Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Heb net bij etos de tandpasta gehaald zonder problemen. Bedankt!
quote:frizzy schreef op 18 mei 2012 @ 13:50:

Is er hier een buzzer die mij iets kan uitleggen over de site? Ik zie namelijk nergens campagnes staan, kan dat kloppen?

Dat klopt. Je word er voor uitgenodigd, dan doe je een vragenlijstje en dan word je eventueel geselecteerd.

Ik moet zeggen dat het voor mij bij The Insiders wat sneller gaat.
quote:fruitmoes schreef op 18 mei 2012 @ 15:45:

[...]

Dat klopt. Je word er voor uitgenodigd, dan doe je een vragenlijstje en dan word je eventueel geselecteerd.

Ik moet zeggen dat het voor mij bij The Insiders wat sneller gaat.Wat saai!
Soppie, ik heb de bon binnen, bedankt!
Mogelijke vrekactie: ik heb de energierekeningen nog eens nagekeken, en kwam erachter dat ze waarschijnlijk te weinig heffingskorting hebben gerekend. Die is namelijk zo'n ¤380 las ik, en er stond maar zo'n ¤320 op de rekening. Dat zou dus mooi zo'n ¤60 zijn, dus dat bedrag wil ik wel graag in míjn pocket zien, als het klopt...
zonder problemen een tube op kunnen halen in zwolle !

ben er blij mee
Goed dat het gelukt is met de tubes, dames.
Ik heb net een uitnodiging gehad van Insiders, ik heb de enquete ingevuld dus ik ben benieuwd.
Persil aangevraagd, morgen ofzo even naar m'n etos bon kijken en als het echt de gratis variant is die ook even halen
Ik heb vanmiddag de Bertolli gehaald. Morgen de envelop op de bus, ben benieuwd hoe lang het duurt voor het er op staat.
Ik vandaag toch maar -op goed geluk- mijn Bolletje-verpakking opgestuurd. Benieuwd of ze erop ingaan. Doe je niks, heb je niks.

Mijn zus was zo lief om nog een bon van Parodontax uit te printen en voor me te halen. Dus nu 3 tubes. Ik kan weer even vooruit!

Dank voor de adviezen over de Hoogvlietpunten. De eerste puntjes zijn vanaf woensdag in the pocket
Ik had ergens gelezen dat de Bolletje 375 gram moest zijn. Mijn supermarkt had alleen 400 gram. Ik heb nog op de verpakking gekeken, maar zag niets over een actie op staan. Zal van de week maar eens bij een andere kijken.
Heeft er iemand toevallig nog een mail met die Etosbon voor Parodontax?

Ik viste net weer buiten de boot... :(

'e-mail uit'

Duizendmaal dank
Begin deze maand hebben ze een nieuwe slimme energiemeter bij ons geplaatst, dus we kregen gelijk de afrekeningen. Voor gas wat bijbetalen, maar voor energie veel terug, dus dat is weer ruim ¤260,-!!! In the pocket

Heel fijn om te zien dat al dat besparen en zuinig doen met energie (en een winter die niet zo koud was) toch zoveel oplevert!
[quote]misskerss schreef op 18 mei 2012 @ 19:09:

je hebt mail
Thnx -a- !!
wie kan ik blij maken met 36 de punten?

het zijn er niet veel maar alle kleine beetjes helpen toch?

ook heb ik een coupon voor 5 euro korting op youth code luminizer van loreal bij kruidvat voor wie wil.

je kan mij mailen op: italiemeisjeviva@hotmail.nl
quote:shoppingqueen schreef op 18 mei 2012 @ 18:50:

Ik had ergens gelezen dat de Bolletje 375 gram moest zijn. Mijn supermarkt had alleen 400 gram. Ik heb nog op de verpakking gekeken, maar zag niets over een actie op staan. Zal van de week maar eens bij een andere kijken.Ik heb de Bolletje actieverpakking hier ook nog niet gezien. Ik heb wel een aantal gezien met een sticker met NIEUW! er op gezien, maar daar staat verder niets op van een code of van een GTA actie, dus ik denk niet dat die het zijn.
DE punten zijn gereserveerd.

heb de bon van loreal nog wel.
quote:greatwhitesilence schreef op 18 mei 2012 @ 16:27:

Mogelijke vrekactie: ik heb de energierekeningen nog eens nagekeken, en kwam erachter dat ze waarschijnlijk te weinig heffingskorting hebben gerekend. Die is namelijk zo'n ¤380 las ik, en er stond maar zo'n ¤320 op de rekening. Dat zou dus mooi zo'n ¤60 zijn, dus dat bedrag wil ik wel graag in míjn pocket zien, als het klopt...Gaat je afrekening wel over een heel jaar? De heffingskorting is nl inderdaad ¤ 380 per jaar, maar als je afrekening over een kortere periode gaat, dan krijg je dus ook minder .
@LadyPhoxy: iets meer dan een jaar zelfs, 367 dagen.
Dan zou je inderdaad het hele bedrag moeten krijgen, wat raar dat dat niet gebeurd is, snel contact opnemen!
Ik heb al contact opgenomen (via mail), maar ik denk dat ik het al snap: die 380 is inclusief btw, die 320 exclusief... Geen fouten gemaakt dus. (Helaas )
Goedemorgen,

Na een heftig weekje werken heb ik even te tijd genomen om terug te lezen. Bij ons nog steeds geen blauwe brief in de bus, jammer het geld zie ik liever op mijn spaarrekening. Wie weet komende week.

Gisteren een voor mij enorme vrekkenaktie gedaan. Ik heb werkelijk een bloedhekel aan het schoonmaken van de frituurpan. Jarenlang kocht ik dan ook elk jaar een nieuwe pan. Gewoon van 25 euro bij de blokker en die schreef ik dan netjes af ipv die nare poetsbeurt. Maar ja! Als je nu aan het vrekken bent past dat eigenlijk niet meer :( dus gisteren heb ik de pan op de camping toch maar schoongemaakt. Resultaat na een klein uurtje: nagels aan gort, 2 wondjes, bloedvlek op mijn broek (gaat er vast nog wel uit) en 1 schone pan....

En een hoop gemopper ;)

En natuurlijk 25 euro uitgespaard!

Via gratiz punt nl kun je een zakje zaadjes aanvragen, ik heb gekozen voor basilicum. Weet iemand of dat nog kan voor de zomer?

@ mi-jo, bolletje met de sticker nieuw heeft geen actiecode, maak niet dezelfde fout als.

Fijne dag allemaal!
Na vele pogingen is het mij ook gelukt om een zakje zaadjes aan te vragen.

Steeds gaf tie aan dat de beveiligingscode niet klopte, wat echt wel zo was maar kwam niet verder.

Gisteren een bedrag teruggekregen van de wbv voor teveel berekende servicekosten, daar mag ik nu iets leuks van kopen voor mijzelf.

Gewoon omdat het kan en ik mijn financien nu best netjes aant regelen ben, zelfs mijn moeder zegt het .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven