Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ime21 schreef op 26 november 2014 @ 19:36:

Gratis naar Slagharen 29 & 30 november? Dat kan

http://slagharen.com/tickets

voer bij actiecode in winnaar29 (voor 29november) of gefeliciteerd30 (voor 30 november)Thanks! Nichtje blij kunnen maken met 2 kaartjes.
quote:Shenandoah schreef op 26 november 2014 @ 20:33:

[...]

Dank!

Wij gaan met ons zoontje eens een kijkje nemen.

Altijd leuk voor gratis!

Kaarten zijn besteld :PHeb jij de mail met de kaartjes al? Ik heb alleen de bevestiging van bestellen maar de 2de mail duurt nogal.
Opnieuw foutje met korting toegangskaarten attractiepark Slagharen? http://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=204514 #rtvoost
quote:Bieb2.0 schreef op 26 november 2014 @ 21:06:

[...]

Heb jij de mail met de kaartjes al? Ik heb alleen de bevestiging van bestellen maar de 2de mail duurt nogal.

HIer ook nog niet.

Ach als het niet door kan gaan is het jammer. Bewust de parkeerkaart niet meebesteld, voor het geval het idd niet zou kloppen, dan kost het niets :P Anders had ik die kaart wel betaald.
Tot mijn grote verbazing vond ik net toch nog de gratis kaarten voor Slagharen in mijn mailbox!

We gaan dus zondag eens even een kijkje nemen. Eerste keer naar een pretpark voor zoontje (26 maanden oud nu) dus ben benieuwd wat hij ervan vindt.
quote:himalaya schreef op 26 november 2014 @ 17:54:

[...]

Die gaat bij het rijtje 'je theezakjes drogen aan de waslijn'

Wel heb ik altijd 2 waxinelichtjes en een doosje lucifers in een goed afsluitbaar plastic zakje in de auto liggen als noodmaatregel. Als je dan eens motorpech hebt kun je die in de auto laten branden (op een veilig plek uiteraard) en dat schijnt dan best nog wel veel warmte te geven.

Klopt, bij mij ook al heb ik wel een paar leuke glazen en zo met waxinelichtjes staan, maar dat is toch anders, want dat zou ik ook doen zonder vrekreden - in deze tijd ben ik gek op kaarsjes aan

Manlief wil het wel een keer proberen though haha.
quote:Shenandoah schreef op 28 november 2014 @ 13:14:

Tot mijn grote verbazing vond ik net toch nog de gratis kaarten voor Slagharen in mijn mailbox!

We gaan dus zondag eens even een kijkje nemen. Eerste keer naar een pretpark voor zoontje (26 maanden oud nu) dus ben benieuwd wat hij ervan vindt.Wat fijn!! Heel veel plezier zondag! :-)
Bi sonraki hayatimda gel.
quote:myheartgoes.. schreef op 28 juli 2014 @ 00:36:

Tip: bij sommige bedrijven krijtje leuke kortingen of gratis producten/diensten als je jarig bent en je hebt ingeschreven voor de mailinglist.

Bij crystal clear kreeg je vaak gratis sauna toegang!

Weet iemand nog andere leuke 'cadeaugevers'?Bij de Hema krijg je met je verjaardag 2 gratis tompoucen (ook langere tijd geldig), bij de Bijenkorfcard krijg je een gratis kop koffie, bij Tommy Hilfiger 25% korting, bij ICI Paris een kadobon van ¤ 5 (geen minimumbesteding), bij Bol.com ook een kleine kadobon. Ben pas jarig geweest vandaar dat ik deze allemaal zo kan opsommen ;)
Ja, 2.50 korting bij Bol.com.

Tóch leuk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mocht iemand meedoen aan Eurosparen (van bijv optimel of Milner): je kunt nu 5,- korting krijgen voor 5 'euros' bij C&A, kwantum, dolcis etc.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Slagharen is leuk! Veel plezier
Ik heb de Slagharenkaartjes ook nog binnen gekregen.

Pubernicht en haar vriendin zijn er blij mee.
quote:Bieb2.0 schreef op 29 november 2014 @ 20:52:

Ik heb de Slagharenkaartjes ook nog binnen gekregen.

Pubernicht en haar vriendin zijn er blij mee.

Heel veel plezier!

Wij gaan altijd 1 x per jaar met het gezin daar naar toe. De kids vinden het fantastisch!
Zo, we zijn weer terug uit slagharen.

Zoon was nogal overdonderd van alles maar vond het wel leuk. Ondanks de drukte hebben we hooguit 10 minuten moeten wachten (wel alleen de echt kinderdingen gedaan, auto's, olifanten, carosel,monorail etc) Om 16.30 was hij helemaal uitgeteld dus toen zijn we naar huis gegaan. Hij viel gelijk in slaap.

Thuis wist hij wel te vertellen dat hij de vliegende olifant en de auto's erg leuk vond. Olifant vliegen mama, met Luukje en papa en met Luukje en mama, was erg schattig.
quote:kruisbekie1984 schreef op 30 november 2014 @ 15:11:

[...]

Heel veel plezier!

Wij gaan altijd 1 x per jaar met het gezin daar naar toe. De kids vinden het fantastisch!Ik ben niet mee geweest hoor. Als kind daar genoeg geweest. We konden het op de fiets doen (was wel een roteind)
Leuk Shenandoah!
1x is genoeg
quote:ime21 schreef op 30 november 2014 @ 21:46:

@Bieb, grappig, mijn moeder ging ook altijd met de fiets naar Slagharen vanaf Hgv (ook best n eind) en met n hele groep! toen zij er heen ging was er alleen nog maar de treintjes achtbaan aan het begin!
Misschien ging ik wel samen met je moeder
quote:Bieb2.0 schreef op 30 november 2014 @ 21:48:

Misschien ging ik wel samen met je moeder Het zou maar zo kunnen!
Of misschien ben jij wel mijn moeder haahah
Als jij toevallig de foto van mijn kat herkend, dan denk ik dat jij mijn moeder wel kent. Dat kan dan haast niet anders.
quote:ime21 schreef op 30 november 2014 @ 21:50:

Of misschien ben jij wel mijn moeder haahahJa waarom lig jij nog niet in bed?!
Ik had exact zo'n kat als jouw avatar maar die leeft al jaren niet meer.
[quote]Bieb2.0 schreef op 30 november 2014 @ 21:55:

Ik had exact zo'n kat als jouw avatar maar die leeft al jaren niet meer.[/quote

Ah, wat rot zeg.. Helaas hebben beestjes ook niet t eeuwige leven.. Wilbert is ook al n ouwe taaie, wordt alweer 10! Maare.. Ik lig in bed hoor moeders no worry's kan alleen niet slapen want je kleinzoon maakt geluidjes haha. Zie je morgen! Weltrusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven