Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mugske schreef op 04 oktober 2011 @ 10:37:

net twee productcodes voor yunomi gevonden (weet niet of ze werken, lukt gister niet vanavond ga ik ze proberen) (hiermee gaat het sparen snel).

unox: 8712566176304

knorr: 8712566210534Bedankt! Nu doet de site het goed trouwens.
@Mugske, bedankt voor de codes. Ik ben al zolang niet meer Yunomi geweest (had het ene laatste pakket al snel bijelkaar en het vorige pakket vond ik niet interessant), dat ik niet meer weet waar ik die codes moet invoeren.

Kan iemand me vertellen waar dat ook alweer moet. (ben blond, moet altijd weer opnieuw ingewerkt worden na drie maanden:)
@roosje: ik moet ook altijd zoeken hoor en was er ook al een tijdje niet geweest. in rechtermenu staat "mijn nomi's". als dat er niet staat kun je daar kiezen voor "meer" (of zoiets) en dan komt "mijn nomi's" te voorschijn. Daar staat dan het vakje waar je ze kunt invoeren.

als je meedoet aan spel van unox krijg je 30 nomi's, dus ik had er gister al 60 en kan vandaag dus de productcodes nog invoeren. dus hopelijk dit kwartaal ook weer snel pakket bij elkaar gespaard.
Oja, onder mijn nomi's. Ga het direct doen. Het spel heb ik al gespeeld. Artikelen schrijven doen het ook goed!
@ Noah Lyn,

Ik reageer hier nooit lees alleen maar mee,

Ik heb wel wat van die punten en er komen vanavond nog meer bij van de hoogvliet.

Ik kan ze naar je opsturen ik heb zelf geen katten dus ik heb er niks aan.

Moet je alleen even je adres mailen vivaboeken@hotmail.nl
quote:Janna_ schreef op 03 oktober 2011 @ 16:50:

Ik ben ook een slechte vrekker... had zaterdag broccoli gekocht, want die was in de bonus...

So far so good...

Maar... er zat vocht in het zakje waar de broccoli (gewoon een stronkje) inzat. Dat had ik al gezien en ik had het zakje open getrokken. Maaar nu is het dus toch half vochtig en het stinkt... dus dat kan weg...

Maar dat maakt jou toch dan geen slechte vrekker omdat je niet goed opgelet had? Tenzij je het in de winkel al gezien had.....En voor stinkende broccoli zou ik ook mijn neus voor ophalen en niet proberen er wat van te maken....Dan maar een slechte vrekker
quote:Janna_ schreef op 03 oktober 2011 @ 16:52:

[...]

Lief!!

En lekker, die hapjes! Ik ben ook maar een semi vrekker hoor! Kan gerust eerst zuinig lopen doen en dan vervolgens iets heel duurs kopen
quote:Mugske schreef op 03 oktober 2011 @ 18:46:

Roosje: ik kom ook niet op de site van yunomi. kwam al hier naartoe om te vragen of jullie dat ook hebben. dus even geduld maar, denk dat iedereen aan het sparen slaat

Lovestar: lekker die hapjes, krijg meteen zin in al dat lekkers (niet goed voor de lijn, maar wel lekker)

Ik ga het nu vragen.....Waarom de nickname Mugske? En dan die avatar De muggen zijn dol op mij, maar ik niet op hen zul je wel begrijpen

Die hapjes moeten op hoor!!! Dus val aan
quote:germanwings schreef op 03 oktober 2011 @ 19:01:

Hier ook een semi-vrekker, maar ik laat toch even mijn geurspoor na zodat ik jullie snel weer terug kan vindenIehw.....Dit klinkt best vies
@Lovestar: muggen zijn ook dol op mij en ik niet op hun. maar nick is woordspeling op deel naam vriend, lekker cryptisch
Ik doe ook maar weer es mee met yunomi. Het hele jaar nog niet gedaan.
Hey, alweer een nieuw topic. Wat leuk.

Ik merk dat ik een beetje vrekkenmoe ben. Ik heb opeens geen zin om achter gratis producten aan te gaan. En ik heb teveel uitgegeven aan kleding. Wel heb ik een vast weekend met groep vrienden laten schieten ivm het geld. En voor volgend jaar neem ik geen paardrijlessen.

Goede vrekkenacties waren deze enkellaarsjes:

http://www.spartoo.nl/Ash-CAT-x54999.php

Niet die schamele 20% korting hoor. Maar ik heb ze van MP, hooguit 1 keer gedragen, sticker zat nog onder de zool. Voor 50,- en ze passen en lopen perfect.

Dat ik ongeveer 40 paar schoenen/laarzen heb, telt niet. Want ik had nml nog geen taupekleurige enkellaarsjes.
Hier trouwens een blog van een hele zuinige mevrouw, die ik graag lees.

http://www.zuinigaan.blogspot.com/

Zo zuinig als zij leeft wil ik niet en hoeft gelukkig niet. Maar ze schrijft dagelijks en goed en ik vind het leuk om te lezen hoe ze bespaart en simpel leeft.
quote:noa_lynn schreef op 03 oktober 2011 @ 18:48:

Bij de hoogvliet nu sparen voor catisfaction (kattensnoepjes), die 2 van mij worden er wild van .

Als iemand ze niet spaart, wil diegene het mij dan misschien toesturen.

Verzendkosten komen we wel uit vermoed ik .Ik heb een envelop voor je gemaakt hier die zal ik aan het einde doorsturen naar je. Let niet op wat erop staat of dat het verkreukeld is want ik pak ze ook uit de prullenbakken voor je. Jammer he dat je geen zegels meer krijgt bij de tabakafdeling. Niet dat ik er zelf zoveel kocht maar er lagen dan heel veel bonnetjes in de prullenbak. Heb zojuist ook mail gestuurd naar de buuf of ze de zegels voor me wil sparen. Mail je adres maar naar ikbenikhetisnietanders@hotmail.com maar laat dat even weten want lees daar haast nooit. Verzendkosten zit wel goed.
quote:Lovestar schreef op 04 oktober 2011 @ 13:08:

Maar dat maakt jou toch dan geen slechte vrekker omdat je niet goed opgelet had? Tenzij je het in de winkel al gezien had.....En voor stinkende broccoli zou ik ook mijn neus voor ophalen en niet proberen er wat van te maken....Dan maar een slechte vrekker Nou, het was duidelijk al aan het rotten... met van die vieze zwarte natte plekken erop... dus nee... daar was weinig twijfel over. Maar ik vind eten weggooien altijd wel zonde, dus mijn vrekkenhart deed pijn
spaart iemand die center parcs zegels bij de AH? geen idee eigenlijk wat dat voor actie is, maar ik heb dus van die zegels en als iemand ze wil hebben, dan even mailen naar mugske at live . nl
10% korting bij H&M online, wel minimaal ¤7,- besteden (nadat de korting eraf is gegaan) code: 9415
eendtje, you've got mail

Iemand nog interesse in de unox codes?
quote:sacha27 schreef op 04 oktober 2011 @ 21:43:

eendtje, you've got mail

Iemand nog interesse in de unox codes?Bedankt Sacha en Watervrouw voor de slankiecodes!
@Sasha ik heb wel interesse! Kan ik je mailen?

(probeert al tijden een 'onbekend'mailadres aan te maken ,maar alles lijkt bezet bij hotmail)

Wisten jullie al dat op de worsten van stegeman een sticker zit met 50 % retour? Nu bij plus in de aanbieding
quote:stroller schreef op 04 oktober 2011 @ 12:37:

@ Noah Lyn,

Ik reageer hier nooit lees alleen maar mee,

Ik heb wel wat van die punten en er komen vanavond nog meer bij van de hoogvliet.

Ik kan ze naar je opsturen ik heb zelf geen katten dus ik heb er niks aan.

Moet je alleen even je adres mailenquote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 04 oktober 2011 @ 17:21:

[...]

Ik heb een envelop voor je gemaakt hier die zal ik aan het einde doorsturen naar je. Let niet op wat erop staat of dat het verkreukeld is want ik pak ze ook uit de prullenbakken voor je. Jammer he dat je geen zegels meer krijgt bij de tabakafdeling. Niet dat ik er zelf zoveel kocht maar er lagen dan heel veel bonnetjes in de prullenbak. Heb zojuist ook mail gestuurd naar de buuf of ze de zegels voor me wil sparen. Mail je adres maar, maar laat dat even weten want lees daar haast nooit. Verzendkosten zit wel goed.

Ik heb jullie gemaild!

Dankjewel alvast

Ibi, wat lief.. en ik dacht nog wel dat er vast niemand zou reageren op mijn vraag .

Ik beloof niet te letten op de boodschappenkant, namens Luca en Tygo (de poezenbeesten hier) ook heel erg dankjewel .

Ik sta tegenwoordig meerdere keren per dag uit te leggen wat de reden erachter is.. van die zegelloze bonnen.

Echt jammer want het scheelt toch een zegeltje en iemand koopt nu minder snel een pakje sigaretten speciaal bij hoogvliet vanwege dat zegeltje.
quote:-a- schreef op 04 oktober 2011 @ 22:56:

(probeert al tijden een 'onbekend'mailadres aan te maken ,maar alles lijkt bezet bij hotmail)

Heb je live.nl of hotmail.nl al geprobeerd?

Of desnoods gmail?

Mijn alternatieve email heb ik via live.nl aangemaakt.
Hoi hoi, hier ben ik ook weer eens. Vorige week terug gekomen van vakantie, absoluut niet vrekwaardig want veel te veel uitgegeven. Daarnaast zijn we ook bezig met een verbouwing in huis (doucheruimte in badkamer opnieuw betegelen en boven alles schilderen en nieuwe vloer leggen) en dat kost ook een stuk meer dan verwacht. Dus de komende tijd maar proberen te vrekken om de spaarrekening te kunnen spekken.

Heb gelukkig nog wel veel voorraad, dus de komende weken maar de vriezer en de kasten leegeten. Heb op vakantie overigens wel leuke, goedkope winterkleding gekocht voor mezelf en de kinderen voor weinig, dus daar ben ik wel blij mee. De komende maanden hoef ik in ieder geval niet veel meer te kopen.
Een nieuw topic, jippie !
Hoe werkt dat precies met die hoogvliet zegels? Wij hebben sinds kort ook een hoogvliet namelijk in de stad, geen idee of het redelijk snel opspaard?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven