Geld & Recht alle pijlers

Vriend net aanrijding....

10-01-2012 08:23 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aahh ben net ontzetten geschrokken. Mn vriend belde net dat ie in de buurt van zn werk een aanrijding heeft gehad! Ik schrok me kapot, maar gelukkig heeft ie niks!

Ben tegelijkertijd ook ontzettend boos. Was vriend zn schuld. Remde te laat en klapte op zn voorganger.

Nu vertelde hij dat de man waar hij op reed beweerde een politie agent te zijn. Die man was boos (logisch) maar wilde perse rijbewijs van mn vriend innemen en heeft de papieren van aanrijding ook mee genomen. Hij had haast ivm school zoontje ofzo.

Vriend was zo geschrokken dat ie alles over zich heen heeft laten komen maar zelf nu dus niks heeft! Die man geeft zich niet gelegitimeerd als agent, hij heeft geen foto gemaakt de ander wel, die man heeft de papieren, vriend niks!!

Ik kon door de telefoon niet kwaad op em worden, maar moet het ff kwijt!
quote:liemoentje schreef op 10 januari 2012 @ 14:40:

Jaja heel vermakelijk allemaal andermans ellende!!

We didn't start the fire, he?

En je vriend heeft een leeg schadeformulier meegegeven dus?
Dan nog is het respectloos om een topic van een ander te gaan vernachelen.

TO vraagt om tips en serieuze reacties (en zie zijn er ook genoeg gegeven)
Goed controleren dus het schadeformulier als meneer het al heeft ingevuld. En als je het er niet mee eens bent, nieuwe maken samen.
Ik moet nu echt opstaan en naar de wc.

Ik zit er al op
quote:Tia.Dalma schreef op 10 januari 2012 @ 14:45:

[...]

En je vriend heeft een leeg schadeformulier meegegeven dus?Wel met handtekening? Of echt leeg leeg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:yoshe schreef op 10 januari 2012 @ 14:47:

Dan nog is het respectloos om een topic van een ander te gaan vernachelen.

TO vraagt om tips en serieuze reacties (en zie zijn er ook genoeg gegeven)
quote:Star schreef op 10 januari 2012 @ 14:47:

Goed controleren dus het schadeformulier als meneer het al heeft ingevuld. En als je het er niet mee eens bent, nieuwe maken samen.

Precies! Goeie tip, Star.

Zie je, we zijn wel opbeurend en behulpzaam tijdens het vernachelen

Wat de een vernachelen noemt ziet de ander meer als opluistering.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2012 @ 14:48:

[...]

Wel met handtekening? Of echt leeg leeg?

Leeg, met alleen zijn handtekening? Dat zou echt het toppunt zijn

Nu moet ik zelf ook naar de WC!
quote:driewieler schreef op 10 januari 2012 @ 14:48:

Ik moet nu echt opstaan en naar de wc.

Ik zit er al op O ja is je water live gebroken?
quote:missverrektekoekwaus schreef op 10 januari 2012 @ 14:48:

[...]

Precies! Goeie tip, Star.

Zie je, we zijn wel opbeurend en behulpzaam tijdens het vernachelen

Precies, je moet er alleen even tussendoor lezen
Oh, de heilige boontjes zijn ook gearriveerd?

Welkom! Ti's niet compleet andersssssz zo zonder HRS.
Ja en dan straks mekkeren dat TO niet meer terug wil komen om te vertellen hoe het verhaal af loopt.....
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 14:49:

Wat de een vernachelen noemt ziet de ander meer als opluistering.Om al dit leed te verzachten. Een beetje humor kan in donkere tijden toch wat licht geven.
Zie bijvoorbeeld het topic gadver de gadver; een blije TO met een vernacheld topic.

quote:yoshe schreef op 10 januari 2012 @ 14:50:

Ja en dan straks mekkeren dat TO niet meer terug wil komen om te vertellen hoe het verhaal af loopt.....Na al onze goede adviezen en, ondanks wat geplaag, warm meeleven zou dat niet aardig zijn.
quote:liemoentje schreef op 10 januari 2012 @ 14:25:

Hij heeft zijn rijbewijs en verzekerings papieren. Deze zijn niet ingevuld en dat wil ie nu doen bij politiebureau.

Hij heeft niet de autopapieren van vriend!

Maar goed ja, vriend voelt zich nu superslecht, oliedom en ontzettend schuldig hierover. Ik kan ook niet blijven zeggen tegen em dat het zo dom is. Weet ie zelf ook wel. Hij bevroor gewoon door schrik op dat moment. En als iemand dan ook nog eens agressief gaat staan doen!

Dat kan.

Wist je dat er ook een GeitenSoort is, die als ze schrikken zo pardoes omvallen en blijven liggen? Das pas raar. Maar jouw vriend zou ook zo in Sjak Koestoo kunnen. Toen Sjak nog leefde dan he.
quote:Nastik schreef op 10 januari 2012 @ 14:52:

[...]

Dat kan.

Wist je dat er ook een GeitenSoort is, die als ze schrikken zo pardoes omvallen en blijven liggen? Das pas raar. Maar jouw vriend zou ook zo in Sjak Koestoo kunnen. Toen Sjak nog leefde dan he.Sjak Koestoo? Vind je? Sjak Kloesoo eerder.
quote:yoshe schreef op 10 januari 2012 @ 14:50:

Ja en dan straks mekkeren dat TO niet meer terug wil komen om te vertellen hoe het verhaal af loopt.....

Wat leuk, jij komt hier vaker!

*gaat tweede zak kroepoek halen*
Whuhahaha Nastik, die geiten ken ik!!

Hilarisch om te zien. Kan iemand een youtuuub linkje doen? Ben mobiel
Sowieso de diefstal van het rijbewijs, het niet hebben van de doorslag van het schadeformulier en de intimidatie. Zijn allemaal puntjes die je kan gebruiken mocht je verdere stappen willen ondernemen
http://www.youtube.com/watch?v=f_3Utmj4RPU
Egleuk:

SchrikValGeit
quote:Artemis schreef op 10 januari 2012 @ 14:52:

Zie bijvoorbeeld het topic gadver de gadver; een blije TO met een vernacheld topic.

Daar hebben we ook al warmte en medeleven verspreid idd. We slepen iedereen erdoorheen, ik ga nu mijn baas om opslag vragen.
Die geiten zijn te grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven