Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:schrob schreef op 16 augustus 2015 @ 15:32:

Ik heb op de gratis-lijst om nog te halen staan:

- optimel lang lekker

- honig wokpasta

- valess filetstukjes

- yogood griekse yoghurt

- tuc break

- sprite 1,5 liter

- crystal clear sparkling lemon cactus 1,5 liter

- sultana goodmorning

Ik ga langs de albert heijn en/of jumbo omdat zij de meeste van bovenstaande producten wel heeft.

Heb net cashback aangevraagd voor dinosauruskoek, zendium, tuc, biologische karnemelk van arla, look-o-look snoep, optimel kwark en lays paprika&cream.Schrob, is de Lays chips cashback niet oud? Ik weet niet welke actie jij hebt gevonden, maar die van kortingisleuk was maar tot mei geldig.
If chocolate can't fix it, it's a real problem
quote:Pochacco schreef op 16 augustus 2015 @ 17:51:

[...]

Schrob, is de Lays chips cashback niet oud? Ik weet niet welke actie jij hebt gevonden, maar die van kortingisleuk was maar tot mei geldig.Ik denk dat schrob deze actie bedoelt http://dutchcouponing.blo ... hips-tm-22-08-15.html?m=1

Is van de Deen supermarkten.
quote:_blabla_ schreef op 16 augustus 2015 @ 17:59:

[...]

Ik denk dat schrob deze actie bedoelt http://dutchcouponing.blo ... hips-tm-22-08-15.html?m=1

Is van de Deen supermarkten.Ah, ok. Helaas geen Deen bij mij in de buurt
quote:_blabla_ schreef op 16 augustus 2015 @ 17:59:

[...]

Ik denk dat schrob deze actie bedoelt http://dutchcouponing.blo ... hips-tm-22-08-15.html?m=1

Is van de Deen supermarkten.

Klopt!

Ik haal alles van Scoupy.nl, kortingisleuk.nl, kassabonkorting.nl en kijk soms even op gratiz.nl.
Vrek in hart en schappen
quote:Pochacco schreef op 16 augustus 2015 @ 18:11:

[...]

Ah, ok. Helaas geen Deen bij mij in de buurt Het waren helaas niet echt lekkere chips.
Vrek in hart en schappen
Hai.

Ik ben nieuw op dit topic en heb een vraagje.

Ik doe altijd boodschappen bij de jumbo en dat bevalt prima. Maar nou zei iemand tegen mij dat de Hoogvliet goedkoper was. Die zit ook vlakbij (ik heb geen auto)

Maar zowel jumbo als de Hoogvliet zeggen dat ze de laagste prijsgarantie hebben.

Bij de jumbo staan vaak voorbeeldboodschappenlijstjes met dezelfde boodschappen van drie winkels en dan komen zij als goedkoopste uit de bus.

Nou ik weet het niet meer! Jullie tips?
quote:schrob schreef op 16 augustus 2015 @ 19:31:

[...]

Het waren helaas niet echt lekkere chips.Dat is dan soort van een troost voor mij
Wil je de rest van de zomer en het najaar de mooiste boeken lezen?

Dan heb ik een speciale actie voor jou:

3 maanden Elly's Choice voor ¤0,99

Kies het pakket dat bij je past en ontvang elke maand 10 boeken die je op de e-reader, tablet of telefoon kan downloaden. Elly's Choice biedt elke maand een selectie van de mooiste boeken van schrijvers zoals Saskia Noort, Herman Koch, Nicci French en nog vele anderen.

Klik op de onderstaande knop om gebruik te maken van de actie.

Let op de actie is nog 1 dag geldig!

https://www.ellyschoice.n ... rtaal?promocode=ELLQ22015

Code: ELLQ22015
Die weeïge tekst hierboven heb ik niet zelf bedacht hoor Is uit mijn nieuwsbrief.

En moet wel opgezegd worden voor de 90 dagen om zijn anders heb je weer een verlenging voor 3 maanden en dan kosten het ¤ 8,97
Thnx!!

Heb eindelijk 2 boekjes vol met restaurantzegels!

Slaat ook niet gelijk zo'n groot gat in t budget als we uit eten willen.
quote:maiskip schreef op 17 augustus 2015 @ 21:12:

Thnx!!

Heb eindelijk 2 boekjes vol met restaurantzegels!

Slaat ook niet gelijk zo'n groot gat in t budget als we uit eten willen.

Ik ben gister bij ons favoriete restaurant wezen eten met de AH actie. Eigenlijk dezelfde prijs dan normaal. Alleen hadden we nu voor, hoofd en nagerecht. Normaal heb ik aan een hoofdgerecht meer dan genoeg en nemen we koffie/thee toe. Of samen een ijsje.

Wat niet wegneemt dat we goed gegeten hebben voor 65 euro met zijn drietjes!
kiki2030 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 14:44
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:kiki2030 schreef op 18 augustus 2015 @ 14:43:

[...]

. Normaal heb ik aan een hoofdgerecht meer dan genoeg en nemen we koffie/thee toe. Of samen een ijsje.

Wat niet wegneemt dat we goed gegeten hebben voor 65 euro met zijn drietjes!Waarom neem je dan nu wel drie gangen?
quote:Flashy schreef op 18 augustus 2015 @ 14:50:

[...]

Waarom neem je dan nu wel drie gangen?

Omdat de actie "tweede drie-gangen menu gratis" is.

Mijn man eet wel makkelijk 3 gangen trouwens, toch ga ik volgende keer weer voor de normale prijs.

Het klonk wel aantrekkelijk.
quote:kiki2030 schreef op 18 augustus 2015 @ 16:23:

[...]

Omdat de actie "tweede drie-gangen menu gratis" is.

Mijn man eet wel makkelijk 3 gangen trouwens, toch ga ik volgende keer weer voor de normale prijs.

Het klonk wel aantrekkelijk.

Ik maak ook gebruik van de actie alleen wij eten meestal wel drie gangen.

Ik zou niet iets nemen wat ik anders ook niet neem.
quote:Gipsy25 schreef op 17 augustus 2015 @ 18:43:

Hai.

Ik ben nieuw op dit topic en heb een vraagje.

Ik doe altijd boodschappen bij de jumbo en dat bevalt prima. Maar nou zei iemand tegen mij dat de Hoogvliet goedkoper was. Die zit ook vlakbij (ik heb geen auto)

Maar zowel jumbo als de Hoogvliet zeggen dat ze de laagste prijsgarantie hebben.

Bij de jumbo staan vaak voorbeeldboodschappenlijstjes met dezelfde boodschappen van drie winkels en dan komen zij als goedkoopste uit de bus.

Nou ik weet het niet meer! Jullie tips?

De laagste prijsgarantie geldt bij de Jumbo alleen voor A-merken, die zijn sowieso altijd duurder dan huismerken.

Verder is Jumbo niet echt goedkoop. (Volgens mij ben je zelfs bij de AH vaak goedkoper uit)

Weet niet echt hoe het met de Hoogvliet zit.
Hoogvliet is goedkoper dan Jumbo.

Koop eigenlijk weinig meer bij Lidl (alleen fruit en melk) en Jumbo (alleen speltbrood en yoghurt).

Als je goed gebruik maakt van ah basic ben je zelfs goedkoper uit.
Ik ga zaterdag uit eten met de AH actie. Menu al gezien, heerlijk! Heb de zegels via Marktplaats. Ik haal nl bijna nooit boodschappen daar, te ver weg.

Ik haal mijn meeste groente en fruit bij Lidl. Verder vis, rijst, melk en noten.
Vrek in hart en schappen
Ik had haarlak nodig. Bij Kruidvat krijg je nu bij een andrelon product een gratis fles shampoo. Mooi meegenomen.
Vrek in hart en schappen
Hmm ah het isss! Bedankt voor de tips!
Pesto pakket voor 2,99 met code.

https://www.wijnvoordeel. ... 11_PRINT&refID=9400&vrz=1

Casa Safra Mixbox Salsa Italiaans zoeken

en dan code CHQGe4.
In de nieuwe allerhande zit een actiecoupon waarmee je 50% van het aankoopbedrag van een bakje paturain terug krijgt. Je moet de coupon samen met de bon per post toesturen.
Volgende week beginnen de hamsterweken bij de AH weer!

Je kunt de bonusproducten al op de website zien.
Ook een idee om hier wat goedkope recepten neer te zetten? Ik heb er een voor een gevulde soep namelijk.

2 l tomatensap

1 kilo gehakt

5 uien

3 paprika's

2 grote potten witte bonen in tomatensaus

ketjap

peper, zout en cayennepeper

Vrij simpel: zet het tomatensap klein aan om warm te laten worden. Bak het gehakt rul en kruid goed met peper, zout en cayennepeper (niet te veel van dat laatste). Snijd de uien en de paprika zo grof als je wil) en bak ze mee. Doe dit als het gaar is bij het tomatensap en laat goed warm worden. Doe de witte bonen erbij. Naar eigen gevoel kun je de soep dan gaan binden of juist wat dunner maken met wat bouillion. Als laatste een scheutje ketjap naar eigen smaak.

Als je deze hoeveelheden aanhoudt kun je minstens een keer of 7/8 soep eten. Er hoeft geen broodje bij, kan natuurlijk wel. Simpel en goedkoop! Prima te bewaren in de diepvries, dat doe ik dus altijd.
quote:schrob schreef op 16 augustus 2015 @ 19:31:

[...]

Het waren helaas niet echt lekkere chips.De tucjes waren ook vies. Zoute tuc met een suikerlaagje erop??
Ik heb de chips net van de week meegenomen. Niet in de actie trouwens. Dacht eens wat anders proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven