Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Een nieuw luchtje. De mijne zijn allemaal op en ben toe aan iets nieuws :) wordt morgen bezorgd.
Alle reacties Link kopieren
Online bhs besteld. Hopelijk passen ze, normaal pas ik eerst.
Een prachtige grijze panterprint draagdoek en een hele mooie cosleeper voor onze aankomende oktoberbaby.

Ik wilde eerst voor beide voor de goedkopere optie gaan, maar toch voor de mooiere en duurdere optie gegaan. :biggrin:
Een mooie druppelvormige oosterse lamp.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de boekenserie de zeven zussen aan het lezen en aangezien ik eigenlijk nooit tot heel weinig iets leuks voor mezelf koop, koop ik die boeken. Ik moet er nog 2 :)
Julus schreef:
28-05-2020 23:46
Een hele mooie vaas van Fidrio. Bol heeft een enorm assortiment van dit merk. Prijzig, maar erg mooi.
En bedankt, er staan nu 10 Fidrio objecten op mijn toch al veel te lange bol.com verlanglijst :proud:
Sorry :-D
Maarre: 10 stuks! Ik vond eentje al zo prijzig
Julus schreef:
03-06-2020 23:22
Sorry :-D
Maarre: 10 stuks! Ik vond eentje al zo prijzig
Op m’n verlanglijst daarom dus ook hé, niet in het winkelmandje ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf deze supermooie poef gegund zodat ik niet die 3 hele stappen naar de keuken hoef te lopen of op de grond hoef te zitten om mijn schoenen aan te doen (1st world struggles):

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Een reisje naar Berlijn, eind september. De treintickets waren nu heel goedkoop dus ik durfde de gok wel te wagen.
Alle reacties Link kopieren
Een yarn bowl. Eigenlijk is het niet veel meer dan een houten bakje met spiraalvormige opening, maar zo mooi en echt heel handig en onmisbaar voor de serieuze breier :proud:
TinaT schreef:
05-06-2020 00:25
Een yarn bowl. Eigenlijk is het niet veel meer dan een houten bakje met spiraalvormige opening, maar zo mooi en echt heel handig en onmisbaar voor de serieuze breier :proud:
Wauw gaaf! Nu wil ik er ook 1.
Een robotstofzuiger; vooral om onder het tevens nieuwe bed te kunnen zuigen (en omdat ik gek ben op handige gadgets). Hij loopt steeds vast tegen de motor van het bed, dus dat is geen onverdeeld succes :facepalm: Ik heb hem vandaag, dag 2, de benedenverdieping én de kamers op een andere verdieping laten doen en dat ging juist boven verwachting goed, dik tevreden met het resultaat.
Oooh leuk Ugli! :D

Ik heb mezelf - nou ja, onze gasten - dit vloerkleed gegund voor de logeerkamer

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Oh dat kleed. :heart: Van welke shop komt ie?

Een robotstofzuiger staat ook nog ergens op mijn bucketlist haha!
Ugli schreef:
05-06-2020 22:28
Oh dat kleed. :heart: Van welke shop komt ie?
Volero
Een toetsenbord met platte toetsen. Dat wilde ik al zolang, maar ik zocht steeds op de verkeerde plekken. Nu toch gevonden en morgen kan ik hem uitproberen. Ik kijk ernaar uit. Ik heb eventjes getwijfeld omdat het toetsenbord wit is, maar ben tot de conclusie gekomen dat dat in de avond wel erg fijn is.
Alle reacties Link kopieren
Na 6 jaar in een appartement met enkel een douche en na lang twijfelen, heb ik me aan het begin van de lockdown een Tubble bad gegund. Ligt heerlijk, veel zachter dan een echt bad. En het vullen en leeglopen verlopen prima. Echt blij mee :-)

Afbeelding
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mobiele airco gekocht, de minst lelijke die ik kon vinden.
Dus hopelijk heb ik een comfortabele zomer
Alle reacties Link kopieren
Een abonnement op de Foodies!
Alle reacties Link kopieren
[quote=Ugli post_id=31473317 time=1591221140 user_id=377798]
Ik heb mezelf deze supermooie poef gegund zodat ik niet die 3 hele stappen naar de keuken hoef te lopen of op de grond hoef te zitten om mijn schoenen aan te doen (1st world struggles):
Ooh wat is die poef prachtig! Waar hem je hem vandaan?
anoniem_390919 wijzigde dit bericht op 15-06-2020 16:58
10.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Igoa schreef:
05-06-2020 20:33
Oooh leuk Ugli! :D

Ik heb mezelf - nou ja, onze gasten - dit vloerkleed gegund voor de logeerkamer

Afbeelding
die is leuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben heel blij met het toetsenbord, het werkt zoveel fijner en sneller, ook is de kans dat ik een tweede letter meeneem een heel stuk kleiner.
Ben wel verplicht mijn brilletje op te zetten, want alle tekens zijn een stuk dunner en kleiner dan van een regulier toetsenbord, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik ga dus vanaf nu hele epische stukken schrijven om dat ding in de vingers te krijgen, dus maken jullie je borst maar nat. :-D
Alle reacties Link kopieren
Astronautje schreef:
15-06-2020 15:30
Bol.com! Het is de Merel Poef van Dutch Decor: https://www.bol.com/nl/p/dutch-decor-me ... gLNBPD_BwE

Bedankt voor de tip van het kleed, ik ga daar eens snuffelen. :) Ik ben gek op bloemenmotiefjes.

Ik heb mezelf vandaag een auto gegund, hij staat vers van de pers voor de deur nu. Mijn aller eerste autootje dus vanaf nu nooit meer door de regen fietsen. :cheer2:

Afbeelding
Dat is een prachtige aankoop en een hele leuke auto Ugli. Mooie kleur .
Gefeliciteerd en heerlijk warme winters gewenst. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven