Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Voor de mensen die een puppy hebben. Een gratis puppy proefpakket voor een GRATIS Eukanuba Puppy & Junior 1 of 3kg verpakking.

http://www.eukanuba.nl/nl-NL/puppy-kit- ... ation.jspx

Gratis proefpakketje Dentastix als je hen liked op FB.

https://www.facebook.com/ ... nd?sk=app_538479552846322
ik had wat zegels "Wereld 1" nodig bij post.nl en op de ene post.nl site kostten 5 zegels 10,74 euro (inc. verzendkosten en btw); dat vond ik echt te gortig voor wat nieuwjaarskaarten dus ik verder zoeken, en op een andere post.nl site hoefde ik maar 4,75 te betalen (dus gratis verzending en geen btw).

En die laatste heb ik dus maar besteld.

Edit: de dure was "zakelijk".
it's a big club and you ain't in it
30% korting op de Le Creuset braadpannen bij fonq.nl.
it's a big club and you ain't in it
Toen ik vandaag postzegels kocht, vertelde de verkoopster dat de postzegels per 1 januari 2013 4 cent per stuk duurder worden. Ze adviseerde me wat te hamsteren. De postzegels blijven hetzelfde, de prijs verandert alleen.
Klopt madeM.

Op postzegelsmetkorting.nl kun je ook goedkoop postzegels halen.

Dit zijn oude postzegels met nog de guldens erop maar deze zijn nog steeds geldig.

Je kunt ze dan bestellen ( bv 10 x voor Nederland) en je krijgt ze dan zo verpakt met een briefje waarop uitgelegd wordt hoeveel je moet plakken voor het juiste tarief.

Ik bestel daar altijd postzegels voor postcrossing. De mensen in het buitenland zijn gek.op al die verschillende postzegels. En het is nog goedkoper ook. Dubbel voordeel dus.
Ik heb 5 dec. Voor 10 cent zak chocopietjes gekocht ;) bij xenos
quote:Italie_Meisje schreef op 08 december 2012 @ 20:06:

Klopt madeM.

Op postzegelsmetkorting.nl kun je ook goedkoop postzegels halen.

Dit zijn oude postzegels met nog de guldens erop maar deze zijn nog steeds geldig.

Je kunt ze dan bestellen ( bv 10 x voor Nederland) en je krijgt ze dan zo verpakt met een briefje waarop uitgelegd wordt hoeveel je moet plakken voor het juiste tarief.

Ik bestel daar altijd postzegels voor postcrossing. De mensen in het buitenland zijn gek.op al die verschillende postzegels. En het is nog goedkoper ook. Dubbel voordeel dus.Ik bedenk net dat ik nog een postfrisse verzameling heb liggen.....Van de week even zoeken. Hoef ik voorlopig niets te kopen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
hier ook postzelgels 'gehamterd'. Babyzegels voor geboortekaartjes die we begin volgend jaar zullen gaan versturen, gewone postzegels en pakketje met 3 vellen kerstzegels. Kerstzegels kun je volgend jaar ook gewoon gebruiken. Gewone postzegels worden 4 cent duurder vanaf januari.

hier ook geld terug van de electriciteit. Dus een maand niet betalen plus geld terug.
Weet niet of het persoonsgebonden/eenmalig is maar vandaag 10% korting bij Bonprix: 14573
Of anders 14566 voor bonprix ( stond in het reclame blad van postnl.

Of 13599 voor 10% bij otto.nl
Postzegels alweer duurder ?

Ik ga er ook maar een aantal hamsteren.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Er is weer 20% korting bij HEMA, stickers plakken of automatisch op 5 artikelen bij een online bestelling.

Voor de voorwaarden zie: http://www.hema.nl/nieuws/Pages/plakjekorting.aspx
Shit heb ik net mijn kaartjes er af getrokken van mijn handschoenen van 29 euro van de hema. Wat zonde, had me anders toch geld gescheeld als ik het terug bracht en met korting kocht..
Hoe kom ik aan die Hema stickers?

Kan mijn voorraad make up en wijn wel weer eens aanvullen!
@hiltje, die krijg je waarschijnlijk in de brievenbus (als je geen NEE-sticker hebt) maar vaak kun je ze ook bij de klantenservice halen. Wat ik zelf vaak doe, is online bestellen en de bestelling dan bij een HEMA filiaal ophalen, dan hoef je ook geen verzendkosten te betalen.
Dat bestellen is ook een goed idee, Ukkie. En ik zal de foldertjes extra checken.
Ik kom net van de Hema en ze hebben daar de stickers gewoon bij de kassa liggen. Ik krijg ze ook weer mee voor een volgende keer. Erg fijn.
Ahh top. Ga ik straks even wijn halen. De rode huiswijn van de Hema is echt goed. Een slobberwijntje uiteraard, maar omfietswijn en ook goede recensies op de site en ik vind hem mild en lekker en -belangrijk- krijg er geen hoofdpijn van.

Met de korting kost die nu maar 2,20 per fles.

Is natuurlijk een echte vrekkenprijs.
Goed om te weten wat een goede wijn is. Ik ben nog op zoek naar wat ik het lekkerste vindt voor een goede prijs. Meestal kijk ik bij de AH naar de labels.
Ik heb vrijdag de consumerclix scanner mogen ontvangen en vanaf nu scan ik m'n boodschappen in.

Ik heb een heel klein scannertje gekregen, dus het is ook zo gedaan. Echt een supertip van jullie dames! Vind t leuk om te doen
quote:Cookie-Dough schreef op maandag 10 december 2012 11:29 Shit heb ik net mijn kaartjes er af getrokken van mijn handschoenen van 29 euro van de hema. Wat zonde, had me anders toch geld gescheeld als ik het terug bracht en met korting kocht..Wat ik wel eens doe, als het me veel geld scheelt, is het artikel eerst nogmaals kopen. Dan met de oude bon het nieuwe artikel (je tweede paar handschoenen) terugbrengen.
Kon het AH-winkel-schoolbordje niet laten liggen. 35% korting minstens Bordje en krijtjes ga ik gebruiken, magneetjes zijn alweer vergeven

¤5,-- korting op Sprookjesboom de musical, 1e rang, Reserveren voor 31/12 voor de periode 6-1 t/m 24-2, 0900-0161 ovv NS lezersaanbieding

¤5,-- korting bij besteding van ¤35,-- bij eftelingshop.nl, NS012 t/m 31-12
quote:hiltje schreef op 10 december 2012 @ 12:50:

Ahh top. Ga ik straks even wijn halen. De rode huiswijn van de Hema is echt goed. Een slobberwijntje uiteraard, maar omfietswijn en ook goede recensies op de site en ik vind hem mild en lekker en -belangrijk- krijg er geen hoofdpijn van.

Met de korting kost die nu maar 2,20 per fles.

Is natuurlijk een echte vrekkenprijs.oeh dat is best een mooi prijsje, die mooikaap van ah kost nu al meer dan dat.
Net een mooie houten slee bij de kringloop gekocht voor 12.50. Veel geld, maar even checken op internet vertelde dat en nieuwe minstens 30 euro kostte.

(Als er weer sneeuw valt kan pubert lekker achter de auto hangen. )
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij de Kwantum vanavond extra voordelig online winkelen met 15% extra korting op het gehele online assortiment! Deze actie geldt vanavond (11 december 2012) van 18.00 uur tot 22.00 uur in onze webwinkel met actiecode 5012korting

Het kan zijn dat dit een exclusieve actiecode is, maar ik ga hem zelf in ieder geval niet gebruiken, dus als iemand er iets aan heeft..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven