Viva Vrekkentopic VII
woensdag 11 juli 2012 om 10:25
vrijdag 7 december 2012 om 22:02
Voor de mensen die een puppy hebben. Een gratis puppy proefpakket voor een GRATIS Eukanuba Puppy & Junior 1 of 3kg verpakking.
http://www.eukanuba.nl/nl-NL/puppy-kit- ... ation.jspx
Gratis proefpakketje Dentastix als je hen liked op FB.
https://www.facebook.com/ ... nd?sk=app_538479552846322
http://www.eukanuba.nl/nl-NL/puppy-kit- ... ation.jspx
Gratis proefpakketje Dentastix als je hen liked op FB.
https://www.facebook.com/ ... nd?sk=app_538479552846322
vrijdag 7 december 2012 om 22:40
ik had wat zegels "Wereld 1" nodig bij post.nl en op de ene post.nl site kostten 5 zegels 10,74 euro (inc. verzendkosten en btw); dat vond ik echt te gortig voor wat nieuwjaarskaarten dus ik verder zoeken, en op een andere post.nl site hoefde ik maar 4,75 te betalen (dus gratis verzending en geen btw).
En die laatste heb ik dus maar besteld.
Edit: de dure was "zakelijk".
En die laatste heb ik dus maar besteld.
Edit: de dure was "zakelijk".
it's a big club and you ain't in it
zaterdag 8 december 2012 om 20:06
Klopt madeM.
Op postzegelsmetkorting.nl kun je ook goedkoop postzegels halen.
Dit zijn oude postzegels met nog de guldens erop maar deze zijn nog steeds geldig.
Je kunt ze dan bestellen ( bv 10 x voor Nederland) en je krijgt ze dan zo verpakt met een briefje waarop uitgelegd wordt hoeveel je moet plakken voor het juiste tarief.
Ik bestel daar altijd postzegels voor postcrossing. De mensen in het buitenland zijn gek.op al die verschillende postzegels. En het is nog goedkoper ook. Dubbel voordeel dus.
Dit zijn oude postzegels met nog de guldens erop maar deze zijn nog steeds geldig.
Je kunt ze dan bestellen ( bv 10 x voor Nederland) en je krijgt ze dan zo verpakt met een briefje waarop uitgelegd wordt hoeveel je moet plakken voor het juiste tarief.
Ik bestel daar altijd postzegels voor postcrossing. De mensen in het buitenland zijn gek.op al die verschillende postzegels. En het is nog goedkoper ook. Dubbel voordeel dus.
zaterdag 8 december 2012 om 23:27
quote:Italie_Meisje schreef op 08 december 2012 @ 20:06:
Klopt madeM.
Ik bestel daar altijd postzegels voor postcrossing. De mensen in het buitenland zijn gek.op al die verschillende postzegels. En het is nog goedkoper ook. Dubbel voordeel dus.Ik bedenk net dat ik nog een postfrisse verzameling heb liggen.....Van de week even zoeken. Hoef ik voorlopig niets te kopen.
Klopt madeM.
Ik bestel daar altijd postzegels voor postcrossing. De mensen in het buitenland zijn gek.op al die verschillende postzegels. En het is nog goedkoper ook. Dubbel voordeel dus.Ik bedenk net dat ik nog een postfrisse verzameling heb liggen.....Van de week even zoeken. Hoef ik voorlopig niets te kopen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 9 december 2012 om 12:09
hier ook postzelgels 'gehamterd'. Babyzegels voor geboortekaartjes die we begin volgend jaar zullen gaan versturen, gewone postzegels en pakketje met 3 vellen kerstzegels. Kerstzegels kun je volgend jaar ook gewoon gebruiken. Gewone postzegels worden 4 cent duurder vanaf januari.
hier ook geld terug van de electriciteit. Dus een maand niet betalen plus geld terug.
hier ook geld terug van de electriciteit. Dus een maand niet betalen plus geld terug.

maandag 10 december 2012 om 11:24
Er is weer 20% korting bij HEMA, stickers plakken of automatisch op 5 artikelen bij een online bestelling.
Voor de voorwaarden zie: http://www.hema.nl/nieuws/Pages/plakjekorting.aspx
Voor de voorwaarden zie: http://www.hema.nl/nieuws/Pages/plakjekorting.aspx

maandag 10 december 2012 om 11:44
maandag 10 december 2012 om 12:50
Ahh top. Ga ik straks even wijn halen. De rode huiswijn van de Hema is echt goed. Een slobberwijntje uiteraard, maar omfietswijn en ook goede recensies op de site en ik vind hem mild en lekker en -belangrijk- krijg er geen hoofdpijn van.
Met de korting kost die nu maar 2,20 per fles.
Is natuurlijk een echte vrekkenprijs.
Is natuurlijk een echte vrekkenprijs.
maandag 10 december 2012 om 19:30
quote:Cookie-Dough schreef op maandag 10 december 2012 11:29 Shit heb ik net mijn kaartjes er af getrokken van mijn handschoenen van 29 euro van de hema. Wat zonde, had me anders toch geld gescheeld als ik het terug bracht en met korting kocht..Wat ik wel eens doe, als het me veel geld scheelt, is het artikel eerst nogmaals kopen. Dan met de oude bon het nieuwe artikel (je tweede paar handschoenen) terugbrengen.

maandag 10 december 2012 om 21:58
Kon het AH-winkel-schoolbordje niet laten liggen. 35% korting minstens Bordje en krijtjes ga ik gebruiken, magneetjes zijn alweer vergeven
¤5,-- korting op Sprookjesboom de musical, 1e rang, Reserveren voor 31/12 voor de periode 6-1 t/m 24-2, 0900-0161 ovv NS lezersaanbieding
¤5,-- korting bij besteding van ¤35,-- bij eftelingshop.nl, NS012 t/m 31-12
¤5,-- korting op Sprookjesboom de musical, 1e rang, Reserveren voor 31/12 voor de periode 6-1 t/m 24-2, 0900-0161 ovv NS lezersaanbieding
¤5,-- korting bij besteding van ¤35,-- bij eftelingshop.nl, NS012 t/m 31-12

dinsdag 11 december 2012 om 11:42
quote:hiltje schreef op 10 december 2012 @ 12:50:
Ahh top. Ga ik straks even wijn halen. De rode huiswijn van de Hema is echt goed. Een slobberwijntje uiteraard, maar omfietswijn en ook goede recensies op de site en ik vind hem mild en lekker en -belangrijk- krijg er geen hoofdpijn van.
Is natuurlijk een echte vrekkenprijs.oeh dat is best een mooi prijsje, die mooikaap van ah kost nu al meer dan dat.
Is natuurlijk een echte vrekkenprijs.oeh dat is best een mooi prijsje, die mooikaap van ah kost nu al meer dan dat.
dinsdag 11 december 2012 om 15:26

dinsdag 11 december 2012 om 17:20
Bij de Kwantum vanavond extra voordelig online winkelen met 15% extra korting op het gehele online assortiment! Deze actie geldt vanavond (11 december 2012) van 18.00 uur tot 22.00 uur in onze webwinkel met actiecode 5012korting
Het kan zijn dat dit een exclusieve actiecode is, maar ik ga hem zelf in ieder geval niet gebruiken, dus als iemand er iets aan heeft..
Het kan zijn dat dit een exclusieve actiecode is, maar ik ga hem zelf in ieder geval niet gebruiken, dus als iemand er iets aan heeft..