Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 14 februari 2015 om 22:00
Heb ook de scoupy gtae gehaald, ook alles op een bon en vanmiddag ingediend en meteen ook bevestiging en later op middag goedkeuring ontvangen van mijn ingediende artikelen.
Wel alles digitaal omcirkelt dus originele bon steeds aangepast aan het artikel. Kon alleen de toetjes idd niet vinden, wel risotto, chips, cola, beschuit en de flair. Dus verwacht snel het geld terug
Wel alles digitaal omcirkelt dus originele bon steeds aangepast aan het artikel. Kon alleen de toetjes idd niet vinden, wel risotto, chips, cola, beschuit en de flair. Dus verwacht snel het geld terug
zaterdag 14 februari 2015 om 22:02
quote:-a- schreef op 14 februari 2015 @ 19:36:
[...]
Ik kreeg juist bericht dat ik maar met 1 actie kon mee doen. Had ook alles op 1 bon gedaan,mocht blijkbaar ook niet. Waardeloze actie zoHeb je wel het betreffende artikel en de prijs omcirkelt want dat stond duidelijk vermeld als je het indiende dat dat moest, plus nog wat zaken zoals naam supermarkt, datum tijd en bonnummer
[...]
Ik kreeg juist bericht dat ik maar met 1 actie kon mee doen. Had ook alles op 1 bon gedaan,mocht blijkbaar ook niet. Waardeloze actie zoHeb je wel het betreffende artikel en de prijs omcirkelt want dat stond duidelijk vermeld als je het indiende dat dat moest, plus nog wat zaken zoals naam supermarkt, datum tijd en bonnummer
zondag 15 februari 2015 om 19:18
Coupons op de site van de Lidl.
http://www.lidl.nl/statics/lidl-nl/ds_d ... -R1235.pdf
http://www.lidl.nl/statics/lidl-nl/ds_d ... -R1235.pdf
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 15 februari 2015 om 22:02

zondag 15 februari 2015 om 22:28
quote:Fame schreef op 15 februari 2015 @ 19:18:
http://www.lidl.nl/statics/lidl-nl/ds_d ... .pdfMorgen ff luiers inslaan, deze zijn bijna altijd al de goedkoopste, maar nooit in de aanbieding.
http://www.lidl.nl/statics/lidl-nl/ds_d ... .pdfMorgen ff luiers inslaan, deze zijn bijna altijd al de goedkoopste, maar nooit in de aanbieding.
zondag 15 februari 2015 om 22:33
quote:Renaat88 schreef op 15 februari 2015 @ 22:02:
Voor iedereen die écht geen andere ketchup dan die van Heinz blieft: bij de Xenos liep ik dit weekend de enige echte tegen het lijf voor maar ¤1,25 ipv het dubbele bij de supermarkt. Misschien is het een lokale actie (Arnhem), maar de moeite waard om even te kijken?Welke fles? Hoeveel inhoud?
Voor iedereen die écht geen andere ketchup dan die van Heinz blieft: bij de Xenos liep ik dit weekend de enige echte tegen het lijf voor maar ¤1,25 ipv het dubbele bij de supermarkt. Misschien is het een lokale actie (Arnhem), maar de moeite waard om even te kijken?Welke fles? Hoeveel inhoud?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 15 februari 2015 om 23:13
maandag 16 februari 2015 om 12:12
dinsdag 17 februari 2015 om 11:26
Zo al 8,81 euro terug van scoupy. Kon alleen de rollotoetjes niet vinden maar vd week ff in andere supermarkt kijken als ik daar kom. had koeken van Prince ook op mijn lijstje staan die moet ik nog terug krijgen en dan heb ik gewoon 10 euro verdient:) dat is zo heerlijk boodschappen doen.
Iemand de smintjes al thuis ontvangen. vorige week aangevraagd maar tot op heden nog niks gezien.
Iemand de smintjes al thuis ontvangen. vorige week aangevraagd maar tot op heden nog niks gezien.

dinsdag 17 februari 2015 om 12:04
quote:gordijn87 schreef op 17 februari 2015 @ 11:26:
Zo al 8,81 euro terug van scoupy. Kon alleen de rollotoetjes niet vinden maar vd week ff in andere supermarkt kijken als ik daar kom. had koeken van Prince ook op mijn lijstje staan die moet ik nog terug krijgen en dan heb ik gewoon 10 euro verdient:) dat is zo heerlijk boodschappen doen.
Iemand de smintjes al thuis ontvangen. vorige week aangevraagd maar tot op heden nog niks gezien.Hier ook nog geen smintjes. Zat er net aan te denken. Is voor mij al langer geleden dacht ik.
Iemand de smintjes al thuis ontvangen. vorige week aangevraagd maar tot op heden nog niks gezien.Hier ook nog geen smintjes. Zat er net aan te denken. Is voor mij al langer geleden dacht ik.

dinsdag 17 februari 2015 om 12:26