Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Heeft iemand eigenlijk al de bolletje verpakking met actiecode gevonden?
@janna ik heb de mijne bij de ah vandaan, maar heb ze hier ook bij de c1000 al gezien.
Ik heb ook een zakje zaadjes aangevraagd (na 6 x 'verkeerde' beveiligingscode te hebben ingevuld). Bedankt voor de tip!
Hier zijn de zaadjes ook aangevraagd, ik heb voor de bloemetjes gekozen.

Actie bij Intratuin: alleen vandaag nog kun je daar een gratis zakje pompoenzaad afhalen.

http://www.intratuintjes.nl/actiepagina-mei/
quote:Donewithit schreef op 19 mei 2012 @ 09:19:

Via gratiz punt nl kun je een zakje zaadjes aanvragen, ik heb gekozen voor basilicum. Weet iemand of dat nog kan voor de zomer?

Ja hoor. dat kun je tot en met ca. Juni buiten zaaien, maar ook het hele jaar door binnen.
Hier ook zaden besteld voor wortelen, leuke actie!
quote:xJanna schreef op 19 mei 2012 @ 11:04:

Heeft iemand eigenlijk al de bolletje verpakking met actiecode gevonden?Ja, bij de Plus. Ook nog eens in de aanbieding. Voor 1 euro gekocht, 1,40 retour.
Bij onze Jumbo geven ze vandaag gratis fless Karvan Cevitam 1,5 ltr weg!

Heel Vrekkerig hebben vriend en ik apart afgerekend en zijn we nu 3ltr frisdrank rijker ;)

Ik twijfel of ik nog eens zal gaan ;)
Bij mijn AH deelden ze vandaag gratis flessen Karavan cevitam uit! Onder het mom van een promo, maar de flessen zijn alleen deze maand nog houdbaar. Ik heb een fles, vriend heeft er twee. Er waren ook mensen die nog meer meenemen, was blijkbaar geen probleem. Nou ja, alleen maar prima dat ze er zo mensen blij mee maken in plaats van het straks allemaal weg te gooien!
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die beveiligingscode van die zaadjes? Als ik bij Gratiz op de link klik staat er dat het product niet kon worden gevonden?

Ik heb een bon voor 1 euro korting op Sensodyne. Als iemand interesse heeft, kan ik hem mailen (ik vind het zelf geen fijne tandpasta, blijkt)
Gister trouwens 5 ero van Iglo terug gehad
Ik ben net weer boodschappen gaan doen bij de lokale turk, kijk altijd mijn ogen uit daar naar alle 'vreemde' producten en zit dan meteen te bedenken wat ik er mee zou kunnen maken.

Elke keer als ik daar geweest ben vraag ik me toch af waarom ik nou nietbvaker ga en neem het me steeds meteen voor. Helaas komt het er zelden van. Zowel bij vriend als bij mij zit hij praktisch om de hoek, vind het fijn dat je groente en fruit per gewicht betaald en de kruiden ed zijn echt stukken goedkoper Nu ook een flinke bos verse munt en een flinke bos verse koriander, beide voor 35ct! en een stuk verse gember voor 12ct! De zelfgemaakt gemberbier staat al te trekken .

Maar misschien komt het toch omdat ik niet altijd alles daar kan kopen. Moet dadelijk nog naar de AH dus. Wij eten wel armeluis voer vanavond. Kapucijners met gebakken ui, gebakken spek en knoflook. Daarbij komkommer in zoet/zuur. Had ik echt zin in. Vond dat vroeger altijd zo lekker als mijn moeder dat maakte!

En het kost echt geen drol!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:jessie441 schreef op 19 mei 2012 @ 11:50:

Hier zijn de zaadjes ook aangevraagd, ik heb voor de bloemetjes gekozen.

Actie bij Intratuin: alleen vandaag nog kun je daar een gratis zakje pompoenzaad afhalen.

http://www.intratuintjes.nl/actiepagina-mei/3x raden waar ik daarstraks was, alleen wist ik niet van deze actie .
quote:jufnaatje schreef op 19 mei 2012 @ 14:06:

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die beveiligingscode van die zaadjes? Als ik bij Gratiz op de link klik staat er dat het product niet kon worden gevonden?

Ik heb een bon voor 1 euro korting op Sensodyne. Als iemand interesse heeft, kan ik hem mailen (ik vind het zelf geen fijne tandpasta, blijkt)

De link werkte bij mij wel, alleen die beveiligingscode deed vervelend.

Als ik de link nu via gratiz.nl doe zegt ie op de site zelf 'niet gevonden'.
Iemand nog geïnteresseerd in een handvol uitzegelsvan C1000?
Hallo,

Breek even in, want ik wil even kwijt dat ik regelmatig meelees en echt superveel aan al jullie tips en adviezen heb! Heb zelfs alle topics nagelezen haha (wat een klus was dat!).

@jufnaatje: ik heb hetzelfde probleem!
Hier inmiddels de Bolletje actie gespot bij de Jumbo.
Soppie! Ik ben ook wel in voor gratizzz tandpasta.

mijn mail is maddyalbrightviva @ gmail punt com

Merci!
Iemand nog interesse in de Boots-bon voor

Vitality Eye roll on

die Boots via Facebook weg gaf?

Graag mailen op maddyalbrightviva @ gmail
@jufnaatje:als je de kortingsbon van sensodyne nog hebt zou ik die dan mogen hebben? Ik merk namelijk dat het wel werkt namelijk.

Mijn emailadres is adiosatviva @ gmail. Com

Dank je wel!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Als het nog kan zou ik ook graag de gratis tandpasta bon ontvangen.

Dank je wel!!

vivavinara@gmail.com
@adios: je hebt mail!

Op de site van Gratiz staat dat alle gratis zaden op zijn...

Ik wel weer in de vrekmodus. Door een korte vakantie deze maand en een portemonnee die extra uitgaven daar eigenlijk niet toelaat... Stukje maand over. En dat bevalt me niks! Dus ik heb weer een budgetoverzicht gemaakt (eigenlijk doe ik dat vrijwel nooit), ga mezelf weekgeld geven en ga eerst alles opeten wat ik nog in huis heb liggen. Even van dat baalgevoel af!
Dank je wel jufnaatje!
Ben er weer!

Lydiam, de uitzegels gaan morgen op de bus!

Parijs was heerlijk! Prachtig weer, veel gezien en heerlijk vrekkerig want alles werd betaald door de baas van man.

Een paae drankjes op een terras hebben we zelf betaald. En duur was het helemaal niet, tenzij je op de Champs Elisées gaat zitten ja.

Ben weer klaar voor een nieuwe vrekweek. Al wel de brief van de belasting gehad maar nog niets op de rekening. We gaan veel terug krijgen want nieuwbouwhuis gekocht en ben met een opleiding bezig wat we konden aftrekken.

De zaadjes zijn inderdaad helaas op.

Bedankt Soppie voor de bon van de tandpasta!
Ik ga nu de gratis krant lezen. AD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven