Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 16 augustus 2015 om 17:51
quote:schrob schreef op 16 augustus 2015 @ 15:32:
Ik heb op de gratis-lijst om nog te halen staan:
- optimel lang lekker
- honig wokpasta
- valess filetstukjes
- yogood griekse yoghurt
- tuc break
- sprite 1,5 liter
- crystal clear sparkling lemon cactus 1,5 liter
- sultana goodmorning
Ik ga langs de albert heijn en/of jumbo omdat zij de meeste van bovenstaande producten wel heeft.
Heb net cashback aangevraagd voor dinosauruskoek, zendium, tuc, biologische karnemelk van arla, look-o-look snoep, optimel kwark en lays paprika&cream.Schrob, is de Lays chips cashback niet oud? Ik weet niet welke actie jij hebt gevonden, maar die van kortingisleuk was maar tot mei geldig.
Ik heb op de gratis-lijst om nog te halen staan:
- optimel lang lekker
- honig wokpasta
- valess filetstukjes
- yogood griekse yoghurt
- tuc break
- sprite 1,5 liter
- crystal clear sparkling lemon cactus 1,5 liter
- sultana goodmorning
Ik ga langs de albert heijn en/of jumbo omdat zij de meeste van bovenstaande producten wel heeft.
Heb net cashback aangevraagd voor dinosauruskoek, zendium, tuc, biologische karnemelk van arla, look-o-look snoep, optimel kwark en lays paprika&cream.Schrob, is de Lays chips cashback niet oud? Ik weet niet welke actie jij hebt gevonden, maar die van kortingisleuk was maar tot mei geldig.
If chocolate can't fix it, it's a real problem

zondag 16 augustus 2015 om 17:59
quote:Pochacco schreef op 16 augustus 2015 @ 17:51:
[...]
Schrob, is de Lays chips cashback niet oud? Ik weet niet welke actie jij hebt gevonden, maar die van kortingisleuk was maar tot mei geldig.Ik denk dat schrob deze actie bedoelt http://dutchcouponing.blo ... hips-tm-22-08-15.html?m=1
Is van de Deen supermarkten.
[...]
Schrob, is de Lays chips cashback niet oud? Ik weet niet welke actie jij hebt gevonden, maar die van kortingisleuk was maar tot mei geldig.Ik denk dat schrob deze actie bedoelt http://dutchcouponing.blo ... hips-tm-22-08-15.html?m=1
zondag 16 augustus 2015 om 18:11
quote:_blabla_ schreef op 16 augustus 2015 @ 17:59:
[...]
Ik denk dat schrob deze actie bedoelt http://dutchcouponing.blo ... hips-tm-22-08-15.html?m=1
Is van de Deen supermarkten.Ah, ok. Helaas geen Deen bij mij in de buurt
[...]
Ik denk dat schrob deze actie bedoelt http://dutchcouponing.blo ... hips-tm-22-08-15.html?m=1
Is van de Deen supermarkten.Ah, ok. Helaas geen Deen bij mij in de buurt
If chocolate can't fix it, it's a real problem
zondag 16 augustus 2015 om 19:31
quote:_blabla_ schreef op 16 augustus 2015 @ 17:59:
[...]
Klopt!
Ik haal alles van Scoupy.nl, kortingisleuk.nl, kassabonkorting.nl en kijk soms even op gratiz.nl.
[...]
Klopt!
Ik haal alles van Scoupy.nl, kortingisleuk.nl, kassabonkorting.nl en kijk soms even op gratiz.nl.
Vrek in hart en schappen

maandag 17 augustus 2015 om 18:43
Hai.
Ik ben nieuw op dit topic en heb een vraagje.
Ik doe altijd boodschappen bij de jumbo en dat bevalt prima. Maar nou zei iemand tegen mij dat de Hoogvliet goedkoper was. Die zit ook vlakbij (ik heb geen auto)
Maar zowel jumbo als de Hoogvliet zeggen dat ze de laagste prijsgarantie hebben.
Bij de jumbo staan vaak voorbeeldboodschappenlijstjes met dezelfde boodschappen van drie winkels en dan komen zij als goedkoopste uit de bus.
Nou ik weet het niet meer! Jullie tips?
Ik doe altijd boodschappen bij de jumbo en dat bevalt prima. Maar nou zei iemand tegen mij dat de Hoogvliet goedkoper was. Die zit ook vlakbij (ik heb geen auto)
Maar zowel jumbo als de Hoogvliet zeggen dat ze de laagste prijsgarantie hebben.
Bij de jumbo staan vaak voorbeeldboodschappenlijstjes met dezelfde boodschappen van drie winkels en dan komen zij als goedkoopste uit de bus.

maandag 17 augustus 2015 om 19:04
Wil je de rest van de zomer en het najaar de mooiste boeken lezen?
Dan heb ik een speciale actie voor jou:
3 maanden Elly's Choice voor ¤0,99
Kies het pakket dat bij je past en ontvang elke maand 10 boeken die je op de e-reader, tablet of telefoon kan downloaden. Elly's Choice biedt elke maand een selectie van de mooiste boeken van schrijvers zoals Saskia Noort, Herman Koch, Nicci French en nog vele anderen.
Klik op de onderstaande knop om gebruik te maken van de actie.
Let op de actie is nog 1 dag geldig!
https://www.ellyschoice.n ... rtaal?promocode=ELLQ22015
Code: ELLQ22015
Dan heb ik een speciale actie voor jou:
3 maanden Elly's Choice voor ¤0,99
Kies het pakket dat bij je past en ontvang elke maand 10 boeken die je op de e-reader, tablet of telefoon kan downloaden. Elly's Choice biedt elke maand een selectie van de mooiste boeken van schrijvers zoals Saskia Noort, Herman Koch, Nicci French en nog vele anderen.
Klik op de onderstaande knop om gebruik te maken van de actie.
Let op de actie is nog 1 dag geldig!
https://www.ellyschoice.n ... rtaal?promocode=ELLQ22015
Code: ELLQ22015

dinsdag 18 augustus 2015 om 14:43
quote:maiskip schreef op 17 augustus 2015 @ 21:12:
Thnx!!
Heb eindelijk 2 boekjes vol met restaurantzegels!
Slaat ook niet gelijk zo'n groot gat in t budget als we uit eten willen.
Ik ben gister bij ons favoriete restaurant wezen eten met de AH actie. Eigenlijk dezelfde prijs dan normaal. Alleen hadden we nu voor, hoofd en nagerecht. Normaal heb ik aan een hoofdgerecht meer dan genoeg en nemen we koffie/thee toe. Of samen een ijsje.
Wat niet wegneemt dat we goed gegeten hebben voor 65 euro met zijn drietjes!
Thnx!!
Heb eindelijk 2 boekjes vol met restaurantzegels!
Slaat ook niet gelijk zo'n groot gat in t budget als we uit eten willen.
Ik ben gister bij ons favoriete restaurant wezen eten met de AH actie. Eigenlijk dezelfde prijs dan normaal. Alleen hadden we nu voor, hoofd en nagerecht. Normaal heb ik aan een hoofdgerecht meer dan genoeg en nemen we koffie/thee toe. Of samen een ijsje.
Wat niet wegneemt dat we goed gegeten hebben voor 65 euro met zijn drietjes!
kiki2030 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 14:44
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 14:50
dinsdag 18 augustus 2015 om 16:23
dinsdag 18 augustus 2015 om 17:56
quote:kiki2030 schreef op 18 augustus 2015 @ 16:23:
[...]
Omdat de actie "tweede drie-gangen menu gratis" is.
Mijn man eet wel makkelijk 3 gangen trouwens, toch ga ik volgende keer weer voor de normale prijs.
Het klonk wel aantrekkelijk.
Ik maak ook gebruik van de actie alleen wij eten meestal wel drie gangen.
Ik zou niet iets nemen wat ik anders ook niet neem.
[...]
Omdat de actie "tweede drie-gangen menu gratis" is.
Mijn man eet wel makkelijk 3 gangen trouwens, toch ga ik volgende keer weer voor de normale prijs.
Het klonk wel aantrekkelijk.
Ik maak ook gebruik van de actie alleen wij eten meestal wel drie gangen.
Ik zou niet iets nemen wat ik anders ook niet neem.
dinsdag 18 augustus 2015 om 18:10
quote:Gipsy25 schreef op 17 augustus 2015 @ 18:43:
Hai.
De laagste prijsgarantie geldt bij de Jumbo alleen voor A-merken, die zijn sowieso altijd duurder dan huismerken.
Verder is Jumbo niet echt goedkoop. (Volgens mij ben je zelfs bij de AH vaak goedkoper uit)
Weet niet echt hoe het met de Hoogvliet zit.
Hai.
De laagste prijsgarantie geldt bij de Jumbo alleen voor A-merken, die zijn sowieso altijd duurder dan huismerken.
Verder is Jumbo niet echt goedkoop. (Volgens mij ben je zelfs bij de AH vaak goedkoper uit)
Weet niet echt hoe het met de Hoogvliet zit.

dinsdag 18 augustus 2015 om 21:04
woensdag 19 augustus 2015 om 17:07
Pesto pakket voor 2,99 met code.
https://www.wijnvoordeel. ... 11_PRINT&refID=9400&vrz=1
Casa Safra Mixbox Salsa Italiaans zoeken
en dan code CHQGe4.
https://www.wijnvoordeel. ... 11_PRINT&refID=9400&vrz=1
Casa Safra Mixbox Salsa Italiaans zoeken
en dan code CHQGe4.
vrijdag 21 augustus 2015 om 11:48
Ook een idee om hier wat goedkope recepten neer te zetten? Ik heb er een voor een gevulde soep namelijk.
2 l tomatensap
1 kilo gehakt
5 uien
3 paprika's
2 grote potten witte bonen in tomatensaus
ketjap
peper, zout en cayennepeper
Vrij simpel: zet het tomatensap klein aan om warm te laten worden. Bak het gehakt rul en kruid goed met peper, zout en cayennepeper (niet te veel van dat laatste). Snijd de uien en de paprika zo grof als je wil) en bak ze mee. Doe dit als het gaar is bij het tomatensap en laat goed warm worden. Doe de witte bonen erbij. Naar eigen gevoel kun je de soep dan gaan binden of juist wat dunner maken met wat bouillion. Als laatste een scheutje ketjap naar eigen smaak.
Als je deze hoeveelheden aanhoudt kun je minstens een keer of 7/8 soep eten. Er hoeft geen broodje bij, kan natuurlijk wel. Simpel en goedkoop! Prima te bewaren in de diepvries, dat doe ik dus altijd.
2 l tomatensap
1 kilo gehakt
5 uien
3 paprika's
2 grote potten witte bonen in tomatensaus
ketjap
peper, zout en cayennepeper
Vrij simpel: zet het tomatensap klein aan om warm te laten worden. Bak het gehakt rul en kruid goed met peper, zout en cayennepeper (niet te veel van dat laatste). Snijd de uien en de paprika zo grof als je wil) en bak ze mee. Doe dit als het gaar is bij het tomatensap en laat goed warm worden. Doe de witte bonen erbij. Naar eigen gevoel kun je de soep dan gaan binden of juist wat dunner maken met wat bouillion. Als laatste een scheutje ketjap naar eigen smaak.
Als je deze hoeveelheden aanhoudt kun je minstens een keer of 7/8 soep eten. Er hoeft geen broodje bij, kan natuurlijk wel. Simpel en goedkoop! Prima te bewaren in de diepvries, dat doe ik dus altijd.