Viva Vrekkentopic VI
maandag 2 juli 2012 om 11:44
maandag 2 juli 2012 om 11:54
maandag 2 juli 2012 om 13:34
Hier alleen de chinese roerbakmix voor 99ct waar dan ook nog 35% af ging, die ligt dus al in de vriezer.
En ik heb een mail dat ik mijn kwartaalpakket op kan gaan halen, vanavond of morgen dus even doen! (daar word ik helemaal blij van).
En vanavond of morgen ook even de McCain GTA halen, heb allebei de varianten al zien liggen hier in de winkel.
En ik heb een mail dat ik mijn kwartaalpakket op kan gaan halen, vanavond of morgen dus even doen! (daar word ik helemaal blij van).
En vanavond of morgen ook even de McCain GTA halen, heb allebei de varianten al zien liggen hier in de winkel.
maandag 2 juli 2012 om 14:38
Nee ik heb ook gekeken, maar ik geloof niet dat je nog ergens voor kan sparen. Zoals ik het begrijp gaan ze gewoon meer producten spontaan versturen, zoals die wasverzachter en shampoo die een aantal mensen hier vorige week als verrassing hebben gehad.. Punt is dan dus dat je niet weet wat en hoeveel je ervoor moet doen om in aanmerking te komen en dat je ook niet weet waar je het precies voor doet. Wel jammer maar als ze af en toe wat toesturen is het ook leuk natuurlijk... Die pakketten waren wel heel gaaf, jammer dat dit pas mijn tweede is...
maandag 2 juli 2012 om 14:50
Wat trouwens ook altijd handig is: de grote enveloppes en dozen die je krijgt van instanties of aankopen via internet houden als je zelf ook via internet verkoopt. Ik bewaar ze altijd zodat ik da mn eigen spullen er weer mee kan opsturen. Altijd ook controlern of er nig goede postzegels op zitten he :p
maandag 2 juli 2012 om 14:50
quote:misskerss schreef op 02 juli 2012 @ 12:39:
Ik vind die 99 ct aanbiedingen van AH echt niks, 99 ct per 100 gram vlees is nog 9,90 euro per kilo. Echt niet voordelig.
En daarnaast veelal alleen maar snoep..
AH heeft al eens veel betere aanbiedingen gehad.Er zitten echt goeie tussen hoor, de tonijn bijvoorbeeld. Die ga ik wel inslaan.
Ik vind die 99 ct aanbiedingen van AH echt niks, 99 ct per 100 gram vlees is nog 9,90 euro per kilo. Echt niet voordelig.
En daarnaast veelal alleen maar snoep..
AH heeft al eens veel betere aanbiedingen gehad.Er zitten echt goeie tussen hoor, de tonijn bijvoorbeeld. Die ga ik wel inslaan.
maandag 2 juli 2012 om 14:52
Ik vond de aanbiedingen van AH ook niet heel schokkend. Maar ja, wij drinken nauwelijks frisdrank en eten ook bijna nooit koekjes en snoepjes.
Voor vriend vanmorgen scheermesjes gekocht. Hij wil alleen Gilette, maar nu een zaak gevonden waar ik voor 8 mesjes 16 euro betaal. Dat is niet zo duur, want die zijn bij AH rond de 22 euro.
Verder vanmorgen sokken gescoord met 50% korting voor dochter. Lekker dikke, alvast voor de winter
Voor vriend vanmorgen scheermesjes gekocht. Hij wil alleen Gilette, maar nu een zaak gevonden waar ik voor 8 mesjes 16 euro betaal. Dat is niet zo duur, want die zijn bij AH rond de 22 euro.
Verder vanmorgen sokken gescoord met 50% korting voor dochter. Lekker dikke, alvast voor de winter
Hallo?!
maandag 2 juli 2012 om 15:18
Voor de mensen die weleens met een trein van Arriva reizen: 40% korting in juli en augustus in de daluren met een ov-chip:
http://www.arriva.nl/nieu ... /acties/detail/0/94/1326/
http://www.arriva.nl/nieu ... /acties/detail/0/94/1326/
Hallo?!
maandag 2 juli 2012 om 17:11
maandag 2 juli 2012 om 17:14