Vrekkentopic - Deel V

zaterdag 28 april 2012 om 11:03
zaterdag 28 april 2012 om 11:41
zaterdag 28 april 2012 om 11:59
quote:Flinterke schreef op 27 april 2012 @ 21:37:
Noa_lynn, zekerheid is in deze tijd erg fijn!!
Ik ga ook zeker voor zekerheid.. heb soms het gevoel dat je eerder je baan kwijt bent nu dan dat je hm houd.
Plus dat ik nu een vast contract heb voor onbepaalde tijd van minimaal 20 uur, laat ik die nu maar niet zomaar weggooien.
Ook met die minimale uurtjes heb ik mij weten te redden, dus die 'droombaan' wacht nog maar eventjes .
Noa_lynn, zekerheid is in deze tijd erg fijn!!
Ik ga ook zeker voor zekerheid.. heb soms het gevoel dat je eerder je baan kwijt bent nu dan dat je hm houd.
Plus dat ik nu een vast contract heb voor onbepaalde tijd van minimaal 20 uur, laat ik die nu maar niet zomaar weggooien.
Ook met die minimale uurtjes heb ik mij weten te redden, dus die 'droombaan' wacht nog maar eventjes .

zaterdag 28 april 2012 om 15:41
Ohja hier dus een enórme domper, portomonnee verloren en al mijn geld eruit.. (genoeg voor een week boodschappen voor 5 personen (incl luiers/potjes/bier) 
Dus nu een extra reden om alle oude kleertjes op marktplaats te zetten en Dochter geen nieuwe kleren te geven maar alle oude kleertjes van haar nichtjes gewoon aan te trekken...

Dus nu een extra reden om alle oude kleertjes op marktplaats te zetten en Dochter geen nieuwe kleren te geven maar alle oude kleertjes van haar nichtjes gewoon aan te trekken...
zaterdag 28 april 2012 om 17:17
Hier was het even balen deze week toen beide jongens ineens uit hun schoenen bleken te zijn gegroeid, bij de albert nolten gelukkig actie: 1e paar 10%, 2e paar 15% en 3e paar 20% korting. Uiteindelijk had ik vier paar, op de vierde kregen we weer 10%. erg fijn. Ze hebben allebei lastige voeten, dus kunnen neit alle schoenen aan.
zaterdag 28 april 2012 om 18:18
zaterdag 28 april 2012 om 20:50
Een tijdje geleden heb ik mee gedaan aan een onderzoek van Coolbest waarin ik me moest aanmelden voor een panel en een week lang opdrachtjes moest uitvoeren. Ik wist dat ik daarvoor een beloning kreeg. Dat was ook de reden dat ik me had aangemeld. :p Ik wist alleen niet meer wat precies. Kwam ik gister thuis, lag er een pakketje voor mij. Dat was dus de beloning van het panel; een rugzak en een bioscoopbon van ¤ 25,-! Nu ben ik dus weer blij.
We hebben vandaag ook besloten de auto weg te doen. We gebruiken de auto maar voor een paar dingen die we ook met het openbaar vervoer of op de fiets kunnen doen. Ik heb nu nog een studentenov tot augustus en mijn vriend krijgt een maandkaart voor de trein van zijn nieuwe werk vergoed, dus door de auto weg te doen kunnen we een hoop kosten besparen. Het geld waar we de auto voor verkopen + het bedrag wat we normaal aan belasting en verzekering moeten betalen zetten we op de spaarrekening. Van het geld wat we normaal aan de benzine uitgeven kunnen we dan een aantal dingen kopen die we al een tijdje nodig hebben, maar normaal geen geld voor hebben. We hebben het nu mooi bedacht allemaal, maar ik hoop dat het nu ook echt zo positief uitpakt :p
We hebben vandaag ook besloten de auto weg te doen. We gebruiken de auto maar voor een paar dingen die we ook met het openbaar vervoer of op de fiets kunnen doen. Ik heb nu nog een studentenov tot augustus en mijn vriend krijgt een maandkaart voor de trein van zijn nieuwe werk vergoed, dus door de auto weg te doen kunnen we een hoop kosten besparen. Het geld waar we de auto voor verkopen + het bedrag wat we normaal aan belasting en verzekering moeten betalen zetten we op de spaarrekening. Van het geld wat we normaal aan de benzine uitgeven kunnen we dan een aantal dingen kopen die we al een tijdje nodig hebben, maar normaal geen geld voor hebben. We hebben het nu mooi bedacht allemaal, maar ik hoop dat het nu ook echt zo positief uitpakt :p
zaterdag 28 april 2012 om 21:44
Ik vond bij het opruimen nog een paar hippe gympen voor zoon (klitteband met piratendingetjes) precies zijn maat en zo kan ik het kopen van sandalen weer even uitstellen. (heerlijk zo met dit weer, winterschoenen zijn te warm en sandalen te koud )
Voor de rest vanmiddag ipv een potje zout een zak zout gekocht, was maar 2 of 3 cent duurder. Hoef denk ik de eerst komende 3 jaar geen zout meer te kopen zolang doen we met zout maar ach
Voor de rest vanmiddag ipv een potje zout een zak zout gekocht, was maar 2 of 3 cent duurder. Hoef denk ik de eerst komende 3 jaar geen zout meer te kopen zolang doen we met zout maar ach