Geld & Recht alle pijlers

Vriend net aanrijding....

10-01-2012 08:23 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aahh ben net ontzetten geschrokken. Mn vriend belde net dat ie in de buurt van zn werk een aanrijding heeft gehad! Ik schrok me kapot, maar gelukkig heeft ie niks!

Ben tegelijkertijd ook ontzettend boos. Was vriend zn schuld. Remde te laat en klapte op zn voorganger.

Nu vertelde hij dat de man waar hij op reed beweerde een politie agent te zijn. Die man was boos (logisch) maar wilde perse rijbewijs van mn vriend innemen en heeft de papieren van aanrijding ook mee genomen. Hij had haast ivm school zoontje ofzo.

Vriend was zo geschrokken dat ie alles over zich heen heeft laten komen maar zelf nu dus niks heeft! Die man geeft zich niet gelegitimeerd als agent, hij heeft geen foto gemaakt de ander wel, die man heeft de papieren, vriend niks!!

Ik kon door de telefoon niet kwaad op em worden, maar moet het ff kwijt!
quote:liemoentje schreef op 10 januari 2012 @ 13:58:

Nog even update, vriend is dus inmiddels thuis en dingen zijn wat helderder nu.

Er zat idd geen kind in de auto. Man gaf aan dat hij zn kind op moest halen. Dat heb ik dan verkeerd begrepen!

Verder verteld vriend net dat die man dus zwaar opgefokt en agressief reageerde. Hij kwam behoorlijk intimiderend over! Heeft die papieren zowaar uit zn handen gegrist. Verder zou hij het kenteken van mn vriend hebben laten checken maar in hoeverre dit gespeeld is geen idee natuurlijk.

Maar... jouw bericht is van voor 8.30, dus de aanrijding ook. Waarom zou je voor 8.30 je kind weer van school halen?

*ziet overal beren overvallers op de weg*

Er zat idd geen kind in de auto. Man gaf aan dat hij zn kind op moest halen. Dat heb ik dan verkeerd begrepen!

Verder verteld vriend net dat die man dus zwaar opgefokt en agressief reageerde. Hij kwam behoorlijk intimiderend over! Heeft die papieren zowaar uit zn handen gegrist. Verder zou hij het kenteken van mn vriend hebben laten checken maar in hoeverre dit gespeeld is geen idee natuurlijk.Hebben ze nu samen wel of geen schadeformulier ingevuld? Welke papieren heeft die man nu precies uit de handen van je vriend gegrist? Zit er veel schade aan jullie auto? Hoe erg was de auto van de ander beschadigd? Kan je vriend zich helemaal niets herinneren van een naam, een kenteken of uberhaupt wat voor soort auto hij heeft aangereden? De ander heeft zelfs kans gezien foto's te maken. Wart deed je vriend al die tijd?
quote:liemoentje schreef op 10 januari 2012 @ 10:02:

Nou vriend heeft met politie gebeld maar die geven aan op dit moment niks te kunnen doen. Als hij niks van man hoort moet ie aangifte doen van diefstal van zn rijbewijs. Ik vind dit ook een enorm lakse reactie van de politie.
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.

Verder verteld vriend net dat die man dus zwaar opgefokt en agressief reageerde. Hij kwam behoorlijk intimiderend over! Heeft die papieren zowaar uit zn handen gegrist. Verder zou hij het kenteken van mn vriend hebben laten checken maar in hoeverre dit gespeeld is geen idee natuurlijk.En heeft hij de papieren van de aangifte mee?
Ppfff net op het moment dat ik bovenstaande bericht typ beltdie man dus mijn vriend.

Lijkt wel een regelrechte soap te worden zeg.

Die knuppel wilde opnieuw niet zijnnaam doorgeven. Naderhand wel maar zijn achternaam niet. Uiteindelijk toch gekregen. Wilde zij nummer ook pertinent niet geven want das prive blablabla. Nou je begrijpt de stoom kwam inmiddels uit mn oren. Dus ik drong er op aan bij mn vriend dat ie dat wel moest geven en toen zei ie dus dat ik me er niet mee mocht bemoeien! Hij zat dus ook nu weer aan de telefoon mijnvriend te intimideren!

Hij wilde een afspraak maken met vriend bij politiebureau en ik moest er maar niet bij zijn!

WAT??? Hell no. Nou ik ga er zeker wel bij zijn! Ik ben woedend inmiddels. Wat een zak, als dat bij de politie werkt! Hij laat nog weten hoe laat daar af te spreken en toen hing ie op. Belde natuurlijk prive :(.

Dus gelijk politie gebeld om na te gaan of ie daar werkt. Maar ze konden op zijn achternaam niks vinden :(. Zal dus wel nep zijn.

Ppfff wat een drama dit. :(
En jullie denken nog steeds dat het een politieman kan zijn?

*gaat zak kroepoek en fles cassis pakken*
Waar staat de auto dan van je vriend? Je schreef toch dat hij nog naar zijn werk ermee kon rijden? Dan hoeft hij, de auto dus, toch niet weggesleept worden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een dwaas is die vent! Ook als het wel een agent is gewoon aangifte doen tegen de betreffende agent. Sta daar ook op. Hij misbruikt zijn functie voor prive omstandigheden!
Doe mij een tonic.

Ik zou de deuren en ramen goed dicht doen vanavond. En de auto aan een ketting of in de garage. Ik heb zo'n vermoeden dat er flink geshopt gaat worden vanavond.
quote:Tia.Dalma schreef op 10 januari 2012 @ 14:09:

*gaat zak kroepoek en fles cassis pakken**schuif eens op met je kroeppoek, ik heb popcorn!*

*gaat zak kroepoek en fles cassis pakken*Dat zegt 'ie toch? Ben jij altijd zo wantrouwend? Pff, als je zo door het leven moet...
quote:liemoentje schreef op 10 januari 2012 @ 14:07:

Ppfff net op het moment dat ik bovenstaande bericht typ beltdie man dus mijn vriend.

Die knuppel wilde opnieuw niet zijnnaam doorgeven. Naderhand wel maar zijn achternaam niet. Uiteindelijk toch gekregen. Wilde zij nummer ook pertinent niet geven want das prive blablabla. Nou je begrijpt de stoom kwam inmiddels uit mn oren. Dus ik drong er op aan bij mn vriend dat ie dat wel moest geven en toen zei ie dus dat ik me er niet mee mocht bemoeien! Hij zat dus ook nu weer aan de telefoon mijnvriend te intimideren!

Hij wilde een afspraak maken met vriend bij politiebureau en ik moest er maar niet bij zijn!

WAT??? Hell no. Nou ik ga er zeker wel bij zijn! Ik ben woedend inmiddels. Wat een zak, als dat bij de politie werkt! Hij laat nog weten hoe laat daar af te spreken en toen hing ie op. Belde natuurlijk prive :(.

Dus gelijk politie gebeld om na te gaan of ie daar werkt. Maar ze konden op zijn achternaam niks vinden :(. Zal dus wel nep zijn.

Ppfff wat een drama dit. :(Hij had zijn achternaam toch niet gegeven?
quote:driewieler schreef op 10 januari 2012 @ 14:11:

Doe mij een tonic.

Ik zou de deuren en ramen goed dicht doen vanavond. En de auto aan een ketting of in de garage. Ik heb zo'n vermoeden dat er flink geshopt gaat worden vanavond.Een wielklem lenen en erop doen of bij iemand in de garage zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 14:11:

[...]

Dat zegt 'ie toch? Ben jij altijd zo wantrouwend? Pff, als je zo door het leven moet...
Lezen mvk, naderhand wel zegt TO.
Maar wat heeft de nepagent precies meegenomen? Rijbewijs, maar ook autopapieren?
quote:charlottecharles schreef op 10 januari 2012 @ 14:11:

[...]

*schuif eens op met je kroeppoek, ik heb popcorn!*Oh fijn! Die was hier namelijk op. En de cola ook. Iemand nog een beetje Roosvicee? Timanni is toch richting kdv vandaag
quote:missverrektekoekwaus schreef op 10 januari 2012 @ 14:13:

[...]

Hij had zijn achternaam toch niet gegeven?

Jawel, dat staat in dat stukje dat je net quotte. Tjop, tjop, wel bijblijven hoor.

TO, jeetje wat een soap. Het lijkt me goed als jullie snel naar een bureau stappen om daar je verhaal te doen. Sterkte
De auto een paar straten verder op zetten.
quote:liemoentje schreef op 10 januari 2012 @ 14:07:

(

Meer een horrorfilm dan een soap.

Heeft je vriend wel een kopie van de aangifte meegenomen?
quote:charlottecharles schreef op 10 januari 2012 @ 14:15:

Maar wat heeft de nepagent precies meegenomen? Rijbewijs, maar ook autopapieren?Toch niet het kentekenbewijs deel III he? *scrunch scrunch*

*gaat zak kroepoek en fles cassis pakken*Toblerone anyone?
Ik eet alles Tia, kom maar!

Wat een verhaal zeg, wat een lompe actie ook van jouw vriend. Maar die discussie is al gevoerd volgens mij.

Tja, nu maar afwachten....
quote:Tia.Dalma schreef op 10 januari 2012 @ 14:15:

[...]

Oh fijn! Die was hier namelijk op. En de cola ook. Iemand nog een beetje Roosvicee? Timanni is toch richting kdv vandaag Nee, wel chips en rose.

*gaat zak kroepoek en fles cassis pakken*Lekker. Schuif eens op, ik kom erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven