Geld & Recht alle pijlers

Vriend zonder geld

14-04-2018 19:31 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_367915 wijzigde dit bericht op 28-04-2018 16:55
Reden: Liefst verwijderen
99.92% gewijzigd
Je hoeft niet te praten over wat jij (stiekem) weet. Je kan gewoon over zijn gedrag praten en wat je opvalt. Wel alcohol kopen, maar geen boodschappen, laat staan een hele verbouwing. Wel werken, maar geen geld hebben?

Daar kan je hem toch gewoon op aanspreken? En de kosten die jullie samen hebben inzichtelijk maken en ieder de helft betalen. Blijkt hij dat niet te kunnen dan loop je vast of komt de aap uit de mouw. Spreek hem gewoon op zijn verantwoordelijkheid aan!

Al vind ik een relatie starten op deze basis niet veelbelovend. Hij is niet eerlijk tegen je en teert op jouw zak.
Iemand opstartster nog gezien?

Of is die aan 't uitrekenen hoeveel geld ze al kwijt is aan die kerel?
Alle reacties Link kopieren
Romantisch hoor!

Daarnaast, natuurlijk altijd interessant, waarom vrouwen toch in hemelsnaam, heel bewust, voor hun eigen ellende kiezen. Dit verhaal kun je toch zo verder uittekenen? Waarom zou je samen zijn met iemand die zo overduidelijk niet goed voor je is?
Is jouw minderwaardigheidscomplex dan zo groot?
Hoe betaalde hij zijn boodschappen, benzine, alles dan voordat jij dat voor hem ging doen?
Alle reacties Link kopieren
Jullie wonen wel samen maar communiceren niet? Apart.
Stop met betalen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Goudlokje013 schreef:
14-04-2018 20:26
Hoe betaalde hij zijn boodschappen, benzine, alles dan voordat jij dat voor hem ging doen?
Effe gokken? Zijn vorige vriendin?
Of hij heeft overal schulden?
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 15-03-2019 18:55
Reden: privacy
99.46% gewijzigd
jo12345 schreef:
14-04-2018 20:25


Daarnaast, natuurlijk altijd interessant, waarom vrouwen toch in hemelsnaam, heel bewust, voor hun eigen ellende kiezen. Dit verhaal kun je toch zo verder uittekenen? Waarom zou je samen zijn met iemand die zo overduidelijk niet goed voor je is?
Is jouw minderwaardigheidscomplex dan zo groot?
Dit klopt natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Iemand heeft je geprobeerd te waarschuwen die hem kent (of zijn verhaal).
Dat negeer je (half).
Maar waarom vraag je hem niet waarom hij niet de tank benzine betaalt, boodschappen enzovoort? Hoe het kan zijn dat hij geen geld heeft op zijn betaalrekening etc? Dit maak je toch zelf mee?

Is het mogelijk om eigen woonruimte te zoeken, eventueel een lat relatie als je hem echt niet wil missen?
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
14-04-2018 20:21
Waarschijnlijk omdat het zijn (huur)huis is?
Waar zij bij is ingetrokken.

Veel kans dat haar naam niet op 't contract is geraakt toen ze verhuisde.
Ik hoop dat je ernaast zit, want zo te lezen kwamen de spullen voor de verbouwing uit haar zak.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn eigen geld voorlopig bij mijn ouders parkeren, daar nooit over reppen, en verder doen wat je leuk vindt. Je hoeft toch niet met hem te trouwen? Als je maar een leuke tijd hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt wel dat hij het allemaal terug betaald maar zolang hij zonder geld zit of schulden open heeft staan waar ze salaris naar toe gaat. Blijven de schulden van mij opstapelen en onbetaald.
Oh sorry, dit was mij ontgaan. Dat is dus niet slim van je om schulden te maken. Moet je nooit doen voor een man. Laat hem maar de cadeautjes kopen en mij verwennen; niet andersom.

Nee, dat was gauw afgelopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij jou als sugar girl ziet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Die man heeft het goed geregeld. Hij heeft het perfecte slachtoffer gevonden. Dit slachtoffer wordt even goed leeggeplukt financieel. Onbegrijpelijk dat vrouwen zich hiervoor lenen.
Hamsterweken schreef:
14-04-2018 22:15
Oh, TO heeft zelf óók schulden?!
Ba-dum-tss :popcorn:
Zoals ik het lees bedoelt ze de schulden die hij aan haar heeft.
Waar ken je hem van, is hij van jouw leeftijd of stukken jonger?

Ik kan me echt niet voorstellen dat hij in de kroeg zit te zuipen, alcohol wel kan betalen en jij niet durft te zeggen dat je dat nogal vreemd vindt.
Wil je de waarheid niet horen prima, beschouw het dan als een sprookje voor zolang het duurt maar besef wel dat het een betaalde vakantie is.

Geen idee waar je bent maar kan je niet beter alleen iets huren in het buitenland als je even Nederland uitwil? Werk je daar ook?
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je in vredesnaam bij zo'n klaploper?
Alle reacties Link kopieren
Als je aan je partner bonnen moet vragen voor je uitgaven is er sowieso iets mis.

Maar hij heeft best een goede deal: even een jaartje met iemand uitzitten en dan heeft hij mooie verbouwing van zijn huis en een goedgevulde ijskast er aan overgehouden. Dan maakt hij het weer uit en gaat hij met zijn droomvrouw iets beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, daar ben je goed ingetrapt! En volgens mij zie je het nog steeds niet. Hij bedondert je waar je bij staat. Hij houdt niet van je, hij gebruikt je voor je geld.
Ik mag hopen dat ik het mis heb...
Beter een half motto....
Ik zou zeker bij hem weggaan.
Ach ja, zolang het een leuke lieve jongen is? Use and be used toch dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat elk woord van advies hier verspilde moeite is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Typisch gevalletje van liefde maakt blind, uhh, ik bedoel, blut.

Ofwel TO, wegwezen bij die loser.

Vraag me trouwens ook gelijk af waar die loser van leefde voordat TO zijn leven binnen kwam lopen met haar pinpas.
Alle reacties Link kopieren
Van een andere vrouw.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
15-04-2018 09:28
Van een andere vrouw.
Wss heb je gelijk. tja, dan zal TO ook wel weer opgevolgd worden, de dag nadat ze haar pinpas intrekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven