Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!



Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 januari 2013 @ 22:52:

[...]





Toch ga ik die weer halen. Lekker dikker rol met veel dikke vellen, dus minder gebruik , en veel prettiger dan Page.ik vond hun Eco papier altijd wel goed, maar die zal ook wel duurder geworden zijn. Ik heb nog wel een voorraad papier, zo'n vier draagtassen dus ik heb de tijd om alles kritisch te beoordelen.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
quote:layla1969 schreef op 13 januari 2013 @ 22:34:

[...]



Zijn dat acteurs?ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die winstbeluste Amerikanen zo stom zouden zijn om alles cadeau te geven aan bonnenknippers. Terwijl de "een bon per persoon per artikel" regel alles voor hen zou oplossen.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hier wel echt kortingsbonnen voor alles! Wij doen niet aan extreme couponing, maar wij hebben ook een map met kortingsbonnen.



Als we uit eten gaan dan kijken we even in de map of er iets bij zit waar we naartoe willen.
Alle reacties Link kopieren
@Usena - maar je krijgt het niet helemaal gratis, en dat was in deze serie wel het geval.



Misschien betaald door de fabrikanten om hun merken in beeld te krijgen. Het zag er wel echt uit, hm.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
quote:rionyriony schreef op 13 januari 2013 @ 23:22:

@Usena - maar je krijgt het niet helemaal gratis, en dat was in deze serie wel het geval.



Misschien betaald door de fabrikanten om hun merken in beeld te krijgen. Het zag er wel echt uit, hm.

Wat ik heb begrepen is dat de winkelier vaak de korting verdubbelt, als het dan ook nog in de aanbieding is, is het product gratis en soms krijgt men zelfs geld terug.

Ik kijk ook heel vaak naar Extreme Couponing, wat dat betreft zou ik best in Amerika willen wonen.
Alle reacties Link kopieren
ik kan me niet voorstellen wat de verkoper ermee opschiet want die verliest alleen maar. Hij krijgt zijn onkosten niet terug.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op TV dat maar 3% van de kortingsbonnen wordt gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een lokkertje om klanten naar zijn winkel te krijgen zodat ze ook andere producten kopen? Ik had ook begrepen dat er maar een heel laag percentage van de bonnen wordt ingeleverd. De mensen die aan het programma meedoen hebben er ook echt een dagtaak aan.
Alle reacties Link kopieren
toch kan de korting hiervoor niet bedoeld zijn, en ik begrijp dan ook niet waarom men geen limieten stelt. Kleine moeite, grote winst.



Zoiets zou hier niet kunnen, en omdat het hier niet te reproduceren is, verlies ik mijn belangstelling voor "Extreme Couponing".
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
http://epub02.publitas.com/742/24/#/spreadview/24/



Kortingsbonnen van Primera voor oa. tijdschriften.
Even geen inspiratie.
quote:rionyriony schreef op 13 januari 2013 @ 23:22:

@Usena - maar je krijgt het niet helemaal gratis, en dat was in deze serie wel het geval.



Misschien betaald door de fabrikanten om hun merken in beeld te krijgen. Het zag er wel echt uit, hm.



je kan het wel degelijk gratis krijgen daar hoor. was zelfs een keer bij oprah had iemand wortels 1 dollar korting, maar ze waren maar 99 cent ofzo, dus ze maakte gewoon winst op die wortelen.

maar heel veel mensen schamen zich er voor, ze willen daar allemaal zo'n status hebben dat ze rijk zijn, hier in nederland willen we alles hebben wat gratis is, dus als we zo'n wortelen actie hebben, zijn alle wortelen binnen een paar uur uitverkocht in nederland :D
Alle reacties Link kopieren
@ringklokje - misschien gaan ze er inderdaad van uit dat de mensen zich schamen en dan liever gewoon de prijs betalen. Maar dan hadden ze het evengoed door de actiereglementen kunnen dichttimmeren.



Ik wil wortels trouwens nog niet als ze gratis zijn of ze moeten ergens doorheen zitten, groentensoep ofzo. Hutspot, mwah; een grensgeval, als ik erge honger heb.



De Lidl nieuwsbrief vermeldt niet veel voordeel deze week (wortels), en mijn oude Lidl folderlink werkt niet meer en ook niet de link van de vorige week. Misschien spelen ze hard-to-get.
it's a big club and you ain't in it
net 5 literflessen spa gekocht, niet om het water maar wel om de gratis flesjes :D

krijg die stomme dingen alleen niet open, muurvast.
Alle reacties Link kopieren
Het was/ is uitverkoop bij de h&m webwinkel. Mooie donker bruine broek voor 10¤, roze trui voor 4,95¤ en een vest voor (helaas..) 14,95. Mijn garderobe is weer helemaal mooi zo voor weinig geld.



Helaas niets kunnen vinden voor minibella in de uitverkoop tot nu toe. Iemand nog tip voor leuk afgeprijsde kinderkleding?
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben ook weer aan het vrekken! Door een stage periode momenteel verdien ik maar de helft van mijn normale maandloon. Tuurlijk heb ik daar al maanden rekening mee gehouden maar een beetje vrekken kan nooit kwaad toch?



Net even flink gehamsterd bij AH, met name de kattenbrokjes. Heb ook nog een halve la vol met natvoer van vorige hamsterweken... Mijn kat kan dus weer een hele tijd vooruit!



Verder stond ik ook op het punt naar de kruidvat te gaan maar zag op het nippertje dat de folder pas morgen ingaat. Baal ik van want ik heb juist vandaag tijd.

Bij de kruidvat krijg je bij bepaalde actie producten wanneer je er 2 koopt van die ariel tabs wasmiddel bijkrijgt (doos van 11?). Mijn (gratis) voorraad wasmiddel is bijna op en bij die actie producten zitten spullen die niet weglopen en die ik regelmatig gebruik... dus wilde even inslaan. Maar moet dus even kijken of ik morgen tijd heb, zo niet dan ben ik bang dat ik pech heb want op=op...

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Nou wilde ik dit jaar geen kleding voor mezelf kopen, maar omdat mijn lief en ik 1 bodywarmer delen samen, en hij m ook graag aan wil als hij thuis is, en dat ding eigenlijk ook van hem is, heb ik toch maar eentje voor mezelf aangeschaft.



Aangezien ik ze nieuw toch best prijzig vond ben ik maar eens op MP gaan speuren, en daar zag ik er eentje precies naar mijn smaak en voor een mooi prijsje. 11,75 incl verzendkosten. Een mooi prijsje vond ik zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:ringklokje schreef op 13 januari 2013 @ 17:14:

zonet een pan gekocht van decembergeld wat ik van mijn vader had gekregen. ff zoeken op inet, ging normaal over de toonbank voor 50 tot 70 euro, 1 gevonden voor 22,95 (26,95 incl verzendkosten). Helemaal blij

Zo zat van die aldi/tefal/blokker goedkoopste pannen van 10 euro die naar 1 jaar weg te flikkeren zijn. vriendin van mij heeft al meer dan 5 jaar een bk-pan, dus hopelijk gaat deze dan ook wat langer mee dan die goedkope pannen.

Goedkoop is soms duurkoop.Waar heb je die pan gekocht? Ben op zoek naar een goede wokpan, wie weet is die daar ook in de aanbieding?!
Ik ga me alvast inlezen op het vrekkenforum, vanaf maart ga ik voor het eerst samenwonen (en uit huis) en denk dat vrekken dus zeker geen kwaad kan, omdat ik nog wat extra geld wil overhouden om leuke dingen te doen.



Ik hou nu al van dit topic!



Ik had ook nog een vraagje, welke supermarkten vinden jullie de beste aanbiedingen hebben? Of gaan jullie naar verschillende supermarkten?

En klopt het dat aanbiedingen voor bijv. wasmiddel bijna altijd voordeliger zijn bij een drogist als supermarkt?
Alle reacties Link kopieren
Elize_ ik heb afgelopen zaterdag een wok gekocht bij de action voor 9,99. Voor alle hittebronnen en kan in de vaatwasser.

Misschien een idee?



Ik heb afgelopen weekend mijn kruidvat bioscoopbon ontvangen. Had recht op 2 maar heb er maar 1 gekregen Maar een mailtje eraan wagen een deze dagen.
anoniem_20302 wijzigde dit bericht op 14-01-2013 17:27
Reden: Foutje in naam :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dames!! Ik doe ook graag mee.

Ons appartement staat te koop en we hopen dus dit jaar te gaan verhuizen. We hebben op zich aardig wat spaargeld maar hier en daar bezuinigen kan geen kwaad.



Met boodschappen doe ik best ruim ongeveer 400 euro per maand maar ga ook vaak naar de bio winkel, we eten alleen bio vlees en ongeveer 50% van de groenten en fruit ook bio...en veel andere dure dingen die gezonder zijn dan de goedkopere variant, ach..daar wil ik dus niet op bezuinigen.



Wel kopen we minder kleren, heb op zich een aardige kast vol, en loop thuis voornamelijk in sportkleren ( sport veel) en op mn werk in uniform dus tja draag alleen maar leuke kleren als ik een afspraak heb ofzo...nou dan doe je best lang met kleren.



Om te beginnen heb ik mijn tijdschrift opgezegd, net op tijd want eind deze maand zou er even ¤70 van mn rekening worden afgehaald!!! Duur!! Wat nu wel wat lastiger is, is dat ik tijdschriften ruil met mijn collega..nu ze een stuk minder van mij krijgt ( zal af en toe wel wat los kopen) krijg ik misschien ook minder van haar: dat is niet meer dan logisch, maar goed dat zie ik dan wel!

Zal wel regelmatig de aanbiedingen voor tijdschriften in de gaten houden en dan hier posten!!



Misschien een leuke tip voor degene die willen sporten maar geen geld hebben voor sportschool, ik sport ook veel thuis; voordeel kortere workouts maar wel heel effectief!

www.fitnessblender.com

http://m.youtube.com/#/user/ZuzkaLight? ... ight&gl=NL





Nou ik ga "even" de vorige vrekkentopics doornemen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 14 januari 2013 @ 17:27:

Elize_ ik heb afgelopen zaterdag een wok gekocht bij de action voor 9,99. Voor alle hittebronnen en kan in de vaatwasser.

Misschien een idee?



Ik heb afgelopen weekend mijn kruidvat bioscoopbon ontvangen. Had recht op 2 maar heb er maar 1 gekregen Maar een mailtje eraan wagen een deze dagen.



Thanx voor de tip, maar wil echt een goede kopen dit keer. Niet zo eentje die na een jaar aan vervanging toe is...

Klinkt leuk die bioscoop actie...volgende x doe ik ook mee!
Alle reacties Link kopieren
ik heb zelf de Balans wok met een harde keramische coating en die was niet goedkoop. Geen idee over de levensverwachting. Hij werkt uitstekend tot nu toe. Ik wil zelf alleen maar anti-aanbakpannen want ik haat poetsen.



Een wok van gietijzer of plaatstaal zonder coating kan een prima aanschaf zijn als je ermee om kan gaan. Je moet die wel op een bepaalde manier inwijden (inbranden), veel olie gebruiken en hem schoonvegen ipv wassen, maar dan doe je er de rest van je leven mee.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Ringklokje: lastige doppen krijg ik er altijd af met de notenkraker



Action wok heb ik ook, al een jaar. HIj is vast niet zo goed als dure uitvoeringen, maar hij bevalt prima. Ik heb nl een fornuis met wokbrander en die gebruikte ik nooit (want gaat veel te hard voor een gewone pan; dan brandt alles aan). Hij kan idd in de afwasmachine (maar die is dan ook gelijk vol...)



Ik heb al zo'n 25 jaar een serie BK pannen, ooit tweede keus gekocht bij een speciale verkoop bij een (soort van) Marskramer geloof ik. Ze gaan inderdaad lang mee. Maar op een gegeven moment gaan wel de handvatten raar doen. Dure pannen koop ik ook graag tweedehands, bij de kringloop of op een rommelmarkt. Zo heb ik een geweldige soeppan van 4 euro, met een lekker dikke bodem. Ik schrok me een ongeluk van de prijs van dat soort pannen in de winkel. Al zijn er af en toe mooie aanbiedingen: pas was er iets dubbel afgeprijsd bij de AH, een hele set merkpannen.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftabonnementen houd ik altijd bij in een document in Word. Ik heb net vanmiddag weer een rondje 'opzeggen' gedaan en gelijk verlengd met nieuwe aanbiedingen. Yes. Ik heb veel abonnementen lopen, maar dan bv van de soort 6x Red voor 9,95 met gratis Rituals mascara en de topper vond ik 6 x Elle voor 19,95 met een H&M bon van 50 euro. Tssss.
Alle reacties Link kopieren
ik zag tijdens de kerst de tv-kok Buddy Valastro met een soort glazen wokken (zo leek het wel) met witte keramische coating. De materialen worden steeds beter (denk aan nanotechnologie) dus op termijn zullen de pannen steeds idealer en makkelijker worden.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven