Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 4 november 2014 om 17:51
Ja, bij bol.com draai je al snel verlies op de verzendkosten. Ik heb er een tijdje net leuk wat dingen kunnen verkopen, maar dat ging vooral om studieboeken die nieuw al zo duur waren (lees: nieuw 40, 50 of zelfs 60 euro) dat ik ze makkelijk voor pakweg 25 euro van de hand kon doen. En dan komen de verzend- en bemiddelingskosten er wel uit. Maar bij een roman dat nieuw een tientje kost draai je inderdaad verlies, want je moet vaak boven de 7 euro zitten om quite te spelen. Zeker als de boeken dikker zijn.
woensdag 5 november 2014 om 14:35
http://rbanstyle.com/
Voor wie nog een nieuwe zonnebril nodig heeft.Ik ken de site verder niet maar de prijzen zijn wel aantrekkelijk.
Je kunt er met paypal betalen.
Voor wie nog een nieuwe zonnebril nodig heeft.Ik ken de site verder niet maar de prijzen zijn wel aantrekkelijk.
Je kunt er met paypal betalen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
donderdag 6 november 2014 om 21:24
zondag 9 november 2014 om 02:55
quote:zenga schreef op 04 november 2014 @ 12:15:
kortingscode 10 euro korting bij iciparis bij besteding vanaf 50 euro:
2000200034438
Te besteden in de webshop!
Bedankt! Je kunt de korting handig combineren met de huidige acties, bijvoorbeeld:
lippenstiften originele prijs = 50 euro
prijs na 40% korting actie = 30 euro
prijs na 10 euro kortingscode = 20 euro
Dus de webshop let alleen op de originele prijs bij de "besteding vanaf 50 euro" regel
kortingscode 10 euro korting bij iciparis bij besteding vanaf 50 euro:
2000200034438
Te besteden in de webshop!
Bedankt! Je kunt de korting handig combineren met de huidige acties, bijvoorbeeld:
lippenstiften originele prijs = 50 euro
prijs na 40% korting actie = 30 euro
prijs na 10 euro kortingscode = 20 euro
Dus de webshop let alleen op de originele prijs bij de "besteding vanaf 50 euro" regel

zondag 9 november 2014 om 13:38

zondag 9 november 2014 om 14:06
quote:knuffeltijgetje schreef op 09 november 2014 @ 13:38:
Voor mensen die nog airmiles sparen, misschien ben ik wel heel erg mosterd hoor de 'oude' airmiles van voor een jaar geleden zijn nu nog maar vier jaar geldig, van daarna zijn ze drie jaar geldig vanaf het moment dat ze erop staan. Ik kwam daar dus vandaag pas achter ...
Ik spaar mijn airmiles voor stichting AAP.
Misschien een idee voor mensen die niet weten wat ze met hun airmiles moeten doen (sowieso en nu ook ivm evt vervallende airmiles)
Er zijn meerdere goede doelen:
Air Miles ondersteunt Stichting AAP, War Child, Nationaal Fonds Kinderhulp en Solidaridad.
Je kunt al je Air Miles voor een goed doel sparen, maar je mag ook eenmalig doneren. Voor elke 1.000 Air Miles die je geeft, ontvangt het goede doel ¤ 5,-.
https://www.airmiles.nl/inwisselen/Pagi ... oelen.aspx
Voor mensen die nog airmiles sparen, misschien ben ik wel heel erg mosterd hoor de 'oude' airmiles van voor een jaar geleden zijn nu nog maar vier jaar geldig, van daarna zijn ze drie jaar geldig vanaf het moment dat ze erop staan. Ik kwam daar dus vandaag pas achter ...
Ik spaar mijn airmiles voor stichting AAP.
Misschien een idee voor mensen die niet weten wat ze met hun airmiles moeten doen (sowieso en nu ook ivm evt vervallende airmiles)
Er zijn meerdere goede doelen:
Air Miles ondersteunt Stichting AAP, War Child, Nationaal Fonds Kinderhulp en Solidaridad.
Je kunt al je Air Miles voor een goed doel sparen, maar je mag ook eenmalig doneren. Voor elke 1.000 Air Miles die je geeft, ontvangt het goede doel ¤ 5,-.
https://www.airmiles.nl/inwisselen/Pagi ... oelen.aspx

maandag 10 november 2014 om 19:48

dinsdag 11 november 2014 om 13:29
de inwisselkoers van airmiles bij bol is niet zo goed. 100 airmiles is 50 cent. Bij sommige ander dingen is de koers 100 airmiles is 1 euro. Maar ik heb laatst al mijn airmiles bij bol opgemaakt voor een dure aankoop.
Ik gebruik airmiles ook voor uitjes zoals thermae2000 of dierentuin Emmen.
Nu dus bijna geen airmiles meer, maar willen begin volgend jaar naar thermae2000, dus op zoek. Met rentepunten van ING kun je kaartjes voor de helft van de prijs kopen. En laat ik nu een hele bak van die rentepunten hebben. (gebruik ze nooit en de producten die je ermee kunt kopen zijn nog steeds duur). Je kunt ze ook inwisselen voor kortingen op andere uitjes (bijv. avifauna).
Ik gebruik airmiles ook voor uitjes zoals thermae2000 of dierentuin Emmen.
Nu dus bijna geen airmiles meer, maar willen begin volgend jaar naar thermae2000, dus op zoek. Met rentepunten van ING kun je kaartjes voor de helft van de prijs kopen. En laat ik nu een hele bak van die rentepunten hebben. (gebruik ze nooit en de producten die je ermee kunt kopen zijn nog steeds duur). Je kunt ze ook inwisselen voor kortingen op andere uitjes (bijv. avifauna).

dinsdag 11 november 2014 om 15:26
Mugske misschien een tip als je naar Thermae2000 wil, vaak kan je op marktplaats e.d. gratis/heel goedkoop (kortings)bonnen vinden voor het tweede kaartje gratis.
Airmiles is het meest voordelige om in te wisselen bij de V&D, vooral als je acties hebt zoals laatst bij de Prijzencircus. Ik heb tijdens de prijzencircus LegoFriends met 40% gekocht voor dochtertje voor 5-12. Ik kon 50% met airmiles betalen. Totaal 13 euro voor een set van ruim 40 euro.
Airmiles is het meest voordelige om in te wisselen bij de V&D, vooral als je acties hebt zoals laatst bij de Prijzencircus. Ik heb tijdens de prijzencircus LegoFriends met 40% gekocht voor dochtertje voor 5-12. Ik kon 50% met airmiles betalen. Totaal 13 euro voor een set van ruim 40 euro.
donderdag 13 november 2014 om 19:23
Misschien iets voor de decembermaand om eens bij omroepen te kijken, je krijgt vaak een leuk geschenk als je voor weinig een jaar lid wordt. Wel weer op tijd opzeggen.
Omroep Max voor ¤ 7,50/10,- jaar, krijg je het boek Heel Holland, een CD met muziek uit de jaren 50, DVD box Dokter Deen, of CD/DVD Moeder ik wil bij de Revue.
Bij de Vara keuze uit CD's/DVD's, net als bij de Tros.
Bij BNN een vibrator, een noodoplader voor je telefoon, spellen, DVD's, een badlaken.
Bij de EO handdoeken, CD, DVD, kookboek. Bij de KRO CD's, DVD's, een USB stick, tijdschriften.
Omroep Max voor ¤ 7,50/10,- jaar, krijg je het boek Heel Holland, een CD met muziek uit de jaren 50, DVD box Dokter Deen, of CD/DVD Moeder ik wil bij de Revue.
Bij de Vara keuze uit CD's/DVD's, net als bij de Tros.
Bij BNN een vibrator, een noodoplader voor je telefoon, spellen, DVD's, een badlaken.
Bij de EO handdoeken, CD, DVD, kookboek. Bij de KRO CD's, DVD's, een USB stick, tijdschriften.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 14 november 2014 om 11:37

zaterdag 15 november 2014 om 14:19
quote:Flashy schreef op 14 november 2014 @ 11:37:
Ik heb de Avro al twee keer een mail gestuurd dat ik wil opzeggen en ik krijg maar geen reactie. Er staat op de site dat je gewoon een e-mail kunt sturen.
Ik krijg wel de bevestiging dat ik binnen 2 werkdagen antwoord krijg maar dat komt dus steeds niet.
Dan zou ik toch maar even bellen als ik jou was:
http://web.avrotros.nl/av ... onnementsvoorwaarden.aspx
Opzeggen kan telefonisch, per mail en schriftelijk. De contactgegevens staan tevens vermeld in het colofon van Avrobode.
035-6726850, lokaal tarief, maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur.
Ik heb de Avro al twee keer een mail gestuurd dat ik wil opzeggen en ik krijg maar geen reactie. Er staat op de site dat je gewoon een e-mail kunt sturen.
Ik krijg wel de bevestiging dat ik binnen 2 werkdagen antwoord krijg maar dat komt dus steeds niet.
Dan zou ik toch maar even bellen als ik jou was:
http://web.avrotros.nl/av ... onnementsvoorwaarden.aspx
Opzeggen kan telefonisch, per mail en schriftelijk. De contactgegevens staan tevens vermeld in het colofon van Avrobode.
035-6726850, lokaal tarief, maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur.
zaterdag 15 november 2014 om 15:02