Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Kon de Lenor niet vinden, maar goed ook want kreeg geen kassabon!

Wel 2x de boursin en heb mazzel want was in de aanbieding voor ¤1,79 maar krijg wel ¤ 2,29 terug.
Lenor hier bij de AH ook nog niet gezien.. Vanmiddag of morgen maar eens bij de Plus kijken. Uncle Ben's hoef je inderdaad geen bon voor te hebben bij het invoeren, maar ze kunnen er wel naar vragen ter controle (staat in de voorwaarden). Heb ik met een actie van Persil gehad toen die je ook online in moest voeren. Voor de zekerheid beter een bon bewaren dus
Lenor hier van het weekend niet gevonden bij de Plus (die hadden een 2+1 gratis actie, jammer). Deze week bij de AH kijken.

Voor uncle ben's moest ik de bon inscannen / fotograferen en dan uploaden. Dus wel degelijk een bon nodig, maar niet om op te sturen.

volgens mij bij alle gta's handig om de bon te bewaren, want staat meestal in de kleine lettertjes dat ze die kunnen opvragen.
Ik bewaar ze inderdaad ook altijd, totdat ik het geld heb ontvangen.

Gisteren een heerlijke pastasaus gemaakt met onder andere gratis boursin en broccoli uit de aanbieding, ik ben dan helemaal blij als ik voor bijna nop een lekkere maaltijd in elkaar heb geflanst!
quote:sweetfirefly schreef op 30 oktober 2012 @ 08:37:

Bij Gall en Gall kun je nu de klantenkaart gratis uitproberen tot half december. Hij kost normaal een tientje per jaar om gebruik te kunnen maken van de voordelen en nu dus voor nop.

http://www.gall.nl/aanbiedingen

Lees wel de voorwaarden want volgens mij moet je weer op tijd afmelden omdat je er anders aan vast zit.Ik heb de voorwaarden zitten lezen maar volgens mij zit je nergens aan vast. Je krijgt nog wel een conversie aanbod van G&G voordat het lidmaatschap verstrijkt, maar als je geen machtiging voor automatische incasso geeft verloopt de kaart gewoon, dus ik heb hem aangevraagd. We drinken hier wel niet zoveel wijn, maar met de feestdagen voor de deur is het toch wel handig.
quote:silverzephyr schreef op 27 oktober 2012 @ 19:54:

Miss_austen voor het TNS kan je jezelf niet aanmelden, dat moet iemand doen die al lid is. Momenteel hebben ze een aanmeldstop dus kan je niemand aanmelden, maar als je hier over een tijdje weer komt vragen is er vast wel iemand die je aan wil melden

Dankjewel voor je reactie silverzephyr!

Dan wacht ik gewoon af....
ook bij de ah niet de lenor gevonden, maar dus wel de ecover met etiket. dus die meegenomen en was ook nog in de bonus
Dames,

heb nog een vraagje aan jullie....voel me wel een beetje dom ..maar vroeg me af wat GTA producten zijn?

ik lees hier jullie reacties maar snap het niet...

is dat iets waar je je voor kunt aanmelden?
GTA is Geld Terug Actie

Daar kun je je niet voor aanmelden, dat zijn gewoon acties van bepaalde producten. Vaak krijg je het aankoopbedrag terug, anders een deel er van. Bijna altijd de kassabon opsturen naar een antwoordnummer (geen postzegel).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij JYSK krijg je 5 euro korting bij besteding van minimaal 25 euro als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief.
Voor boekenwurmen, een leuke manier om boeken uit te wisselen (of van je oude boeken af te komen, laat ze vrij!) :

http://www.bookcrossing.com/
Hier goed gevrekt bij de boodschappen! Vandaag laatste dag van de jumbo omdat deze omgebouwd wordt naar een Albert Heijn. 50% korting op alles wat nog in de winkel stond. Wel een drukte maar alle beetjes helpen
Een tip om een beetje mee te besparen maar vooral voor de handigheid. Ik doe mijn allesreiniger verdund in een oude spuitflacon, zo kun je met een doekje en je spuitfles het huis door om lekker snel schoon te maken. Als m'n doekje aan alle kanten gebruikt is spoel ik hem even uit onder de kraan en je kan weer verder! Dus ook nog een stuk hygienischer dan steeds weer in die emmer.
Gratis cup a soup limited edition via try now (facebook actie)
Vanaf morgen gratis 'De donkere kamer van Damocles' voor leden van de Bibliotheek op te halen in de bib.
Heeft er al iemand geld terug van Oral B???? Niet normaal hoe lang dat duurt.
Hier ook nog geen geld terug gehad van de Oral B.
Ik koop shampoo en conditioner bij kruidvat..35 cent
Zo das goedkoop lilyrose! Hoe bevalt t?
Ja eigenlijk prima!heb lang haar.. Gebruik normaal pantene.. Maak er sport van om in winkel t goedkoopste product te vInden en uit te proberen.. Zo had ik bij spar hagelslag voor 39 cent..
@mugske

ik wou inderdaad aparte bonnetjes doen

maar lenor was er niet met actiesticker, na t weekend maar weer even kijken.

heb net foto gemaakt van uncle ben's en documentje gemaakt op de pc. binnen 2 week zou ik 1,99 terugkrijgen

@miss_austen: GTA begreep ik eerst ook niet, pagina's lang zat ik te lezen; geen idee waar ze het over hadden, tot iemand anders het ook vroeg

Gister wel een slechte vrek actie, ik had feestje en het was óf om half 4 warm eten óf in de stad eten om half6, iets normaler tijdstip (tussen de middag kon niet). Vriendin van mij zag half4 niet zitten, dus maar in de stad gaan eten. Wel gezorgd dat we naar de turk gingen; pizza voor 5 euro, dus dat scheelt.

(Ik had met mezelf afgesproken niet meer uit eten te gaan of bios ofzo, maar dit was al lang geleden afgesproken, dus ja beloofd is beloofd, daarom maar verjaardagsgeld meegenomen.)

Maar dat was één ding, had ik op berekend, die 5 euro. Echter, toen kreeg ik honger Meestal is één zo'n pizza voor mij genoeg maar nu niet. Naja gelukkig genoeg verjaardagsgeld meegenomen. Wel mn eigen schuld, ik had niet veel gegeten overdag. Maargoed, dit was laatste x ook buiten de deur eten en heb er wel van genoten. Nu weer netjes verder vrekken

Gelukkig werden we op terugweg thuisgebracht, super lief aangeboden, en dat scheelde dus weer een busritje. Dus dat heft mekaar opzich ook weer op.

Moet zeggen dat ik er wel aan gewend ben, niet meer buiten de deur eten. Eet zoiezo 1x per week en vaak 2 en soms zelfs 3x per week niet thuis, maar neem de laatste maanden elke keer braaf een restje mee die ik opwarm in de magnetron. Geen patatje of pizza meer of een dure maaltijdsalade. Dat kon voorheen nog wel eens (daarom ging ik toen ook niet naar voedselbank, als ja dát nog kan doen dan heb je het nog goed vind ik), maar kan nu gewoon niet meer. Maar alles went. Tuurlijk die patatjes zien er lekker uit, maar mijn restje ook

En laatst de kroeg in (ga haast nooit mee) en gewoon geen geld meegenomen (mocht toch niet drinken want ik moest nog rijden). Zo kun je toch nog gezellig mee doen zonder dat het geld kost (als ik wel geld had, had ik dat niet gedaan, want vind het ook wel aso als je nooit een rondje doet, maar ze weten dat ik niet veel geld heb).
Hielden ze je vrij als bob?
@lilyrose2012: ik vind die shampoo dus vet slecht, kocht em eerst ook maar ik moest er zoveel van gebruiken. vooral die conditioner vond ik erg slecht. heb nu van action volgensmij, maar weet niet of dat de goedkoopste van de action is, maar hij is wel goed (iets met olive staat er op, zo'n doorzichtige fles, met groen of roze spul).
quote:lilyrose2012 schreef op 01 november 2012 @ 10:35:

Hielden ze je vrij als bob?ohzo, nee niet eens :D
Je schreef dat je nog moest rijden en daarom geen geld meenam..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven