Viva Vrekkentopic VII
woensdag 11 juli 2012 om 10:25
dinsdag 9 oktober 2012 om 16:59
Wat balen Flinterke, kan me voorstellen dat je daar nu al rekening mee gaat houden, voor-het-geval-dat.
@Ukkie: ik heb ze ook bij de Aldi gezien (deze week? Vorige week?) en bij de ANWB heb ik er ook 1 gehaald. Die hebben ook regelmatig acties met die dingen.
@Ukkie: ik heb ze ook bij de Aldi gezien (deze week? Vorige week?) en bij de ANWB heb ik er ook 1 gehaald. Die hebben ook regelmatig acties met die dingen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 9 oktober 2012 om 17:53
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:17
"We zijn met het gas 50 m3 minder gaan verbruiken en elektriciteit 2 kwh minder"
2 kwh is ongeveer 20 cent (normaal tarief), laag tarief is 13 cent. Daar zou ik me maar niet mee rijk rekenen
.
Gas scheelt iets meer, 50 m3 gas is ongeveer 8 euro (verbruik+opslag).
Heb vorige week de afrekening gekregen. E 165 terug, komt denk ik voornamelijk door de nieuwe (zuinigere) cv-ketel en afwasmachine.
2 kwh is ongeveer 20 cent (normaal tarief), laag tarief is 13 cent. Daar zou ik me maar niet mee rijk rekenen
Heb vorige week de afrekening gekregen. E 165 terug, komt denk ik voornamelijk door de nieuwe (zuinigere) cv-ketel en afwasmachine.
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:54
quote:kerstklok schreef op 09 oktober 2012 @ 18:17:
"We zijn met het gas 50 m3 minder gaan verbruiken en elektriciteit 2 kwh minder"
.
Heb vorige week de afrekening gekregen. E 165 terug, komt denk ik voornamelijk door de nieuwe (zuinigere) cv-ketel en afwasmachine.Ik reken me ook absoluut niet rijk. Ben wel gewoon blij dat ons verbruik stabiel is gebleven!
Heb vorige week de afrekening gekregen. E 165 terug, komt denk ik voornamelijk door de nieuwe (zuinigere) cv-ketel en afwasmachine.Ik reken me ook absoluut niet rijk. Ben wel gewoon blij dat ons verbruik stabiel is gebleven!
dinsdag 9 oktober 2012 om 19:43
@Flinterke, vervelende situatie, goed dat jullie inderdaad al flink aan het besparen zijn!
Hier hing vanavond een verrassingspakket met groente en fruit aan de voordeur. Mijn zus heeft zo'n biologisch groentenpakket en kon voor kennissen een gratis pakket aanvragen. Heb nu appels, mandarijnen en Komatsuna Leuk !
En net bij euroclix een enquete ingevuld waarin gevraagd werd of je bereid was om mee te praten tijdens een discussie-bijeenkomst, met vergoeding voor reiskosten en als beloning een irischeque van 40 euro. Heb ja geantwoord, ben benieuwd of ik geselecteerd wordt.
Hier hing vanavond een verrassingspakket met groente en fruit aan de voordeur. Mijn zus heeft zo'n biologisch groentenpakket en kon voor kennissen een gratis pakket aanvragen. Heb nu appels, mandarijnen en Komatsuna Leuk !
En net bij euroclix een enquete ingevuld waarin gevraagd werd of je bereid was om mee te praten tijdens een discussie-bijeenkomst, met vergoeding voor reiskosten en als beloning een irischeque van 40 euro. Heb ja geantwoord, ben benieuwd of ik geselecteerd wordt.
woensdag 10 oktober 2012 om 11:20
In het gratis magazine "Mooi" van de Etos zit een bon voor 2 euro korting op een John Stafford haarproduct (drrogshampoo) en er staat dat je voor 14 euro een welness bon voor 2 personen bij Etos kunt kopen, oa. inleverbaar bij de Zwaluwhoeve.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 10 oktober 2012 om 11:20
100% GTA Uncle bens rijst
zie : http://www.kortingisleuk.nl/unclebens
kassabon nodig, moet actiesticker op product zitten!
zie : http://www.kortingisleuk.nl/unclebens
kassabon nodig, moet actiesticker op product zitten!
woensdag 10 oktober 2012 om 11:50
http://cfprox.magstream.c ... 20Felix%20Party%20Mix.pdf
100% GTA Felix Party Mix
http://datanl.douglas-sho ... newsletter/8okt_dior.html
Waardebon voor sample DiorSkin Nude (3ml)
http://www.dobey.nl/magazine
Op pagina 13 staat een bon die ingeleverd kan worden voor een gratis Dobey goodiebag voor hond, kat, konijn, knager of vogel
100% GTA Felix Party Mix
http://datanl.douglas-sho ... newsletter/8okt_dior.html
Waardebon voor sample DiorSkin Nude (3ml)
http://www.dobey.nl/magazine
Op pagina 13 staat een bon die ingeleverd kan worden voor een gratis Dobey goodiebag voor hond, kat, konijn, knager of vogel
woensdag 10 oktober 2012 om 11:51
Ik bewaar mijn boodschappenbonnen altijd, zo kwam ik er net achter dat in januari de bekende "echte" Chocomel uit het gele pak bij de Appie in de aanbieding (2e halve prijs) voor 2 pakken toen 1,74 kostte en ik gisteren voor dezelfde producten met dezelfde actie, zelfde winkel 1,78 betaalde. Al die centjes hier en daar maken hele euro's Het sluipt erin.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 10 oktober 2012 om 15:40
woensdag 10 oktober 2012 om 15:47
quote:misskerss schreef op 10 oktober 2012 @ 15:40:
Zo, in twee dagen even 11 opdrachten voor Multi Value uitgevoerd! (Kruidvat en Scapino)
Erg netjes trouwens dat ze zo persoonlijk terugmailen en tips en advies geven. Niet verwacht!
Weet iemand hoe lang het duurt voordat de uitbetaling er is?Klinkt goed! maar hoeveel heb je daar nu mee verdiend en hoe lang ben je er mee bezig geweest? Inclusief je bevindingen schrijven enzo?
Zo, in twee dagen even 11 opdrachten voor Multi Value uitgevoerd! (Kruidvat en Scapino)
Erg netjes trouwens dat ze zo persoonlijk terugmailen en tips en advies geven. Niet verwacht!
Weet iemand hoe lang het duurt voordat de uitbetaling er is?Klinkt goed! maar hoeveel heb je daar nu mee verdiend en hoe lang ben je er mee bezig geweest? Inclusief je bevindingen schrijven enzo?
woensdag 10 oktober 2012 om 16:37
woensdag 10 oktober 2012 om 20:17
Normaal ben ik alleen een meelezer maar ik wil hierbij toch even vragen naar jullie ervaringen. Ik heb in augustus en september verschillende bezoeken via Multi-Value uitgevoerd alleen heb ik helaas nog geen geld ontvangen. Vandaag heb ik naar 2 contactpersonen gemaild alleen krijg ik de e-mail terug met een foutmelding waardoor ik me toch wel ernstig zorgen maak... heeft iemand anders wel nog recent een uitbetaling gekregen of weet iemand meer?
woensdag 10 oktober 2012 om 20:21
Gaat er nog iemand voor 1 november naar Ouwehands Dierenpark, Gaia Zoo of Dierenpark Emmen, en wil je dan het 2e kaartje gratis?
Ik heb nog zegels van Remia waarmee dat mogelijk is, maar kom er zelf niet meer aan toe.
www.remia.nl
Ik heb nog zegels van Remia waarmee dat mogelijk is, maar kom er zelf niet meer aan toe.
www.remia.nl
woensdag 10 oktober 2012 om 20:24
Bij aankoop van 3 verschillende Inproba-producten, kun je een gratis orientaals kookboek bestellen.
Stuur de codes in een envelop naar
Inproba BV, Postubs 38, 3740 AA Baarn. Vermeld duidelijk je naam en adres en je krijgt het kookboek z.s.m. thuis.
Die zakjes 'mix voor nasi' of 'mix voor bami' kosten bijvoorbeeld 22 cent, ik denk dat de gebakken uitjes niet veel duurder zijn. Dus voor nog geen euro kun je dit kookboekje bestellen.
Stuur de codes in een envelop naar
Inproba BV, Postubs 38, 3740 AA Baarn. Vermeld duidelijk je naam en adres en je krijgt het kookboek z.s.m. thuis.
Die zakjes 'mix voor nasi' of 'mix voor bami' kosten bijvoorbeeld 22 cent, ik denk dat de gebakken uitjes niet veel duurder zijn. Dus voor nog geen euro kun je dit kookboekje bestellen.
woensdag 10 oktober 2012 om 20:29
quote:eliza8 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:22:
Bankgegevens kloppen, ik ga inderdaad morgen even bellen maar vond t zo raar dat beide mails opeens terugkwamen!klopt de vestigingsplaats van je bank. de eigen medewerkers van de bank hebben mij 2 keer foutief geïnformeerd. Toen ik de statutaire vestigingsplaats heb ingevoerd was het probleem opgelost!
Bankgegevens kloppen, ik ga inderdaad morgen even bellen maar vond t zo raar dat beide mails opeens terugkwamen!klopt de vestigingsplaats van je bank. de eigen medewerkers van de bank hebben mij 2 keer foutief geïnformeerd. Toen ik de statutaire vestigingsplaats heb ingevoerd was het probleem opgelost!