Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 5 mei 2015 om 13:14
quote:maiskip schreef op 05 mei 2015 @ 12:38:
Er zijn weer nieuwe Scoupy GTA's.
Kan alleen de kipstukjes en radler niet vinden :/
De kipstukjes hebben ze alleen bij de AH en dan in het schap met saladedressing (hier hadden ze maar één soort, op de app staan er twee).
De radler kon ik in eerste instantie ook niet vinden, maar dat kwam omdat ik zocht naar flesjes, die hadden ze bij "mijn" AH niet, wel blikjes en die mogen volgens de scoupy app ook, dus die heb ik maar meegenomen.
Er zijn weer nieuwe Scoupy GTA's.
Kan alleen de kipstukjes en radler niet vinden :/
De kipstukjes hebben ze alleen bij de AH en dan in het schap met saladedressing (hier hadden ze maar één soort, op de app staan er twee).
De radler kon ik in eerste instantie ook niet vinden, maar dat kwam omdat ik zocht naar flesjes, die hadden ze bij "mijn" AH niet, wel blikjes en die mogen volgens de scoupy app ook, dus die heb ik maar meegenomen.
dinsdag 5 mei 2015 om 15:20
Ik ga hier ook even mee lezen en schrijven. Zit wegens omstandigheden nu in de ziektewet en heb minimaal inkomen (900euro netto per maand). Toen ik helaas geen vast contract kreeg kwam ik in de WW te zitten dit was te weinig om van rond te komen dus hierdoor heb ik een schuld op gebouwd, ik wil hier zo snel mogelijk van af dus zo min mogelijk uitgeven.
Eind deze maand word ik 23 en dan krijg ik eindelijk huurtoeslag in deze studio en ben ik voor huur, gwl, internet+tv = 315 euro per maand kwijt. Als ik zo snel mogelijk alle achterstallige rekeningen betaald wil hebben moet ik zo min mogelijk uitgeven per maand.
Ben in mijn eentje. Ik wil max 100 euro uit gaan geven per maand, dat moet te doen zijn lijkt me??
Kan niet wachten tot ik alle rekeningen betaald heb. En ik uit de ziektewet kan maar dat duurt helaas nog even maar uiteindelijk komt alles wel goed.
Eind deze maand word ik 23 en dan krijg ik eindelijk huurtoeslag in deze studio en ben ik voor huur, gwl, internet+tv = 315 euro per maand kwijt. Als ik zo snel mogelijk alle achterstallige rekeningen betaald wil hebben moet ik zo min mogelijk uitgeven per maand.
Ben in mijn eentje. Ik wil max 100 euro uit gaan geven per maand, dat moet te doen zijn lijkt me??
Kan niet wachten tot ik alle rekeningen betaald heb. En ik uit de ziektewet kan maar dat duurt helaas nog even maar uiteindelijk komt alles wel goed.
Don't give up because you had a bad day. Forgive yourself and do it better tomorrow

dinsdag 5 mei 2015 om 16:19

dinsdag 5 mei 2015 om 17:08
Finnley ik ben ook alleen en red het gemakkelijk met 100 euro voor boodschappen. Meestal zelfs minder. Inderdaad een vriezer is onmisbaar, verder hou ik de acties goed in de gaten. Producten die ik vaak gebruik koop ik groot in wanneer ze in de aanbieding zijn (mits mogelijk qua houdbaarheid).
Overigens heb ik het kookboekje ook aangevraagd, ben benieuwd. En zag op scoupy ook een GTA voor optimel kwark, dus dan koop ik deze wel een keer. Normaal geen optimel omdat ik hem te duur vind.
Overigens heb ik het kookboekje ook aangevraagd, ben benieuwd. En zag op scoupy ook een GTA voor optimel kwark, dus dan koop ik deze wel een keer. Normaal geen optimel omdat ik hem te duur vind.
dinsdag 5 mei 2015 om 18:34
Ik ga inderdaad ie GTA acties ook eens in de gaten houden is toch leuk dat je dan iets kan aanschaffen wat je normaal niet zo snel zou kopen.
Enige wat ik nog aan moet schaffen is zomerkleding en een bikini niet veel hoeft het voor mij te zijn, en ik koop dat overal wibra zeeman c&a h&m als het maar goedkoop is.
Enige wat ik nog aan moet schaffen is zomerkleding en een bikini niet veel hoeft het voor mij te zijn, en ik koop dat overal wibra zeeman c&a h&m als het maar goedkoop is.
Don't give up because you had a bad day. Forgive yourself and do it better tomorrow

dinsdag 5 mei 2015 om 21:44
quote:Finnley5 schreef op 05 mei 2015 @ 18:34:
Ik ga inderdaad ie GTA acties ook eens in de gaten houden is toch leuk dat je dan iets kan aanschaffen wat je normaal niet zo snel zou kopen.
wibra heeft weer leuke.
Hier maatje grotere aangeschaft dan normaal ivm zwangerschap en wilde niet te duur uit zijn voor die paar keer zwemmen.
wibra heeft weer leuke.
Hier maatje grotere aangeschaft dan normaal ivm zwangerschap en wilde niet te duur uit zijn voor die paar keer zwemmen.
woensdag 6 mei 2015 om 10:23
woensdag 6 mei 2015 om 10:26
Blijebij, het nadeel daar van is als je het wilt laten opsturen dat het hier niet gaat worden. Ik woon op kamers, mijn eigen ingang is buiten ergens anders maar het postadres zit er naast waar de studenten wonen en die doen nooit de deur open om pakketjes aan te nemen ben ik achter gekomen.
Shenandoah, ga ik daar ook eens kijken weer. Heb er veel van mijn kleding vandaan !!
Shenandoah, ga ik daar ook eens kijken weer. Heb er veel van mijn kleding vandaan !!
woensdag 6 mei 2015 om 10:40

woensdag 6 mei 2015 om 18:07
Iemand al meegedaan met de scoupy cashback parade?
Ik had vijf items ingediend, vier goedgekeurd, bavaria radler 0.0 appel afgekeurd, dus die heb ik opnieuw ingediend, weer afgekeurd met als reden dat het artikel niet bij de actie hoort.
Heb net scoupy een mailtje gestuurd met de vraag waarom mijn aanvraag wordt afgekeurd, nu in afwachting van reactie.
Maar nu vroeg ik mij af of iemand anders hem al heeft ingediend en al wel heeft teruggekregen?
Ik had vijf items ingediend, vier goedgekeurd, bavaria radler 0.0 appel afgekeurd, dus die heb ik opnieuw ingediend, weer afgekeurd met als reden dat het artikel niet bij de actie hoort.
Heb net scoupy een mailtje gestuurd met de vraag waarom mijn aanvraag wordt afgekeurd, nu in afwachting van reactie.
Maar nu vroeg ik mij af of iemand anders hem al heeft ingediend en al wel heeft teruggekregen?

donderdag 7 mei 2015 om 01:03
quote:maiskip schreef op 06 mei 2015 @ 22:48:
In april / mei toch al ¤22.67 terug gekregen aan GTA acties.
Waaronder 2x Lassie Spelt Quinoa ,
sensodyne mondwater, olijfolie, melk, tjolk, snijworst en optimel.
Dat doe je goed!
Afgelopen weken bijna geen gta's gescoord.
Hier vlakbij een kleine AH die hebben bijna niks.
Voor Gta's moet ik wat verder lopen, geen zin en ook geen tijd
In april / mei toch al ¤22.67 terug gekregen aan GTA acties.
Waaronder 2x Lassie Spelt Quinoa ,
sensodyne mondwater, olijfolie, melk, tjolk, snijworst en optimel.
Dat doe je goed!
Afgelopen weken bijna geen gta's gescoord.
Hier vlakbij een kleine AH die hebben bijna niks.
Voor Gta's moet ik wat verder lopen, geen zin en ook geen tijd
Prrrr, mauw miawwwww.

donderdag 7 mei 2015 om 13:42
Weet iemand toevallig waar ze nog van die stofwissertjes verkopen? Ik had ze altijd van xenos eigen merk, maar die heeft ze niet meer in het assortiment, komen ook niet meer.
Ik vind de originele swiffer wel erg duur in vergelijking met de prijs van die van de xenos. Wibra al geprobeerd, die heeft ze niet
Ik vind de originele swiffer wel erg duur in vergelijking met de prijs van die van de xenos. Wibra al geprobeerd, die heeft ze niet

donderdag 7 mei 2015 om 17:48
quote:Jane-Ice schreef op 11 april 2015 @ 11:35:
Nieuwe GTA's
Bij de eerdere Holy Soda, Bolletje Boerenbeschuit & Lassie Zilvervliesrijst + Quinoa staan nu nog 3 andere producten.
producten:
- Lays Oven Crispy Thins Emental of olive oil herbs
- Bolletje Goed Bezig krokante naturel of stevige
- Pepsi Next 0,5L.
Let wel op, je hebt actiecodes nodig.
https://www.kortingisleuk.nl/gratis
En er zijn weer vier nieuwe bijgekomen:
Conimex Kroepoek mixpack
Milka Koek Choco Wafer melk
Milka Koek Choco Wafer wit
Plenty Schoonmaakdoekjes 350gr
Optimel 6pack 200ml
Nieuwe GTA's
Bij de eerdere Holy Soda, Bolletje Boerenbeschuit & Lassie Zilvervliesrijst + Quinoa staan nu nog 3 andere producten.
producten:
- Lays Oven Crispy Thins Emental of olive oil herbs
- Bolletje Goed Bezig krokante naturel of stevige
- Pepsi Next 0,5L.
Let wel op, je hebt actiecodes nodig.
https://www.kortingisleuk.nl/gratis
En er zijn weer vier nieuwe bijgekomen:
Conimex Kroepoek mixpack
Milka Koek Choco Wafer melk
Milka Koek Choco Wafer wit
Plenty Schoonmaakdoekjes 350gr
Optimel 6pack 200ml

vrijdag 8 mei 2015 om 15:06
quote:Finnley5 schreef op 06 mei 2015 @ 10:26:
Blijebij, het nadeel daar van is als je het wilt laten opsturen dat het hier niet gaat worden. Ik woon op kamers, mijn eigen ingang is buiten ergens anders maar het postadres zit er naast waar de studenten wonen en die doen nooit de deur open om pakketjes aan te nemen ben ik achter gekomen.
Bij iemand anders laten bezorgen.
Met DHL bij een servicepunt laten bezorgen (nog goedkoper ook)
Veel kleding pas trouwens gewoon als briefpost door de brievenbus
Bij iemand anders laten bezorgen.
Met DHL bij een servicepunt laten bezorgen (nog goedkoper ook)
Veel kleding pas trouwens gewoon als briefpost door de brievenbus