Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
toevallig 058?
Wat ik me afvraag. Vinden jullie het nou ook echt fijn(er) wasmiddel of gaat het alleen om de geld-terug-actie? Zelf heb ik niet meegedaan met deze actie omdat ik een ander merk wasmiddel gebruik en geen zin heb om over te stappen.
quote:sunfl0wers schreef op 07 maart 2012 @ 22:03:

Wat ik me afvraag. Vinden jullie het nou ook echt fijn(er) wasmiddel of gaat het alleen om de geld-terug-actie? Zelf heb ik niet meegedaan met deze actie omdat ik een ander merk wasmiddel gebruik en geen zin heb om over te stappen.In dit geval ging het mij echt om de GTA, ik ben niet zo merkenvast in het algemeen. Als het nu voor iets was dat ik echt niet gebruik dan doe ik niet mee met de actie maar wasmiddel gebruik ik toch... En ik was wel benieuwd waarom Ariel denkt 7 euro te kunnen vragen voor 16 tabs!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Met wasmiddel maakt mij het ook niet uit, want wat gratis of goedkoop is gaat de machine in ;)

Producten die ik echt niet gebruik daar zal ik niet aan mee doen.

Maar ik vind de tabs verder prima, zou ze alleen nooit voor dat geld kopen.
Ik heb 3 optimelcodes, de eerste die mailt (met forumnaam) krijgt ze. madge0104 op hotmail.com
Nog steeds mijn Yunomipakket van vorig kwartaal niet gehad, en geen reactie op mijn mailtjes...Leuke kennismaking maar niet heus. Nu maar hopen dat het pakket van dit kwartaal wel aankomt.

Was misschien al genoemd, maar op http://actie.senseo.nl/html kun je een gratis proefpakket met 3 smaken van Senseo aanvragen.
Beertjes87: ik kreeg mijn kwartaalpakket ook niet (problemen met Kiale punt ofzo), ik kreeg ook geen reactie op mijn mailtjes. Na een hele tijd, toen ik het niet meer verwachte werd mijn pakket toch nog thuisbezorgd, dus wie weet gaat dat bij jou ook zo.

Ik krijg nu trouwens ook nauwelijks punten. Ik hoop wel dat ik het nog ga halen!

Nog een tip voor meiden die zwanger willen worden: hier kun je gratis een hele gevoelige test bestellen: http://www.zwangerenkids. ... 1840/GRATIS-PROBEREN.html
quote:sunfl0wers schreef op 07 maart 2012 @ 22:03:

Wat ik me afvraag. Vinden jullie het nou ook echt fijn(er) wasmiddel of gaat het alleen om de geld-terug-actie? Zelf heb ik niet meegedaan met deze actie omdat ik een ander merk wasmiddel gebruik en geen zin heb om over te stappen.

Ik vind het wel erg lekker ruiken.

Meestal heb ik vloeibaar wasmiddel en dan gebruik ik echt niet zo veel als ze op de verpakking aangeven; met de helft wordt het ook goed schoon. Maar dit zijn een soort tabletjes met vloeistof erin dus je gebruikt er veel van, kan niet anders. En dat ruikt toch wel erg lekker.

Tip: deze zaterdag veel aanbiedingen voor in de tuin bij karwei. En ze hebben nog steeds een korting van 5 euro als je je aanmeldt op de nieuwsbrief.
Zeg maar Spijker.
Ik denk dat het ook aan je wasmachine ligt hoeveel wasmiddel je nodig hebt.

Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht en heb veeeeel minder waspoeder nodig!
Wie woont er in de buurt van Leeuwarden? Dan zijn je kleine plastic (wegwerp)flesjes geld waard.

Lever zaterdag 10 maart uw kleine plastic flesjes in op de Lange Pijp in Leeuwarden en verdien per flesje 0,10 cent. Van 10.00 tot 17.00 uur staat de RE-touringcar op de Lange Pijp. De RE-touringcar, een flitsende aanhangwagen, is uitgerust met vier inname-automaten voor flesjes.

KLIK
Vandaag 20 extra nomi's omdat het internationale vrouwendag is.

Wisten jullie al dat als je je receptenboek op Yunomi activeert, je 30 nomi's krijgt? Wist ik niet.
quote:kriebelbeest2 schreef op 08 maart 2012 @ 09:30:

Vandaag 20 extra nomi's omdat het internationale vrouwendag is.

Wisten jullie al dat als je je receptenboek op Yunomi activeert, je 30 nomi's krijgt? Wist ik niet.

Thx voor de eerste tip, nu hoef ik er nog maar 50, dus gaat wel lukken:)

Dat laatste wist ik ja, maar goed ik voeg dan ook iedere week 2 recepten toe voor 20 punten, dus moet je hem dan wel geactiveerd hebben
Nee hoor! Ik voeg ook 2 recepten per week in, maar dan komen die extra punten er niet bij! Dat dacht ik dus ook.

Je moet echt als je op je profielpagina staat rechts onder het kopje 'mijn favorieten' klikken op de link 'mijn receptenboek'. Dan krijg je een melding dat het is geactiveerd en dat er 30 punten worden bijgeschreven.
quote:Mikske00 schreef op 07 maart 2012 @ 23:24:

Ik heb 3 optimelcodes, de eerste die mailt (met forumnaam) krijgt ze. madge0104 op hotmail.comGedaan, maar misschien was iemand anders al eerder?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:kriebelbeest2 schreef op 08 maart 2012 @ 09:54:

Nee hoor! Ik voeg ook 2 recepten per week in, maar dan komen die extra punten er niet bij! Dat dacht ik dus ook.

Ja, dat weet ik. En de eerste keer dat je dat doet, krijg je 30 punten en daarna kun je recepten toevoegen voor 10 punten per recept (2x).

Tenminste, dat is hun opzet nu, ik ben pas 2 weken lid. Ik kon geen recepten toevoegen zonder dat te doen. Maar mss is dat nieuwe(re) functionaliteit en kun je dat dus aanklikken voor alsnog die 30 punten als je al langer lid was ofzo?
Ik ben ook pas 2 weken lid (hoop dat ik de 500 punten nog haal..), maar bij mij werkte het zoals ik eerder beschreef.

Vreemd..
quote:kriebelbeest2 schreef op 08 maart 2012 @ 10:08:

Ik ben ook pas 2 weken lid (hoop dat ik de 500 punten nog haal..), maar bij mij werkte het zoals ik eerder beschreef.

Vreemd..

Het lijkt wel of die site voor iedereen anders werkt als je dat hier soms leest, lol.

19-02-2012Wanneer je zelf een recept toevoegt +10

19-02-2012Wanneer je je receptenboekje voor het eerst gebruikt +30

Ik moest dat echt eerst doen voordat ik een recept kon toevoegen.

Deze punten bedoel je toch? Die 30? Maar goed, 't zal wel weer half buggen ofzo dan, haha.

En die punten is een eitje om te halen joh. Ik heb er nu al 450, vanaf de 19e dus. Behalve als het bij jou ook gaat buggen, zoals bij anderen op dit forum en je soms niets krijgt ofzo. Maar als alles goed gaat, haal je dat makkelijk.
Dit staat er bij mij (volgorde is van onder naar boven, vorige week heb ik ook al 2 recepten geplaatst):

08-03-2012 Wanneer je je receptenboekje voor het eerst gebruikt +30

08-03-2012 Internationale Vrouwendag +20

08-03-2012 Wanneer je zelf een recept toevoegt +10

08-03-2012 Wanneer je zelf een recept toevoegt +10

Vreemd zeg.
Bij mij lijkt het ook allemaal weer te doen... beetje raar allemaal, enfin ik sta nu op 370 punten.
Haha, volgens mij is die site echt half kapot. Sommigen hier krijgen al weken bijna geen punten stond hier ook, ondanks dat ze alles deden.

Zoals je al ziet aan de tekst, toch raar dat je nu 30 punten krijgt voor het voor het eerst gebruiken terwijl je vorige week ook al recepten had geplaatst?

Eigenlijk verbazingwekkend dat bij mij alles tot nu toe goed gaat en in een normale volgorde loopt eigenlijk :D Nu ja, zolang het maar werkt ;)
sanoma gaat met een nieuw tijdschrift komen. als je enquete invult krijg je een gratis tijdschrift (grazia, cosmo of een derde ben de naam vergeten). Te vinden via gratiz . nl (FAB). Wel alleen voor vrouwen tussen de 35 en 49.

yunomi: bij mij ook recepten toevoegen +10, receptenboek activeren +30. Dat heb ik ook pas later ontdekt, dus kon wel al recepten toevoegen.

Ik vermoed dat'het moeilijker maken om nomi's bij elkaar te krijgen. (besparing???). want met de productcodes ging het heel snel, maar die zijn er al niet meer. Ook is er niet meer iedere week een actie waar je aan mee kunt doen (toch weer +30). Nog steeds goed te doen om die 500 te halen hoor.
Dat van Optimel en het Walra linnengoed dat was ik .

Ik wilde via Optimel dekbed Marrakech bestellen, dit kost bij Optimel ¤ 54,97 en ook nog ¤ 54,97 aan Optimel euro's + 6.75 aan verzendkosten.

Bij textielhuispuntnl hebben ze hetzelfde dekbed, zelfde afmeting voor ¤ 44,95 + 4.95 verzendkosten. En kun je je Optimelcodes voor iets anders gebruiken.

Uiteindelijk vond ik mijn dekbed bij een woonwinkel voor 55 euro.

Ik heb Walra lakens van 20 jaar oud en die zijn nog niet versleten.

De kwaliteit is heel goed, het garen is getwijnd en heel strak geweven en daarom voelt het zachter aan dan lakens die van ruwere katoen geweven zijn. Die slijten doordat de garens losser zitten ook eerder. (Ik heb zelf een aantal jaren in de mode gezeten dus ik heb wel wat verstand van stoffen)
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
quote:beertje87 schreef op 08 maart 2012 @ 08:04:

Nog steeds mijn Yunomipakket van vorig kwartaal niet gehad, en geen reactie op mijn mailtjes...Leuke kennismaking maar niet heus. Nu maar hopen dat het pakket van dit kwartaal wel aankomt.

Was misschien al genoemd, maar op http://actie.senseo.nl/html kun je een gratis proefpakket met 3 smaken van Senseo aanvragen.Bedankt voor de tip!
quote:Mugske schreef op 08 maart 2012 @ 10:34:

sanoma gaat met een nieuw tijdschrift komen. als je enquete invult krijg je een gratis tijdschrift (grazia, cosmo of een derde ben de naam vergeten). Te vinden via gratiz . nl (FAB). Wel alleen voor vrouwen tussen de 35 en 49.

De Marie Claire

Ik heb de enquete ook doorgelezen, maar het is wel heel erg op het gezin en carrierevrouwen gericht zeg.. vind de tijdschriften ook niet veel aan, dus de enquete niet verstuurd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@Himalaya: kon me ook niet helemaal vinden in de antwoorden die je op de vragen kon geven. Misschien komt dat omdat ik ook nog net geen 35 ben

Ik vind het altijd wel leuk om verschillende tijdschriften te lezen, puur voor de ontspanning (of in bad, is niet erg als ze nat worden) en ik geef ze door aan mijn moeder. Die zal blij zijn met de margriet die ik laatst gratis heb gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven