Geld & Recht alle pijlers

Waardebon

09-11-2018 01:50 36 berichten
Hoi
Ik heb een waardebon van 50 euro gekregen van een winkel waar ik eigenlijk niet in geïnteresseerd ben. Ik wilde niet respectloos zijn dus ik heb het aangenomen en gezegd dat ik er heel blij mee ben want het gaat wel om een groot bedrag vind ik. Maar hoe kan ik deze 50 euro omruilen voor bijv. Een andere winkel of contant?
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
13-11-2018 08:07
Het was een cadeau zoals ze in haar OP aangeeft...
Dan was het handiger geweest om Cadeaubon in de titel te zetten i.p.v. waardebon. Een waardebon wordt meestal door een winkel gegeven als je bijvoorbeeld iets komt ruilen of als er een speciale actie is. Wezenlijk anders dus.
Sara9876 schreef:
13-11-2018 08:37
Dan was het handiger geweest om Cadeaubon in de titel te zetten i.p.v. waardebon. Een waardebon wordt meestal door een winkel gegeven als je bijvoorbeeld iets komt ruilen of als er een speciale actie is. Wezenlijk anders dus.
Als je pretendeert jurist te zijn, de post op wie ik reageerde, lees je in ieder geval de OP als je antwoordt. Die tekst was duidelijk genoeg.
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 08:56
0.11% gewijzigd
Sara9876 schreef:
13-11-2018 08:37

Tja, het lijk mij duidelijk dat TO de bon cadeau heeft gekregen van iemand anders, gezien de rest van het verhaal. Of je het dan een waardebon of een cadeaubon noemt lijkt mij om het even.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Haha leuk! Die winkel bedoel ik :) Maar wel minder dat jij er niks mee kan. Als ik jou was inderdaad verkopen of zou juist cadeautjes kopen. En weggeven met een verjaardag of de feestdagen die eraan komen.
Mijn excuses als ik iets verkeerds heb gezegd.

Een waardebon kan je gewoon niet vreselijk veel mee is mijn mening. Mijn eerdere bericht blijf ik wel bij. Het is een vordering op de betreffende winkel, een vordering die niet op naam is dus je kan hem wel verkopen.,

Excuses nogmaals want ik wil graag hier deelnemen en waardeer enorm de betrokkenheid maar hoop dat ik niet te veel oordeel krijg nu.
anoniem_283299 wijzigde dit bericht op 21-11-2018 17:29
14.26% gewijzigd
gizzmo-returns schreef:
13-11-2018 07:25
Ik zou beter leren lezen als jurist

Ze heeft hem kado gekregen...
Echt den waardeloze onaandige reactie. Wat jij aandraagt is niet eens belangrijk. Ik probeer alleen maar mee te denken. Ik kom hier niet om te rellen of iets dergelijks. Waarom is het zo moeilijk om online respect te houden voor elkaar?
ElleFlowers schreef:
21-11-2018 16:37
Echt den waardeloze onaandige reactie. Wat jij aandraagt is niet eens belangrijk. Ik probeer alleen maar mee te denken. Ik kom hier niet om te rellen of iets dergelijks. Waarom is het zo moeilijk om online respect te houden voor elkaar?
Vooropgesteld, ik ben onpartijdig in deze!
Mi zegt Gizzmo niets verkeerd. Als je je berichten "ondertekent" met jurist zal je daar een reactie op krijgen. Als iemand bv op een autotechnisch item reageer en vermeld dat hij/zij automonteur is wordt aan die reactie een ander gewicht toegekend als een reactie van een willekeurig iemand.
Niet altijd terecht maar zeker als de expert het niet 100% juist heeft wordt deze daar op afgerekend.
Nogmaals, ik wil niemand veroordelen maar alleen mijn mening geven.
Tja het is een forum hé? Dan krijg je wel eens reacties die je niet bevallen. Je hebt altijd nog een negeerknop. Trek het je niet zo aan. Mijn hemel het gaat maar om een cadeaubon mensen.

En TO, wat heb je er nu mee gedaan? :?:
Je kunt ook hem ook doneren aan een goed doel. Google waardebonnen doneren en je vindt hierover veel informatie.
gizzmo-returns schreef:
09-11-2018 17:57
Maar wie geeft je dan zoiets?
Iemand die de bon ook maar gekregen heeft
Kan er alleen make Up van gekocht worden? Geen lekker geurtje, body lotion, dagcrème ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven