Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Stille meelezer breekt even in met wat optimelcodes voor de liefhebbers:

ML9XHML2F

F99F92XSS

JBBSSB2VX

2JXFRM9LJ

En nu ga ik weer meelezen, ben niet zo'n schrijver...
quote:ikkuh88 schreef op 07 maart 2012 @ 14:03:

Op de site van iglo kun je bij het assortiment zien wat er onder gepaneerd hoort....viscuisine staat er niet bij.Dat is handig!
Weten jullie de actie van Berolli pastasaus al? Koop een fles met gele actiezegel in de winkel en stuur die samen op met de kassabon waar je je adres + rekeningnummer opschrijft en ontvang het aankoopbedrag terug.
Die kip met mozarella ziet er best lekker uit.
Heb nu op het eerst volgende lijstje:

Iglo cuisine (niet gepaneerd en tot ¤5)

Conimex vloeibaar voor wokken ( geld nog steeds)

Bertolli pasta saus + gele actiezegel

Apart afrekenen....
Ik breek even in om te zeggen dat ik dit zo'n leuk topic vind! Ik heb een ware haatliefde verhouding met geld, maak er gauw een potje van doordat ik me altijd zo rijk voel :Imao: Mede door dit topic train ik mezelf om realistisch en spaarzaam met geld om te gaan. Jullie zijn een geweldige inspiratiebron, bedankt!
@Flashy, wij hebben gisteren de Crispy chicken met kruiden en parmezaanse kaas gegeten en die was echt lekker, was vorige week bij C1000 1+1 gratis, dus nog voordeliger dan bij AH, maar ik ga hem toch ook weer halen bij AH voor deze GTA.
Nou ik begin een echte vrek te worden. Stond bij de plus voor een grote pot rode kool met appel 1.09!!! Dat vertik ik dus hup naar de aldi zon zelfde grote pot 0.65!!!!
Kruisbekie25, hahaha, heel goed van je.

Ik heb nooit zin in die acties van geld terug. Stom, ik weet het, maar ik raak altijd alles kwijt, zeker wbt bonnen.

Net ook: ik kocht verse thee, bij zo'n koffie- en theewinkel waar ik altijd kom, en dan kun je meedoen aan een zegelactie waar je na zoveel zegels iets gratis krijgt. Die moet je op een kaart plakken, maar ja, waar is die kaart he?
quote:jonie2004 schreef op 07 maart 2012 @ 14:05:

ML9XHML2F

F99F92XSS

JBBSSB2VX

2JXFRM9LJ

En nu ga ik weer meelezen, ben niet zo'n schrijver...Allemaal al gebruikt... jammer.. Maar je hebt er vast iemand blij mee gemaakt!
quote:jonie2004 schreef op 07 maart 2012 @ 14:05:

ML9XHML2F

F99F92XSS

JBBSSB2VX

2JXFRM9LJ

En nu ga ik weer meelezen, ben niet zo'n schrijver...Ze waren allemaal al gebruikt :( Zou ik je een volgende keer mogen mailen voor de codes?
quote:ergo_sum schreef op 07 maart 2012 @ 14:28:

Ik breek even in om te zeggen dat ik dit zo'n leuk topic vind! Ik heb een ware haatliefde verhouding met geld, maak er gauw een potje van doordat ik me altijd zo rijk voel :Imao: Mede door dit topic train ik mezelf om realistisch en spaarzaam met geld om te gaan. Jullie zijn een geweldige inspiratiebron, bedankt!

Goed zo!

Alle beetjes helpen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:sunfl0wers schreef op 07 maart 2012 @ 15:46:

[...]

Ze waren allemaal al gebruikt :( Zou ik je een volgende keer mogen mailen voor de codes?De volgende keer zet ik mijn mailadres wel neer....
Walra hoeslakens via de optimelpunten

zijn dit goeie hoeslakens?? heb 2 gekocht bij de zeeman die zijn een stuk goedkoper/. maar vraag me af of er kwaliteits verschil in zit.

betaal je ook verzendkosten via optimel??
voor de mensen die nog nomi's nodig hebben:

ik lees net de yunomi nieuwsbrief en daarin staat dat als je een schoonmaaktip deelt je daar 30 nomi's voor krijgt en kans maakt op een stofzuiger.

geld terug acties: ik verstuur de bonnen meteen nadat ik boodschappen gedaan heb, kan ik ze ook niet vergeten/kwijtraken. Ik houd ook bij wat ik heb opgestuurd en wat ik terug heb gekregen.

zegeltje op zo'n spaarkaart: ik spaar ook de zegeltjes op de koffie van albert heijn. HIer vaste plek voor dat zegelboekje, dus nooit meer zoeken. Bij verhuizing ooit bijna vol boekje kwijtgeraakt. twee jaar later wel weer teruggevonden en meteen inplakken als je zegeltje uitknipt.
zie net dat die extra nomi's alleen voor de beste 500 schoonmaaktips zijn ;-(
@zeester: van de week had iemand anders het hier ook over dat beddengoed en die had een winkel waar ze even duur waren als met de optimel-punten. misschien even terugbladeren / zoekfunctie proberen.
quote:roosje4 schreef op 07 maart 2012 @ 15:10:

Kruisbekie25, hahaha, heel goed van je.

Ik heb nooit zin in die acties van geld terug. Stom, ik weet het, maar ik raak altijd alles kwijt, zeker wbt bonnen.

Net ook: ik kocht verse thee, bij zo'n koffie- en theewinkel waar ik altijd kom, en dan kun je meedoen aan een zegelactie waar je na zoveel zegels iets gratis krijgt. Die moet je op een kaart plakken, maar ja, waar is die kaart he?

Bedoel je Simon Levelt?

Ik neem wel altijd de zegels daar. Wat ik vervelend vind, is dat ik er dan wel altijd om moet vragen.

Ik hou helemaal niet van zegels, maar als ze ze gratis verstrekken wil ik ze hebben ook.
quote:Mugske schreef op 07 maart 2012 @ 18:05:

@zeester: van de week had iemand anders het hier ook over dat beddengoed en die had een winkel waar ze even duur waren als met de optimel-punten. misschien even terugbladeren / zoekfunctie proberen.dat heb ik gelezen maar daar staat niets over de kwaliteit en verzendkosten in
ah koffiezegels spaar ik ook. meteen uitknippen en opplakken

heb ook nog een vol spaarboekje van super de boer voor koffie. alleen zit hier geen super de boer meer in de omgeving
In het extra AH blad, de "wathandig", zit opnieuw een 100% GTA van de Ariel! Ik zag m vanmiddag bij Appie liggen, en tot mijn verbazing zat er weer zo'n bladzijde in!! Kun je dan NOG een keer gratis Ariel krijgen? Deze actie loopt tot 2 mei!

Oók zat er in het blad een 20% kortingskaartje voor 6 weken lang tijdschriften! Ook nooit verkeerd:D
Dag vrekkers,

Ik heb zojuist voor het eerst gehoord over inkomenmiddeling, in feite kan dit voordelig zijn als je in 3 opeenvolgende jaren wisselend inkomen heb gehad. Zie topic van vandaag:

Inkomenmiddeling bij belasting aanvragen maar hoe?!

Het is een beetje achteraf-vrekken, wie weet hebben jullie er iets aan.
anoniem_6494b526a5eab wijzigde dit bericht op 07-03-2012 20:01
Reden: foutje
% gewijzigd
quote:gipsymom schreef op 07 maart 2012 @ 20:01:

In het extra AH blad, de "wathandig", zit opnieuw een 100% GTA van de Ariel! Ik zag m vanmiddag bij Appie liggen, en tot mijn verbazing zat er weer zo'n bladzijde in!! Kun je dan NOG een keer gratis Ariel krijgen? Deze actie loopt tot 2 mei!

Oók zat er in het blad een 20% kortingskaartje voor 6 weken lang tijdschriften! Ook nooit verkeerd:DWauw, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Welke vrek belt Ariel op? (ik heb die bewuste Wathandig nog niet in mijn handen, vandaar).
Volgens * gratis-startpagina.nl* zou het om een verlengde actie gaan, terwijl ook daar de ene zegt : het mag wel, de andere het mag niet"
Vandaag bij mij in de woonplaats een nieuwe Jumbo geopend (3e al). Effe daar boodschappen gedaan en het viel me wel op dat een aantal producten goedkoper zijn dan bij andere supermarkten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven