Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, hier was Tjolk ook geen succes. Uiteindelijk heb ik het maar verwerkt in pannenkoekenbeslag (ik houd niet van weggooien), dat was prima te doen.
quote:gordijn87 schreef op 28 april 2015 @ 14:55:

[...]

Vandaag Tjolk banaan gekocht en voor eerst geprobeerd. Vies, vies. o zo smerig, denk dus dat de rest weggevertje wordt.

Gelukkig is het gratis he?

Ik kreeg het vroegerrrrrr altijd mee naar school (als ik het niet mis heb)

Ik vond het toen wel oke, binnenkort even halen...als ik en mijn zoon het niet lusten

geven we door aan mijn vriend. Die lust alles wat ik niet lekker vind
Prrrr, mauw miawwwww.
Kinderen reizen gratis mee bij Arriva Tijdens de meivakantie t/m 10 mei reizen alle kinderen van 4 t/m 11 jaar helemaal gratis met Arriva bus of trein mee. Er moet wel een betalende volwassene meereizen.

http://www.arriva.nl/kids4nix/kids4nix/
Prrrr, mauw miawwwww.
hoe zit het met de gratis holy soda als je al een keer hebt meegedaan, ik heb nu een fles gekocht en op de site van kortings is leuk mijn gegevens ingevuld maar daar krijg ik te lezen dat ik al een keers heb meegedaan.
quote:jumper1 schreef op 29 april 2015 @ 20:11:

hoe zit het met de gratis holy soda als je al een keer hebt meegedaan, ik heb nu een fles gekocht en op de site van kortings is leuk mijn gegevens ingevuld maar daar krijg ik te lezen dat ik al een keers heb meegedaan.Dan zal je niet nóg een keer kunnen deelnemen. Vaak staat het ook in de voorwaarden: 1x per rekeningnummer/huisadres oid.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
https://www.webprint.nl/a ... tent=btn_fotoalbum_magini

Mini fotoalbum voor ¤1 (alleen vandaag en morgen) 20 foto's.

Met de verzendkosten erbij kom je dan op ¤ 3,94
OK dat snap ik maar iemand hier op het forum heeft drie keer gratis Holy soda gehad schreef die persoon, hoe heeft die het gedaan dan?
quote:Mugske schreef op 09 april 2015 @ 12:29:

Ik heb gewoon 3 keer meegedaan met de ga van holy soda en ook bedragen retour gekregen. Ik heb wel netjes 3 flessen gekocht. lijkt mij niet de bedoeling om een fles drie keer in te dienen.Zie hier
quote:jumper1 schreef op 29 april 2015 @ 21:55:

OK dat snap ik maar iemand hier op het forum heeft drie keer gratis Holy soda gehad schreef die persoon, hoe heeft die het gedaan dan?

Er zijn verschillende acties geweest waarbij de holy soda mee doet en soms lopen die acties tegelijk, waardoor je wel meerdere flessen gratis kon krijgen. Per actie kun je één keer meedoen, maar soms doen dezelfde producten mee in verschillende acties en dan kun je wel meerdere keren meedoen.

Holy soda kon je bijvoorbeeld meedoen via gratisholysoda.nl, met de sticker met actie code van kortingisleuk.nl en op nog een manier (volgens mij ook nog een keer via kortingisleuk, maar dan zonder actiesticker)
Dan ga ik mijn vraag anders stellen welke acties zijn er voor de Holy soda? Die van korting is leuk ken ik.
quote:jumper1 schreef op 29 april 2015 @ 22:13:

Dan ga ik mijn vraag anders stellen welke acties zijn er voor de Holy soda? Die van korting is leuk ken ik.

Bij kortingisleuk.nl lopen er twee momenteel, eentje met sticker met actiecode en eentje zonder die sticker.

En daarnaast volgens mij via gratisholysoda.nl.

(maar ik weet het niet meer zeker, heb hem zelf een poosje geleden al gehaald.)
quote:Bieb2.0 schreef op 29 april 2015 @ 21:14:

https://www.webprint.nl/a ... tent=btn_fotoalbum_magini

Mini fotoalbum voor ¤1 (alleen vandaag en morgen) 20 foto's.

Met de verzendkosten erbij kom je dan op ¤ 3,94Leuk. Ga ik morgen doen.
.
Gratis Aviko kookboekje

https://jouwkookweek.nl/doe-mee/

Of ben ik mosterd?
Prrrr, mauw miawwwww.
Met en zonder sticker werkt niet bij mij. Eerste keer met sticker deze keer zonder zelfde adres is deelgenomen aan actie
Bij de schoenenshop Nelson krijg je een tientje korting als je je inschrijft voor hun nieuwsbrief.. ik heb me een kramp zitten zoeken bij welke shop een bepaald merk schoenen het goedkoopste was.

Het was moeilijk vergelijken want sommige schoenen léken hetzelfde maar bleken toch uit een oudere serie te komen. Dat zag je pas als je goed kon vergroten; het materiaal was iets anders.

All in rekenen ze ongeveer overal hetzelfde; er bleek een marge van 5 euro duurder of goedkoper in te zitten. Ze zouden moeten fuseren.
it's a big club and you ain't in it
Gratis Zonnebloemzaadjes In de Allerhande van de maand mei vind je op pagina 126 gratis een zakje met zonnebloemzaadjes.
Prrrr, mauw miawwwww.
Op intreza.nl krijg je 20 euro korting wanneer je schoenen besteld voor minimaal 75 euro met deze code PMA20PL14 .

Je krijgt ook vijf euro korting als je je voor de nieuwsbrief aanmeldt, maar de kortingen gaan niet samen.
Gratis Spoordeelwekenboekje met Kortingsbonnen Bestel gratis het Spoordeelwekenboekje met gratis diverse kortingsbonnen van de NS. Met je eigen vervoersbewijs kun je bijvoorbeeld gratis iemand meenemen, gratis reizen in de 1ste klas, gratis 2de toegangskaartje attracties, gratis een snack bij friet, gratis 2de frozen yoghurt, gratis 2de flesje water, gratis 2de warme drank, gratis croissant bij warme drank, etc.

https://spoordeelweken.ac ... nize.com///spoordeelweken
Prrrr, mauw miawwwww.
GTA

Melkunie

https://scoupy.com/nl/acties/cashback#/
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 30 april 2015 @ 02:49:

Gratis Aviko kookboekje

https://jouwkookweek.nl/doe-mee/

Of ben ik mosterd?Ik heb hem aangevraagd... ben benieuwd! Wacht ook nog steeds op het proefpakket van Knorr.
quote:Fast_89 schreef op 03 mei 2015 @ 22:34:

[...]

Ik heb hem aangevraagd... ben benieuwd! Wacht ook nog steeds op het proefpakket van Knorr.

Ben ook benieuwd en hier ook nog niks van Knorr.

Had je ook die GTA gezien van Knorr?
Prrrr, mauw miawwwww.
Gratis ansichtkaartje bij kaartwereld.nl met code BDMOEDER15
tvp
quote:Jane-Ice schreef op 04 mei 2015 @ 06:43:

[...]

Ben ook benieuwd en hier ook nog niks van Knorr.

Had je ook die GTA gezien van Knorr?Hier ook nog niks ontvangen van knort (aangevraagd meteen toen hij hier stond)
Er zijn weer nieuwe Scoupy GTA's.

Kan alleen de kipstukjes en radler niet vinden :/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven