Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
quote:layla1969 schreef op 10 november 2012 @ 16:07:

[...]

Ik ga hem ook terugsturen, vind hem wel echt superfijn, dus ik doe het met pijn in mijn hart, maar kan/wil het geld er gewoon niet aan uitgeven met de dure maand & verjaardag dochter in het vooruitzicht.Eerst dacht ik dat ik zou houden hoor, tót ik 3x gewekt werd een half uur voor opsta-tijd. En daarom vind ik dat ik het maar weer moet gaan doen met mijn eigen lampje en wekkerradio.
quote:Frizzy schreef op 10 november 2012 @ 09:34:

Heeft iemand van jullie ook de vraag van TNS Nipo gekregen om een enquêteur thuis te ontvangen? Ik twijfel. Twintig euro is wel veel, maar of ik hier op zit te wachten...Ik heb 2 keer iemand van NIPO thuis gehad, vond het geen probleem. Ze kunnen ook 's avonds komen dus dan zit je ook niet met werk ofzo.
Zoo net even boodschappen gehaald. Bij AH was de Ariel & de Lenor in de aanbieding, 2 + 1 gratis. Dankzij de lekker in het leven bonnen heb ik nu 2 flessen Ariel en 1 fles Lenor voor 5,47!
Er staan weer wat nieuwe acties op Dutch Couponing.

Hier nog steeds het geld niet terug van de Oral B, duurt lang :(

Zuivelhoeve heeft een actie voor 10 euro korting op een hippy skippy, dit is een skippy "bal" in de vorm van een dier.

Zie voorwaarden op de website:

http://www.zuivelhoeve.nl/nieuws.aspx?id=78
HET ZIJN WEER ROUTE 99 WEKEN BIJ ALBERT HEIJN!!! Dat betekent een hoop boodschappen voor weinig!

Mijn wake up light is hier ook terug gestuurd. Ik heb een goedkoop B merk gekocht en die werkt beter dan die dure philips. Voor 30 euro had ik dus net zo'n wekker.
Cupkeekie, welke wekker heb je gekocht?
quote:angel990 schreef op 10 november 2012 @ 15:35:

[...]

Thanks voor deze tip! Die gaan we maandag gelijk halen!

Ik heb inderdaad ook het geld van de tandenborstel terug van Oral-B, maar van de tandpasta nog niet.

Ook de Ariel 3-D Boosters duren wel erg lang, of ben ik de enige die hier nog niks van terug heeft gekregen?

Uncle ben's trouwens wel supersnel!

Was dat een actie via die bon in de Allerhande? Mijn ervaring tot nu toe is dat het bij die acties altijd extreem lang duurt voordat je het geld terugkrijgt. Of had je een verpakking zonder actiesticker opgestuurd? Misschien dat ze daar dan toch op controleren en je zonder sticker niets terug krijgt.

Uncle Ben's is inderdaad echt supersnel. Zo zou het bij meer acties moeten :p
quote:layla1969 schreef op 10 november 2012 @ 23:22:

Cupkeekie, welke wekker heb je gekocht?Ik heb een König wake up light gekocht, deze is op internet wel terug te vinden. Met veel mooiere natuurgeluiden dan de philips versie en je moet er rekening mee houden dat het wit licht is ipv geel licht wat je bij de philips wel hebt. Dus daar moet je van houden maar voor mij is het effect precies hetzelfde, dus ik ben er tevreden over.
Oh en ik heb mijn streef spaarbedrag wat ik voor het einde van het jaar wilde behalen, bijna gehaald!!! Dat wil dus zeggen dat het vrekken dus zeker zijn doel heeft bereikt, en ik ga ook zeker zo door!!! Best wel trots op mezelf, ben altijd zo'n slechte spaarder geweest...
Vandaag laatste dag met 15% korting online bij Intertoys (alhoewel ik denk dat er best nog zo'n actie zal volgen). Heb net iets besteld voor de oudste voor 5 -12 met ook gratis verzenden. Ik laat het op mijn werk bezorgen, dan heb ik ook geen nieuwsgierige vragen (wat zit er in dat pakje mama?) ;)
Was dat een actie via die bon in de Allerhande? Mijn ervaring tot nu toe is dat het bij die acties altijd extreem lang duurt voordat je het geld terugkrijgt. Of had je een verpakking zonder actiesticker opgestuurd? Misschien dat ze daar dan toch op controleren en je zonder sticker niets terug krijgt.

Het was met een bon van de Allerhande inderdaad. Ik dacht dat ik alles netjes en goed verstuurd had, maar als dat altijd zo lang duurt zal het wel niet aan mij liggen
Weet iemand of er op het moment ook weer ergens (de kruidvat, blokker, ofzo..) een treinkaartjes actie is?
quote:ninika schreef op 11 november 2012 @ 10:53:

Weet iemand of er op het moment ook weer ergens (de kruidvat, blokker, ofzo..) een treinkaartjes actie is?

De Hema heeft vanaf morgen weer treinkaartjes. Het is wel een e-ticket. Geldig van 12 november t/m 20 januari en verkrijgbaar van 12 t/m 25 november.

Prijs 17,50 voor 1 volwassene + 1 kind.
Zo wat duur!
pff gister op zoek geweest naar zo'n bestekla (zo'n vakjes-bak-ding wat je in een bestekla legt, ja verwarrend ). Xenos had het niet, zo'n dumpzaak met allemaal goedkope kookspullen had t niet, had al bij action en voor de zekerheid bij kruidvat en wibra gekeken (you never know). maar nergens. ikea ga ik niet voor 1 ding heen. dus vd week toch maar ff bij blokker kijken.

gelukkig wel geslaagd bij de toko. veel goedkope spullen gehaald, vooral kruiden, die we toch gebruiken, zo gek dat het daar vaak goedkoper is dan in een gewone super.
Nog ongeveer 1.5 maand te gaan en ik mag een klein jubileumpje gaan vieren, dit wil ik met een (soort van) high tea doen.

Tot nu toe op mijn lijstje:

• Rolletje augurk met ham en een zilveruitje (op prikkertje)

• Plakjes worst (gekookte worst en salami o.i.d.)

• Rolletje asperge met ham (op prikkertje)

• Blokjes kaas met mosterd erbij

• Mini-cupcakejes.

• Sandwiches met eiersalade, tonijnsalade.

• Knakworstjes

• Slagroomsoesjes en chocoladesoesjes

• Mini-negerzoenen

• Reepjes boterkoek

Ik verwacht een ± 15 personen.

Qua drankjes serveer ik gewoon de standaard drankjes, niet alleen maar thee bijv.
[quote]ringklokje schreef op 11 november 2012 @ 11:18:

pff gister op zoek geweest naar zo'n bestekla (zo'n vakjes-bak-ding wat je in een bestekla legt, ja verwarrend ). Xenos had het niet, zo'n dumpzaak met allemaal goedkope kookspullen had t niet, had al bij action en voor de zekerheid bij kruidvat en wibra gekeken (you never know). maar nergens. ikea ga ik niet voor 1 ding heen. dus vd week toch maar ff bij blokker kijken.

Hmmm nu lees ik pas dat je niet naar de Ikea wil, maar daar heb je wel de meeste kans om te slagen, en niet te duur.

Ik weet niet of je zo'n kwantum Outlet store hebt, maar daar hebben ze ze ook nog wel eens liggen
@eefje: nee die heb ik helaas neit in de buurt was er eigenlijk vanuit gegaan dat xenos wel wat had. denk dat ik toch maar een x naar ikea moet, maar dan moet ik eerst wel ff een lijstje met dingen maken, vind het zonde speciaal daarvoor er heen te rijden.
@rinkklokje, daarnaast kom je bij de Ikea ook altijd met vanalles en nogwat thuis. (althans, ik kom er nooit met 1 ding vandaan)
Ik heb mijzelf een ikea-verbod opgelegd, ben dr pas in 2 maanden tijd 3x geweest .
Ik moest laatst voor een plank naar Ikea. Ik kwam terug met 3 verpakkingen geurkaarsen, keukengerei, kussensloop en servetten.

Ohja, de plank had ik ook gehaald
Haha ik lees al dat ik niet de enige ben die met te veel spullen weer naar huis gaat bij de ikea.

Daarom mag ik ook niet zo vaak meer. Wij hebben een lijst met wat nodig van ikea...

En als er genoeg op staat gaan we.

Edit: heel erg maar voor mijn verjaardag heeft mijn broer mij meegenomen naar de ikea haha. Ik mocht daar dingen uitzoeken en hij betaalde. :D
quote:ringklokje schreef op 11 november 2012 @ 12:20:

@eefje: nee die heb ik helaas neit in de buurt was er eigenlijk vanuit gegaan dat xenos wel wat had. denk dat ik toch maar een x naar ikea moet, maar dan moet ik eerst wel ff een lijstje met dingen maken, vind het zonde speciaal daarvoor er heen te rijden.Misschien kun je online ergens goedkoop eentje vinden?
quote:Eefje1979 schreef op 11 november 2012 @ 12:11:

[quote]ringklokje schreef op 11 november 2012 @ 11:18:

Ik weet niet of je in de buurt van Den Haag woont, maar daar heb je de Haagse Markt waar ze dat soort dingen ZEKER hebben liggen
quote:mi-jo schreef op 11 november 2012 @ 13:37:

[...]

Misschien kun je online ergens goedkoop eentje vinden?

nee helaas niets gevonden

althans ik vind 6 (en soms zelfs 10) euro nogal duur voor zoiets, tis maar wat plastic

misschien op marktplaats kijken, maarja dan moet het vaak ook verzonden worden en dat kost ook al gauw paar euro, schiet ook niet op denk ik.

ga woens ff nog een x bij kringloop kijken

maar poos terug was er alleen een hele ranzige en vergeelde (had toen ook geen nodig) met van die ingetrokken troep die je er niet meer uit krijgt. er zijn grenzen en dan nog voor een behoorlijke prijs, gezien dat het 2e hands is. die kringloop bij mij in de buurt is niet zo super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven