Viva Vrekkentopic VI
dinsdag 29 mei 2012 om 13:08
Misskerss, terugmailen dat als hij interesse heeft hij kan bellen/mailen.
Hier gaat het goed met de marktplaats verkopen. Had tijd geleden jurkje via marktplaats gekocht voor een tientje, maar stond toch niet. Nu voor twintig euro verkocht, een spijkerbroek voor een tientje verkocht en speelgoed van de jongens voor 25 euro. Vorige weeek ook al loopfietsje voor 20 euro verkocht.
Hier gaat het goed met de marktplaats verkopen. Had tijd geleden jurkje via marktplaats gekocht voor een tientje, maar stond toch niet. Nu voor twintig euro verkocht, een spijkerbroek voor een tientje verkocht en speelgoed van de jongens voor 25 euro. Vorige weeek ook al loopfietsje voor 20 euro verkocht.

dinsdag 29 mei 2012 om 13:36
Ik las net trouwens op een ander topic dat de zegeltjes van AH heel lonend zijn en dat het zelfs meer rendement oplevert dan een spaarrekening. Nu weten jullie dat natuurlijk allemaal allang, maar ik vond het echt een eyeopener.
Ik doe nu meestal boodschappen bij C1000, maar ik vind AH fijner en meer kwaliteit voor hetzelfde geld.
Doen jullie ook boodschappen bij Aldi? Het is mij opgevallen dat veel dingen bij Aldi even duur zijn als Euroshopper en koekjes etc zelfs net zo duur zijn of duurder dan huismerk.
Overigens koop ik de luiers voor mijn dochter wel bij de Aldi, de allergoedkoopste, maar ook echt de allerbeste die we tot nu toe gehad hebben.
Ik doe nu meestal boodschappen bij C1000, maar ik vind AH fijner en meer kwaliteit voor hetzelfde geld.
Doen jullie ook boodschappen bij Aldi? Het is mij opgevallen dat veel dingen bij Aldi even duur zijn als Euroshopper en koekjes etc zelfs net zo duur zijn of duurder dan huismerk.
Overigens koop ik de luiers voor mijn dochter wel bij de Aldi, de allergoedkoopste, maar ook echt de allerbeste die we tot nu toe gehad hebben.
Hallo?!
dinsdag 29 mei 2012 om 14:33
dinsdag 29 mei 2012 om 14:43
wilde net komen posten over de dash. maar mosterd dus.
hier helaas geen veronicagids/libelle ik hoop op een extra actie in de allerhande ofzo.
net ook bon voor hymalaya bodylotion geprint en de kortingscoupons van de appie. zijn met name oosterse producten, die wij regelmatig gebruiken.
ook eens uitgerekend hoeveel geld ik sinds begin dit jaar heb teruggekregen via gta's en dat is toch al meer dan 20 euro. dat bedrag is dus exclusief gratis producten (testpanel, yunomi, proefverpakkingen).
via try-now kun je gratis libresse inlegkruisjes aanvragen. Is vaak een pakketje met 3-5 stuks, maar ook vaak met een kortingsbon / bon voor gta. dus ook aangevraagd.
verder is er een gta op producten van meiasia als je die koopt bij jumbo. (actie is te vinden op gratis.startpagina.nl/prikbord). Daar staat dat het ook geldt voor ah, maar dat staat dan weer niet op de site waar je naar doorgelinkt wordt. gelukkig ah en jumbo naast elkaar.
hier helaas geen veronicagids/libelle ik hoop op een extra actie in de allerhande ofzo.
net ook bon voor hymalaya bodylotion geprint en de kortingscoupons van de appie. zijn met name oosterse producten, die wij regelmatig gebruiken.
ook eens uitgerekend hoeveel geld ik sinds begin dit jaar heb teruggekregen via gta's en dat is toch al meer dan 20 euro. dat bedrag is dus exclusief gratis producten (testpanel, yunomi, proefverpakkingen).
via try-now kun je gratis libresse inlegkruisjes aanvragen. Is vaak een pakketje met 3-5 stuks, maar ook vaak met een kortingsbon / bon voor gta. dus ook aangevraagd.
verder is er een gta op producten van meiasia als je die koopt bij jumbo. (actie is te vinden op gratis.startpagina.nl/prikbord). Daar staat dat het ook geldt voor ah, maar dat staat dan weer niet op de site waar je naar doorgelinkt wordt. gelukkig ah en jumbo naast elkaar.
dinsdag 29 mei 2012 om 14:45
wij kopen weinig boodschappen bij de aldi. de aldi zit bij ons in de straat, maar heeft weinig verse groente en fruit (en niet erg goede kwaliteit). gaan daar wel naartoe voor kleinere of vergeten boodschappen (oh, de melk is op dat soort situaties).
euroshopper is relatief goedkoop en vaak ook goede kwaliteit. ik gebruik bijv. inlegkruisjes van euroshopper (tenzij gta van ander merk). zijn prima en veel goedkoper dan andere merken.
euroshopper is relatief goedkoop en vaak ook goede kwaliteit. ik gebruik bijv. inlegkruisjes van euroshopper (tenzij gta van ander merk). zijn prima en veel goedkoper dan andere merken.

dinsdag 29 mei 2012 om 15:14
Ik haal kipfilet altijd in de aanbieding. Dan gooi ik het in de vriezer. Het snijden het gaat heel fijn als het half ontdooid is. Daarna laat ik het verder ontdooien. Schaar heb ik wel eens vaker gezien, maar vond ik zelf weer minder fijn werken. Het is ook maar wat je gewend bent natuurlijk 
En deze wisten jullie vast al, maar ik doe altijd een halve vaatwastablet van Sun en de vaat wordt even schoon als met een hele vaatwastablet. Ik koop die pakken in de aanbieding en doe er zo echt heel lang mee

En deze wisten jullie vast al, maar ik doe altijd een halve vaatwastablet van Sun en de vaat wordt even schoon als met een hele vaatwastablet. Ik koop die pakken in de aanbieding en doe er zo echt heel lang mee

Hallo?!
dinsdag 29 mei 2012 om 15:18
chyou: ik weet niet of je kip vaak in de vriezer stopt? maar als dat wel is zou je bijvoorbeeld een grote voordeelverpakking kunnen kopen (liefst in de aanbieding natuurlijk) en dan een keertje 30 minuutjes opofferen om ze in stukjes te knippen. En als je ze dan in porties van 100gr pp (dus als je voor 2en kookt 200gr) invriest, kost het je op het moment van gebruiken geen extra tijd. Plus je eet dan maar 100gr vlees, wat ruim voldoende is (ipv bijvoorbeeld een hele kipfilet van 200gr pp).
Je hoeft er geen speciale schaar voor aan te schaffen, maar zorg wel dat je er 1 hebt die je in de vaatwasser kan doen en hou die schaar dan ook speciaal voor je kip.
Je hoeft er geen speciale schaar voor aan te schaffen, maar zorg wel dat je er 1 hebt die je in de vaatwasser kan doen en hou die schaar dan ook speciaal voor je kip.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
dinsdag 29 mei 2012 om 15:24
dinsdag 29 mei 2012 om 15:33
Bij de Appie krijg je als je voor 49 euro aan zegeltjes hebt gespaard 52 euro terug. De boekjes kun je vanaf het moment dat ze half vol zijn inleveren. (Dan krijg je dus minder dan 3 euro terug uiteraard.)
Ik spaar ook bij de Jumbo, daar kun je per bladzijde sparen; 1 volle bladzijde kost je 2,50 aan zegels en je krijgt van de Jumbo 2,60.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.