Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
dinsdag 17 maart 2026 om 17:48
Ja dat idee heb ik soms ook. Zo heb ik wel vaker dat ik in 1 week 3 dingen verkoop en dan weken niks en ik zet er al een hele tijd niks nieuws meer op want anders raak ik het overzicht kwijt van wat ik waar apart heb liggen/in welke koffer of krat het zit.
dinsdag 17 maart 2026 om 18:27
Ik heb 2 giletjes gekocht voor in totaal €6. En daarna 5 blousejes voor in totaal €35. Kwam alleen nog 2x verzendkosten bij.
Ik begin ook steeds meer verslaafd te raken aan Vinted. Mijn smaak is dan ook toevallig erg goedkoop (jaren 80). Er wordt ook handig op ingespeeld door Vinted door mij precies datzelfde soort blousejes te laten zien als ik Vinted open. En dan roepen ze mij... Voor maar €5 per stuk...
Ik begin ook steeds meer verslaafd te raken aan Vinted. Mijn smaak is dan ook toevallig erg goedkoop (jaren 80). Er wordt ook handig op ingespeeld door Vinted door mij precies datzelfde soort blousejes te laten zien als ik Vinted open. En dan roepen ze mij... Voor maar €5 per stuk...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in