Viva Vrekkentopic VI
zaterdag 19 mei 2012 om 11:50
Hier zijn de zaadjes ook aangevraagd, ik heb voor de bloemetjes gekozen.
Actie bij Intratuin: alleen vandaag nog kun je daar een gratis zakje pompoenzaad afhalen.
http://www.intratuintjes.nl/actiepagina-mei/
Actie bij Intratuin: alleen vandaag nog kun je daar een gratis zakje pompoenzaad afhalen.
http://www.intratuintjes.nl/actiepagina-mei/
zaterdag 19 mei 2012 om 12:06
zaterdag 19 mei 2012 om 13:31
Bij mijn AH deelden ze vandaag gratis flessen Karavan cevitam uit! Onder het mom van een promo, maar de flessen zijn alleen deze maand nog houdbaar. Ik heb een fles, vriend heeft er twee. Er waren ook mensen die nog meer meenemen, was blijkbaar geen probleem. Nou ja, alleen maar prima dat ze er zo mensen blij mee maken in plaats van het straks allemaal weg te gooien!
zaterdag 19 mei 2012 om 14:06
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die beveiligingscode van die zaadjes? Als ik bij Gratiz op de link klik staat er dat het product niet kon worden gevonden?
Ik heb een bon voor 1 euro korting op Sensodyne. Als iemand interesse heeft, kan ik hem mailen (ik vind het zelf geen fijne tandpasta, blijkt)
Ik heb een bon voor 1 euro korting op Sensodyne. Als iemand interesse heeft, kan ik hem mailen (ik vind het zelf geen fijne tandpasta, blijkt)
zaterdag 19 mei 2012 om 14:32
Ik ben net weer boodschappen gaan doen bij de lokale turk, kijk altijd mijn ogen uit daar naar alle 'vreemde' producten en zit dan meteen te bedenken wat ik er mee zou kunnen maken.
Elke keer als ik daar geweest ben vraag ik me toch af waarom ik nou nietbvaker ga en neem het me steeds meteen voor. Helaas komt het er zelden van. Zowel bij vriend als bij mij zit hij praktisch om de hoek, vind het fijn dat je groente en fruit per gewicht betaald en de kruiden ed zijn echt stukken goedkoper Nu ook een flinke bos verse munt en een flinke bos verse koriander, beide voor 35ct! en een stuk verse gember voor 12ct! De zelfgemaakt gemberbier staat al te trekken .
Maar misschien komt het toch omdat ik niet altijd alles daar kan kopen. Moet dadelijk nog naar de AH dus. Wij eten wel armeluis voer vanavond. Kapucijners met gebakken ui, gebakken spek en knoflook. Daarbij komkommer in zoet/zuur. Had ik echt zin in. Vond dat vroeger altijd zo lekker als mijn moeder dat maakte!
En het kost echt geen drol!
Elke keer als ik daar geweest ben vraag ik me toch af waarom ik nou nietbvaker ga en neem het me steeds meteen voor. Helaas komt het er zelden van. Zowel bij vriend als bij mij zit hij praktisch om de hoek, vind het fijn dat je groente en fruit per gewicht betaald en de kruiden ed zijn echt stukken goedkoper Nu ook een flinke bos verse munt en een flinke bos verse koriander, beide voor 35ct! en een stuk verse gember voor 12ct! De zelfgemaakt gemberbier staat al te trekken .
Maar misschien komt het toch omdat ik niet altijd alles daar kan kopen. Moet dadelijk nog naar de AH dus. Wij eten wel armeluis voer vanavond. Kapucijners met gebakken ui, gebakken spek en knoflook. Daarbij komkommer in zoet/zuur. Had ik echt zin in. Vond dat vroeger altijd zo lekker als mijn moeder dat maakte!
En het kost echt geen drol!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
zaterdag 19 mei 2012 om 14:39
quote:jessie441 schreef op 19 mei 2012 @ 11:50:
http://www.intratuintjes.nl/actiepagina-mei/3x raden waar ik daarstraks was, alleen wist ik niet van deze actie .
http://www.intratuintjes.nl/actiepagina-mei/3x raden waar ik daarstraks was, alleen wist ik niet van deze actie .
zaterdag 19 mei 2012 om 14:42
quote:jufnaatje schreef op 19 mei 2012 @ 14:06:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die beveiligingscode van die zaadjes? Als ik bij Gratiz op de link klik staat er dat het product niet kon worden gevonden?
De link werkte bij mij wel, alleen die beveiligingscode deed vervelend.
Als ik de link nu via gratiz.nl doe zegt ie op de site zelf 'niet gevonden'.
De link werkte bij mij wel, alleen die beveiligingscode deed vervelend.
Als ik de link nu via gratiz.nl doe zegt ie op de site zelf 'niet gevonden'.
zondag 20 mei 2012 om 13:01
@jufnaatje:als je de kortingsbon van sensodyne nog hebt zou ik die dan mogen hebben? Ik merk namelijk dat het wel werkt namelijk.
Mijn emailadres is adiosatviva @ gmail. Com
Dank je wel!
Mijn emailadres is adiosatviva @ gmail. Com
Dank je wel!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
zondag 20 mei 2012 om 13:44
Als het nog kan zou ik ook graag de gratis tandpasta bon ontvangen.
Dank je wel!!
vivavinara@gmail.com
Dank je wel!!
vivavinara@gmail.com
zondag 20 mei 2012 om 14:15
@adios: je hebt mail!
Op de site van Gratiz staat dat alle gratis zaden op zijn...
Ik wel weer in de vrekmodus. Door een korte vakantie deze maand en een portemonnee die extra uitgaven daar eigenlijk niet toelaat... Stukje maand over. En dat bevalt me niks! Dus ik heb weer een budgetoverzicht gemaakt (eigenlijk doe ik dat vrijwel nooit), ga mezelf weekgeld geven en ga eerst alles opeten wat ik nog in huis heb liggen. Even van dat baalgevoel af!
Op de site van Gratiz staat dat alle gratis zaden op zijn...
Ik wel weer in de vrekmodus. Door een korte vakantie deze maand en een portemonnee die extra uitgaven daar eigenlijk niet toelaat... Stukje maand over. En dat bevalt me niks! Dus ik heb weer een budgetoverzicht gemaakt (eigenlijk doe ik dat vrijwel nooit), ga mezelf weekgeld geven en ga eerst alles opeten wat ik nog in huis heb liggen. Even van dat baalgevoel af!
zondag 20 mei 2012 om 15:03
Ben er weer!
Lydiam, de uitzegels gaan morgen op de bus!
Parijs was heerlijk! Prachtig weer, veel gezien en heerlijk vrekkerig want alles werd betaald door de baas van man.
Een paae drankjes op een terras hebben we zelf betaald. En duur was het helemaal niet, tenzij je op de Champs Elisées gaat zitten ja.
Ben weer klaar voor een nieuwe vrekweek. Al wel de brief van de belasting gehad maar nog niets op de rekening. We gaan veel terug krijgen want nieuwbouwhuis gekocht en ben met een opleiding bezig wat we konden aftrekken.
De zaadjes zijn inderdaad helaas op.
Bedankt Soppie voor de bon van de tandpasta!
Lydiam, de uitzegels gaan morgen op de bus!
Parijs was heerlijk! Prachtig weer, veel gezien en heerlijk vrekkerig want alles werd betaald door de baas van man.
Een paae drankjes op een terras hebben we zelf betaald. En duur was het helemaal niet, tenzij je op de Champs Elisées gaat zitten ja.
Ben weer klaar voor een nieuwe vrekweek. Al wel de brief van de belasting gehad maar nog niets op de rekening. We gaan veel terug krijgen want nieuwbouwhuis gekocht en ben met een opleiding bezig wat we konden aftrekken.
De zaadjes zijn inderdaad helaas op.
Bedankt Soppie voor de bon van de tandpasta!