Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Hier ook iemand waarbij de auto een eigen spaarptje hjeeft. Aankomende herfst moet mijn auto voor het eerst de APK en geen idee wat ik ervan kan gaan verwachten!

Verder heeft een vast contract bij de energie leverancies afsluiten om de BTW verhoging te ontwijken geen zin. De leveranciers mogen het bedrag verhogen wanneer de BTW omhoog gaat.

nou ik ga snel weer aan de studie!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Vanmiddag bij de action in mijn buurt geweest, wilde vanwege het EK komende maand een oranje topje met spaghettibandjes en zo'n oranje hoedje hebben.

Hadden ze alleen topjes in maat L, daar kan ik dus 3 keer int rond in zwemmen maar geen S of XS te vinden.

Heb zowel het topje als het hoedje laten liggen.

Misschien dat ik nog ga kijken of er in de buurt nog een andere action is, wie weet dat ze daar wel mijn ienieminie maatje hebben .

Verder wat leuke en handige spulletjes gekocht voor mijn moestuintje, heb mezelf ook het boek van de Makkelijke Moestuin cadeau gedaan.

Die ga ik straks eens lekker doorlezen.

Misschien zaterdag mijn eigen moestuintje in vakjes delen en mijn bramen, broccoli en bloemkool daar planten.
Even off topic: Adios mag ik jou eens een mailtje sturen. Jij doet toch een opleiding bij nipa?
Laatst berichtte hier iemand over de Airmiles-Transavia actie, die niet te boeken was ivm websiteproblemen. Ik heb de volgende reactie van Transavia ontvangen:quote:Wij hebben uw reactie in goede orde ontvangen. Door een grote storing op onze website met betrekking tot Airmiles betalingen is onze recent gelanceerde Airmiles actie grotendeels in het water gevallen. Onze excuses voor dit ongemak.

De storing is uiteindelijk vandaag opgelost. Airmiles boekingen zijn weer mogelijk en de actie wordt verlengd tot en met 21 mei 2012. Wij zien uw boeking graag tegemoet.Boeken kan via Airmiles website
Poef!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik heb je mailadres genoteerd mag het weg halen.

Stuur je zo een mail

Tnx
@soppie en lydiam1

ik zou ook heel blij zijn met de etos bon voor de tandpasta......

zou een van jullie hem kunnen mailen naar

Alvast super bedankt !
Ik kom net thuis brief van de verzekering. Eigen bijdrage voor mijn kroon en verstandskies trekken is 111 euro valt me zo mee! Dacht echt rond de 250 euro.
Beginnendvrekje je hebt mail!
@lydiam1

ik wou hier heel enthousiast een berichtje neer zetten met de strekking bedankt voor de snelle reactie etc maar ik heb helaas nog geen mail ontvangen .....sorry

zou je het alsjeblieft nog 1 x willen proberen ?
quote:beginnendvrekje schreef op 18 mei 2012 @ 00:10:

@lydiam1

ik wou hier heel enthousiast een berichtje neer zetten met de strekking bedankt voor de snelle reactie etc maar ik heb helaas nog geen mail ontvangen .....sorry

zou je het alsjeblieft nog 1 x willen proberen ?

consumanderen@hotmail.nlNet gedaan, vast een typefout gemaakt in het adres. Laat even weten of je hem ontvangt?
beginnendvrekje, Mikiske00, Chrissiy,

Jullie hebben alsnog de bon binnen, als het goed is.

Bah, ik baal. Hier hebben we op het moment ontzettend veel uitgaven. Voor 1,5 maand rijlessen voor mij, een tuinset, een bril a 400,-, kleding, kosten voor de afstudeerexpo.. We hebben het geld, dat is niet het probleem. Het is hooguit een maand niet sparen. Ik heb alleen discalculie. Ik zie het dus gewoon niet. En al helemaal niet omdat er dankzij die kosten nog niks op de gezamenlijke spaar staat. Ik heb nog geen baan, dus bijna alles gaat van vriend zijn rekening. Hoe maken jullie het voor jezelf inzichtelijk? (zijn er mensen met discalculie bij?) Ik heb een Excel bestandje, maar daarmee weet je nog niet de exacte stand van de rekening, natuurlijk.

Het goede nieuws: Een tuintafel voor 120 en de stoelen voor 100 bij Kwantum. En het is een mooi setje. Nu is de tuin klaar!
Ik heb een liquiditeitsprognose op mijn telefoon staan, een tab voor iedere bankrekening en één tab waar álles op staat. Ik heb erin staan wanneer bepaalde bedragen eraf zouden moeten gaan, en houd het iedere dag bij. Dat laatste komt vooral omdat ik regelmatig 'vast' zit (borstvoeding), en dan dat soort dingen op mijn smartphone kan bijhouden... Heb ook een begroting en één bestandje waarin ik de meterstanden bijhoudt...
Heb de goeie grutten actieverpakking bij Appie gespot. Nog niet meegenomen maar hij staat er hier al wel. Vorige week nog niet.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:greatwhitesilence schreef op 18 mei 2012 @ 10:46:

Ik heb een liquiditeitsprognose op mijn telefoon staan, een tab voor iedere bankrekening en één tab waar álles op staat. Ik heb erin staan wanneer bepaalde bedragen eraf zouden moeten gaan, en houd het iedere dag bij. Dat laatste komt vooral omdat ik regelmatig 'vast' zit (borstvoeding), en dan dat soort dingen op mijn smartphone kan bijhouden... Heb ook een begroting en één bestandje waarin ik de meterstanden bijhoudt...wow, dat klinkt goed! hoe heet dat programma? Zoiets bedoel ik dus.
ik ben inmiddels door 2 dames voorzien van een bon ! super

ga vanmiddag de stad in , laat nog wel even weten of het gelukt is

voor nu in elk geval heel erg bedankt
Ik zal voor je duimen, hoor!
Na het meedoen aan een enquête heb ik per mail een 20 euro kortingsbon voor Corendon vakanties gekregen. Wij gaan 'em niet gebruiken,iemand anders die ik er blij mee kan maken?

Dit zijn de voorwaarden:

Kortingsvoorwaarden:

•De korting is alleen van toepassing indien u rechtstreeks bij Corendon Vliegvakanties boekt.

•Na boeking via de website wordt de reservering definitief middels een bevestiging die naar het door u bij de boeking opgegeven e-mailadres wordt verstuurd.

•De korting is direct zichtbaar in het boekingsproces na het invullen van de kortingscode en op uw factuur.

•Bij vragen tijdens of over uw boeking of bij vragen of klachten over de actie kunt u contact opnemen met Corendon.

•Iedere natuurlijke persoon kan deelnemen aan deze actie, mits deze meerderjarig is. De boeking die u verricht mag wel mede ten gunste komen van een minderjarige.

•Na de boeking is de vakantie persoonsgebonden, niet overdraagbaar en kan niet worden verkocht, omgeruild, geretourneerd of worden uitgekeerd in geld.

•Op het reisaanbod zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

•De korting is alleen geldig in combinatie met andere kortingen die automatisch door de site zelf wordt weergegeven tijdens het boeken.

•Andere acties en kortingvouchers zijn niet geldig in combinatie met deze korting.

•De korting geldt alleen op pakketreizen* binnen het reisaanbod van Corendon Vliegvakanties. De volgende producten zoals; rondreizen, excursiereizen, autovakanties, golfreizen, wintersport, Nijlcruises, losse vliegtickets, fly & go's, bingoreizen, EK reizen en fietsvakanties zijn uitgesloten. Reizen naar Istanbul, Marrakech, Berlijn en Barcelona komen niet in aanmerking voor een korting!

•Aan druk- en/of zetfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

•Reeds bestaande reserveringen komen niet in aanmerking voor de korting.

•De kortingscode, vermeld in de welkommail voor de nieuwsbrief van Corendon.nl, is geldig tot 1 september 2012.
Ik kreeg net de proefverpakking van Purina binnen
Verder heb ik ook nog een mail ontvangen waarin een linkje staat waarmee je een gratis gepersonaliseerd t-shirt kunt bestellen en waarin een linkje staat waarmee je gratis 50 vakantiefoto's kunt afdrukken. (Ik weet niet of dit persé vakantiefoto's moeten zijn. Het kan vast ook wel met andere foto's)

Bij interesse mag je wel even mailen naar mir1988@hotmail.com

Dan stuur ik de mail met de linkjes en/of de bon door.

EDIT: Ennn zonet bij het opruimen van mijn mailbox kwam ik ook nog een mail tegen met een kortingsbon van 10 euro korting op vakanties bij Kras.nl
Ik heb er ook nog 1.

Als je iets bij Hema online besteld t/m 20 mei krijg je op het goedkoopste artikel 20% korting.

De actiecode is: HEMAcadeau
@Soppie, ik heb net bij de Etos de gratis tube Parodontax gehaald. De man deed wel moeilijk omdat hij die bonnen nog niet eerder had gehad. ('er waren er toch maar een beperkt aantal gratis?" en ik zei: 'ja, volgens mij iets van 2000 ofzo' )

Ik heb de bon nog een keer uitgeprint dus ik probeer het nog wel bij een andere vestiging, kijken of het lukt.

Ze hadden overigens bij deze Etos heel veel mini's afgeprijsd van 99 cent naar 35 cent, dus ik heb een aantal tubetjes Elmex en wat kleine busjes deo Dove for men meegenomen. Die Elmex wilde ik sowieso uitproberen voor mijn gevoelige tanden en dat is dus nu lekker voordelig. Manlief zal wel blij zijn met de kleine busjes deo, dat is handig voor op zijn werk of onderweg. (hij is best wel ijdel en is altijd bang dat hij niet lekker ruikt)
quote:mi-jo schreef op 18 mei 2012 @ 11:59:

Na het meedoen aan een enquête heb ik per mail een 20 euro kortingsbon voor Corendon vakanties gekregen. Wij gaan 'em niet gebruiken,iemand anders die ik er blij mee kan maken?

Ik heb er ook eentje gekregen en maak er ook geen gebruik van, dus bij een stormloop aan belangstelling zijn er minstens 2 kortingsbonnen te vergeven
@layla1969,

Zie je wel, stelletje sufferds daar. Goed dat het gelukt is!
Is er hier een buzzer die mij iets kan uitleggen over de site? Ik zie namelijk nergens campagnes staan, kan dat kloppen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven