dan weken niks en ik zet er al een hele tijd niks nieuws meer op want anders raak ik het overzicht kwijt van wat ik waar apart heb liggen/in welke koffer of krat het zit.
Ik heb 2 giletjes gekocht voor in totaal €6. En daarna 5 blousejes voor in totaal €35. Kwam alleen nog 2x verzendkosten bij.

Ik begin ook steeds meer verslaafd te raken aan Vinted. Mijn smaak is dan ook toevallig erg goedkoop (jaren 80). Er wordt ook handig op ingespeeld door Vinted door mij precies datzelfde soort blousejes te laten zien als ik Vinted open. En dan roepen ze mij... Voor maar €5 per stuk...
Ah was het gelukt met de giletjes? Leuk!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Ja door jouw tip heel veel moois kunnen vinden! Ik begin met een bescheiden aantal van 2 van dezelfde verkoper haha.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven