Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Hey da's altijd leuk Flashy!
quote:watervrouw2 schreef op 11 december 2012 @ 22:50:

Korting Etosluiers newborn en mini t/m 31-12

(kwam voorbij in weggeeftopic)

Naar aanleiding van deze aanbieding ging ik even googlen over wat mensen van de Etos luiers vonden. Niet heel veel enthousiaste berichten, maar ik dacht: 'Voor ¤2,60 (58 luiers!) altijd het proberen waard.'

Nu een paar luiers gebruikt en tot nu toe zeer enthousiast!
quote:Atelier_madame schreef op 13 december 2012 @ 11:15:

Bij kruidvat krijg je een bioscoop kaartje (ma di wo do) bij een of twee actieproducten. Goedkoopste is de loreal gezichtslotion die is 4,50 en je krijgt dan al een laartje. Normaal gebruik ik die van huiswerk voor 2,50 maar nu dus gratie bioskaartje voor 2 euro in feite.Bedankt voor de tip! Vandaag twee conditioners (6 euro) en twee haargels voor vriend (ook 6 euro) gehaald en dus twee bonnen voor gratis bioscoopkaartjes.
*tweede googlepoging*

http://www.kruidvat.nl/do ... e=2011-51-bioscoopkaartje

In 2012 met zo'n kaartje naar de bios zal me niet lukken, maar zal eens nadenken over opties voor 2013
quote:watervrouw2 schreef op 13 december 2012 @ 22:59:

*tweede googlepoging*

http://www.kruidvat.nl/do ... e=2011-51-bioscoopkaartje

In 2012 met zo'n kaartje naar de bios zal me niet lukken, maar zal eens nadenken over opties voor 2013 http://epub01.publitas.com/Kruidvat-NL/ ... eadview/2/

Hier de pagina uit de folder, op de rechterpagina staan producten waar je er twee van moet kopen maar waar je wellicht meer aan hebt.
Ik was vd week bij de Hema, gevraagd of zo stickers hadden (heb NEE NEE sticker op brievenbus), "Nee" zeiden ze. Dus ik dacht al dat ik me vergist had, maar toen zeiden ze dat iedere Hema zelf mag kiezen of ze er aan mee deden. Maar ik kon de korting wel krijgen, dan moest ik daar even om vragen. Heel maf, maar heb m'n 2 flessen wijn voor 4,40 gekregen. Mooi voor kerst.

Dat die gulden postzegels nog mogen zeg. Ga ook paar aanschaffen. Met kerst kun je ook op gewone post trouwens de decemberzegels doen, ik heb ze wel eens eind januari nog gebruikt. Ze kunnen aan de buitenkant niet zien of het een kerstkaart is of iets anders. (voor de zekerheid wel je postcode en huisnr achterop zetten ;))
weet iemand trouwens wanneer de wat handig weer komt? ik las daar wel eens wat over, maar heb zo'n ding nog nooit gezien. heb al op ah site gekeken en hij zou er moeten zijn, maar is dr nog niet.
Hij is er al bijna 2 weken ringklokje. En decemberzegels mogen inderdaad op alle post, is niet uitsluitendvoor kerstkaarten geldig.
ringklokje: Zoals lydiam1 al zei is de Wat handig er al 2 weken, maar het kan zijn dat ze bij de AH alweer op zijn. Hier zijn ze meestal binnen een week op. Wanneer je er nog graag eentje wilt kun je via hun website contact opnemen met de klantenservice. Dan krijg je er eentje toegestuurd.
Jeuh, vriend heeft een Rtl- kerstpakket gewonnen. Je kon iemand opgeven die een pakket zou verdienen en wij krijgen er 1!
Leuk topic dit! Sinds kort ontdekt en zie veel handige tips voorbijkomen.

Mijn inbreng: vandaag 15% korting bij de Blokker op het hele assortiment (muv boeken, tickets,postzegels, bezorgkosten, cadeaukaarten)
afgelopen week met airmiles naar Thermae 2000 in valkenburg geweest. Daar hebben we twee kortingsbonnen gekregen. waarde 10 euro per stuk. geldig voor 10 euro korting op de dagentree (normaal 31,50 p.p.). Geldig t/m 31 maart 2013. Ik heb er twee, dus als je interesse hebt kun je mailen op mugske at live punt nl.
Over de bioskaartjesactie bij Kruidvat...

Ik heb zojuist 2x een warmtemasker van Garnier gekocht á 2,23 per stuk en kreeg daarbij 2 (!!) bioskaartjes

Voor nog geen 5 euro 2 x naar de bios met en gaaf huidje als het goed is :p
Ook in het kader van het vrekken.

Wij gaan morgen een dagje naar duitsland naar de kerstmarkt.

Nu daar toch zijn, vroeg ik me af of er dingen zijn die daar echt voordeliger zijn dan in Nederland.

We zijn met 2 volwassen en een baby van 2 maanden oud, dus als luiers e.d veel zou schelen sla ik mooi wat in.

Iemand ervaring?
Rtl-pakket uitgepakt:

Tikkels

Droste chocolade

Zwarte Reus wasmiddel

Wijko satesaus

Zak Unox erwtensoep

Zak mie

Pot appelstroop

Kruidvat douchecreme

Grote fles Carbonell olijfolie

Servetten

Kookboek topkoks voor thuiskoks

En er was ook nog een taart bezorgd door een zakenrelatie van vriend, stond bij de buren in de koelkast :-). Goede dag vandaag!
kerstklok,

dat gaat lekker, doe mij ook zo'n kerstpakket

Volgens mij krijg ik helemaal niets van mijn baas, ook erg saai.
Volgens mij kun je ze nog steeds aanvragen:

http://www.rtl.nl/experience/rtlviertdekerst/
quote:silverzephyr schreef op 14 december 2012 @ 08:38:

[...]

http://epub01.publitas.com/Kruidvat-NL/ ... eadview/2/

Hier de pagina uit de folder, op de rechterpagina staan producten waar je er twee van moet kopen maar waar je wellicht meer aan hebt.*note to self: niet alles werkt in/met google-chrome*
vanmorgen lekker gevrekt:

Luiers in de aanbieding bij ah+ lekker leven bon is 4 pakken pampers voor E30,00

Bonnetje ingeleverd bij kruidvat vorige korting niet goed verrekend dus ik kreeg E7,00 terug

Bon ingeleverd van de luiers van ergens hierboven dus een pak newborn luiers voor E2,60 voor de luiertaart voor een kennis.

Wasmiddel bij de ah in de aanbieding+ lekker leven bon 3 flessen voor E9, en een beetje.

gta van tempo tisseus en op de post gedaan

hier werd ik toch allemaal wel een beetje blij van!
ik heb een vergelijkend warenonderzoek gedaan, tussen de roomboter kerstkranskoekjes van Lidl en van Jumbo.

De Euroshopperkoekjes vorig jaar waren verschrikkelijk, dus ik moest van tevoren echt weten welke ik moest kopen.

Lidl, merk Favorina, 300 gr, plm. 50 cal. per koekje, versierd met amandelschaafsel, prijs ¤1,29: testresultaat: zeer goed.

Jumbo, 200 gr, plm. ruim 50 cal. per koekje, versierd met amandelschaafsel, koek iets lichter van kleur, prijs ¤1,49: testresultaat: zeer goed.

Winnaar prijs/kwaliteit: Lidl.
it's a big club and you ain't in it
mag ik hier een vraag stellen?

volgens mij past het wle redelijk in het straatje van het vrekkentopic

zusje van een vriendin is morgen jarig en gisteren vroeg mijn vriendin of ik ook wilde komen, prima hoor, maar ze mag ook de moeite nemen om het me zelf te vragen. ik zei dat ik nog even moest kijken, meteen de opmerking er achter aan, o ja ze wil graag geld hebben.....voor mij is het nu net of ik voor het geld mag komen opdraven (want zie haar nl niet zo vaak en ze is ook niet op mijn verjaardag geweest, heb half jaar geleden dochter gerkegen, is ze wel gekomen maar ze heeft meegelift op een klein cadeautje van haar zus, dus zelf niets gekocht, niet dat ik dat een probleem vind hoor, maar nu met de verjaardag begint het te knagen).

Het is dus niet dat ik het normaal gesproken een probleem vind om geld te geven, als ze me zelf had uitgenodigd en ik had haar gevraagd wat wil je hebben, dan geen probleem, maar op deze manier heb ik toch niet zoveel zin om te gaan.

Misshcien is haar zus niet zo tactisch geweest en heeft ze bv aan haar geld gevraagd en niet specifiek aan mij, maar ik krijg een beetje het gevoel vraag groentje ook maar en vraag maar of ze geld wil geven.

wat zouden jullie doen?

dit soort situaties gebeuren mij wel vaker en meestal doe ik dan of mijn neus bloed en ga gewoon, maar heb hier geen zin meer in.

o ja, even echt on topic, zag de lekker leven bonnen langskomen, stomme is de poiesz en de ah doen het wel aanbieding boven aanbieding, maar de trekpleister, kruidvat, jumbo en de etos hier niet. vind ik wel een beetje kinderachtig

worden ze trouwens periodiek verstuurd?
Geldt deze actie nog???quote:chantabella schreef op 14 december 2012 @ 16:21:

Over de bioskaartjesactie bij Kruidvat...

Ik heb zojuist 2x een warmtemasker van Garnier gekocht á 2,23 per stuk en kreeg daarbij 2 (!!) bioskaartjes

Voor nog geen 5 euro 2 x naar de bios met en gaaf huidje als het goed is :p
ja Ruby-Ann, heb het vandaag gekocht. Bedankt voor de goede tip
Love the life you live
@groentje1983 - als ik geen persoonlijke relatie heb met de jarige zou ik niet gaan. Er is iets tussengekomen, plannen voor morgen heb ik moeten wijzigen dus ik kan niet, ofzo. Ik zou niet over geld gaan praten.
it's a big club and you ain't in it
vriend heeft graag een tv-gids. maakt dan niet uit welke. dus ieder half jaar een ander proefabonnement. Net via gratiz punt nl een abonnement afgesloten. kost 10 euro en krijg er een bol punt com bon bij van 10 euro. helemaal prima.

was vandaag bij de etos, waren de newborn luiers van de bon hierboven uitverkocht. gelukkig is die bon nog tot einde van het jaar geldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven