Geld & Recht alle pijlers

Vriend net aanrijding....

10-01-2012 08:23 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aahh ben net ontzetten geschrokken. Mn vriend belde net dat ie in de buurt van zn werk een aanrijding heeft gehad! Ik schrok me kapot, maar gelukkig heeft ie niks!

Ben tegelijkertijd ook ontzettend boos. Was vriend zn schuld. Remde te laat en klapte op zn voorganger.

Nu vertelde hij dat de man waar hij op reed beweerde een politie agent te zijn. Die man was boos (logisch) maar wilde perse rijbewijs van mn vriend innemen en heeft de papieren van aanrijding ook mee genomen. Hij had haast ivm school zoontje ofzo.

Vriend was zo geschrokken dat ie alles over zich heen heeft laten komen maar zelf nu dus niks heeft! Die man geeft zich niet gelegitimeerd als agent, hij heeft geen foto gemaakt de ander wel, die man heeft de papieren, vriend niks!!

Ik kon door de telefoon niet kwaad op em worden, maar moet het ff kwijt!
quote:driewieler schreef op 10 januari 2012 @ 14:14:

Lezen mvk, naderhand wel zegt TO.

Ik zag het, overheen gelezen.

Anyway, gewoon naar het politiebureau gaan. En daar eea goed op papier zetten. Dan komt er ook wel duidelijkheid over de vraag of hij echt agent is. Kun je meteen aangeven wat je van zijn gedrag vindt.
Hij staat nu hier voor de deur mylene. Omdat anwb en verzekering hadden gezegd dat hij niet gesleept kon worden is vriend voorzichtig naar huis gereden (waar ik niet blij mee was). Auto doet het dus nog, maar motorkap staat dus bol zeg maar. Flink wat schade. Schadebedrijf zegt dat ie total los is ws.

Maar goed, verzekerings agent belde net en zei dat ie dus wel gesleept kon worden. Ze hadden mn vriend dus verkeerd voorgelicht.

Vriend zegt dat andere auto ook wel schade heeft maar minder erg dan vriend. Blijkt dat die auto ook te leen was zei die gozer door de telefoon :(.

Ppfff wat een ellende!!
quote:Tia.Dalma schreef op 10 januari 2012 @ 14:16:

[...]

Toch niet het kentekenbewijs deel III he? *scrunch scrunch*Ai, toch niet te hopen dat die bij de autopapieren bewaard werden. Dan ben je je auto kwijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Waarom moest jij er maar niet bij zijn trouwens? Was je zo aan het bleren op de achtergrond?
quote:Tia.Dalma schreef op 10 januari 2012 @ 14:15:

[...]

Oh fijn! Die was hier namelijk op. En de cola ook. Iemand nog een beetje Roosvicee? Timanni is toch richting kdv vandaag Is dat lekker met wodka? Zal wel toch?
quote:missverrektekoekwaus schreef op 10 januari 2012 @ 14:17:

[...]

Ik zag het, overheen gelezen.

Anyway, gewoon naar het politiebureau gaan. En daar eea goed op papier zetten. Dan komt er ook wel duidelijkheid over de vraag of hij echt agent is. Kun je meteen aangeven wat je van zijn gedrag vindt.Vriend heeft toch al aangifte gedaan of lees ik ook zo slecht .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Laat jouw vriend het gehele gebeuren even opschrijven als het nog lang duurt voordat jullie aangifte gaan doen.

Ik ben er bang voor dat je vriend straks alles vergeten is door alle stress.
quote:charlottecharles schreef op 10 januari 2012 @ 14:19:

[...]

Is dat lekker met wodka? Zal wel toch?Ik heb wel een Red Bull voor je. Gaat beter met wodka
quote:charlottecharles schreef op 10 januari 2012 @ 14:19:

[...]

Is dat lekker met wodka? Zal wel toch?Wat is er niet lekker met wodka?
quote:Star schreef op 10 januari 2012 @ 14:16:

[...]

Toblerone anyone?Heb je wel die witte?
Of heb ik nu zitten slapen met dat aangifte doen?
quote:liemoentje schreef op 10 januari 2012 @ 14:17:

Hij staat nu hier voor de deur mylene. Omdat anwb en verzekering hadden gezegd dat hij niet gesleept kon worden is vriend voorzichtig naar huis gereden (waar ik niet blij mee was). Auto doet het dus nog, maar motorkap staat dus bol zeg maar. Flink wat schade. Schadebedrijf zegt dat ie total los is ws.

Maar goed, verzekerings agent belde net en zei dat ie dus wel gesleept kon worden. Ze hadden mn vriend dus verkeerd voorgelicht.

Vriend zegt dat andere auto ook wel schade heeft maar minder erg dan vriend. Blijkt dat die auto ook te leen was zei die gozer door de telefoon :(.

Ppfff wat een ellende!!

Wat een hel.

Meis, maak je wel nu even wat fotos van de auto nu het nog licht is. Dat je iig van jullie auto bewijs hebben!!!
quote:driewieler schreef op 10 januari 2012 @ 14:19:

Laat jouw vriend het gehele gebeuren even opschrijven als het nog lang duurt voordat jullie aangifte gaan doen.

Ik ben er bang voor dat je vriend straks alles vergeten is door alle stress.Op mij komt 'ie anders behoorlijk stress-immuun over...
quote:Artemis schreef op 10 januari 2012 @ 14:20:

[...]

Wat is er niet lekker met wodka?Roosvicee. Wel lekkere combi toch?
quote:charlottecharles schreef op 10 januari 2012 @ 14:20:

[...]

Heb je wel die witte?Niet zo racistisch ja.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2012 @ 14:19:

[...]

Vriend heeft toch al aangifte gedaan of lees ik ook zo slecht .Ik bedoelde eigenlijk dat ze samen een schadeformulier konden invullen op het bureau. Het is mij tenminste niet duidelijk of ze dat hebben gedaan. Maar ik mis wel meer iets vandaag
quote:Star schreef op 10 januari 2012 @ 14:21:

[...]

Niet zo racistisch ja.
Is het trouwens niet heel onbeschoft voor TO om nu al aan de drank te gaan mensen. Waarom is een frisje weer niet genoeg?
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2012 @ 14:18:

[...]

Ai, toch niet te hopen dat die bij de autopapieren bewaard werden. Dan ben je je auto kwijt.

Ergens verbaast het me niks als dat wel het geval zou zijn...

En TO: beter had je vriend de auto kunnen laten staan waar ie stond. Via kentekenbewijs en rijbewijs is mogelijk huisadres te achterhalen , maar niet werk. Nu heb je nog niet zelf de auto voor ze op een oplegger geladen...
quote:driewieler schreef op 10 januari 2012 @ 14:22:

Is het trouwens niet heel onbeschoft voor TO om nu al aan de drank te gaan mensen. Waarom is een frisje weer niet genoeg?Zolang we niet achter het stuur kruipen kan dat best.
Star
quote:driewieler schreef op 10 januari 2012 @ 14:22:

Is het trouwens niet heel onbeschoft voor TO om nu al aan de drank te gaan mensen. Waarom is een frisje weer niet genoeg?Onbeschoft voor TO???

Ik ben godbeterT zwanger! Nee, dá's aardig voor MIJ!

quote:charlottecharles schreef op 10 januari 2012 @ 14:21:

[...]

Roosvicee. Wel lekkere combi toch?

Nog nooit geproefd, eerlijk gezegd. Komende zeven maanden mag dat ook niet.

Daarna is het toch zomer, maak ik er een cocktail van.

TO, ik wil je ook niet bang maken, maar hebben jullie nou deel III nog van de autopapieren?
Me too Tia, hoe ver ben je????
Vind mezelluf ook heul ziellug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven