Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
herfstappeltaart schreef:
29-10-2019 18:42
Capuchon met oortjes? ;)
Nee, dat nog nét niet ;-D
Alle reacties Link kopieren
Dat je nieuwe Airfryer binnenkomt en je je realiseert dat je vergeten bent snackjes in huis te halen... :bonk:

Ps melkopschuimer was in de aanbieding bij kruidvat, dus heerlijke cappuccino met havermelk op net :cheer:
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf een handbike gegund.

http://www.rolstoel.org/prod/images/wol ... race_1.jpg

Zo kan ik weer heerlijk fietsen (op een gewone fiets lukt al jaren niet meer). Het was echt een rib uit mijn lijf, maar het was het zo waard! Het is ook echt alleen mijn fiets om te gebruiken.
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
up4more schreef:
29-10-2019 19:48
Ik heb mezelf een handbike gegund.

http://www.rolstoel.org/prod/images/wol ... race_1.jpg

Zo kan ik weer heerlijk fietsen (op een gewone fiets lukt al jaren niet meer). Het was echt een rib uit mijn lijf, maar het was het zo waard! Het is ook echt alleen mijn fiets om te gebruiken.
:love:

:cheer:

Van harte gefeliciteerd met je aankoop en ik hoop dat je er heel veel plezier van zult hebben :D
Sinds ik weet dat ik geen meel mag maar wel bloem, heb ik mezelf vreselijk verwend met saucijzenbroodjes alwaar ik morgenochtend heerlijk van ga genieten. :)
Een slot op mijn bureaula.

Ik vond het eerst zo wantrouwend staan, maar na vanmorgen is het klaar, na werk alles in de la. White-boardmarkers, perforator, niettang, puntenslijper ik wil ze na mijn vrije dag niet meer op hoeven snorren door het hele gebouw. Vragen om het terug te brengen werkt al weken niet, het 'lenen' wordt ook stelselmatig ontkend. Collega's weten niet hoe mijn spullen, uit een andere ruimte op hun bureau terecht zijn gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
29-10-2019 19:51
:love:

:cheer:

Van harte gefeliciteerd met je aankoop en ik hoop dat je er heel veel plezier van zult hebben :D
Dankjewel :) :redrose: :redrose: :redrose:
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Andersom schreef:
29-10-2019 20:22
Een slot op mijn bureaula.

Ik vond het eerst zo wantrouwend staan, maar na vanmorgen is het klaar, na werk alles in de la. White-boardmarkers, perforator, niettang, puntenslijper ik wil ze na mijn vrije dag niet meer op hoeven snorren door het hele gebouw. Vragen om het terug te brengen werkt al weken niet, het 'lenen' wordt ook stelselmatig ontkend. Collega's weten niet hoe mijn spullen, uit een andere ruimte op hun bureau terecht zijn gekomen.
Ergerlijk. Ik heb opvallend gekleurde spullen gekocht. Nadeel: nietmachine is van kutkwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Jullie raden nooit wat ik nu op mijn hoofd draag...

Afbeelding
Het-groepje schreef:
29-10-2019 20:44
Ergerlijk. Ik heb opvallend gekleurde spullen gekocht. Nadeel: nietmachine is van kutkwaliteit.

Mijn spullen zijn ook redelijk herkenbaar. Ze zijn ook niet echt van mij, ze stonden al op dit bureau toen ik hier een paar jaar geleden kwam werken. Ik herkende mijn perforator direct, vanmorgen naast de koffieautomaat. Ik vind het gewoon vervelend dat ik zo vaak 'op zoek' moet.
Alle reacties Link kopieren
Een HEMA kerstbal in de vorm van een tompouce en dat terwijl ik de boom pas na Sinterklaas op zet :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Mijn tiener heeft al op de gezins appgroep rond getoeterd “wat mama nou weer gekocht heeft!”. Jaloers. Pech gehad. Deze is van mij. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
29-10-2019 20:49
Mijn spullen zijn ook redelijk herkenbaar. Ze zijn ook niet echt van mij, ze stonden al op dit bureau toen ik hier een paar jaar geleden kwam werken. Ik herkende mijn perforator direct, vanmorgen naast de koffieautomaat. Ik vind het gewoon vervelend dat ik zo vaak 'op zoek' moet.
Ik ging voorheen op oorlogspad als er spullen uit mijn kantoor waren verdwenen. Of mijn toenmalige secretaresse. Die zich dan verantwoordelijk voelde omdat ze niet had gemerkt dat er dingen uit mijn kantoor waren gehaald. Of we gingen samen het pand door. :proud:

Soms mis ik mijn werk wel een beetje. Veel fijne herinneringen aan.
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
27-10-2019 21:14
Klinkt heel fijn allemaal! Wat is het bos prachtig momenteel he? Bij jou ook zoveel paddestoelen?
Er zijn al wel minder paddenstoelen dan een aantal weken geleden, en veel al in verval. Maar ook nog genoeg mooie, dat zijn meer de kleintjes op het moment. Ik houd van de herfst, zeker in het bos :)
Noor21 schreef:
29-10-2019 20:48
Jullie raden nooit wat ik nu op mijn hoofd draag...

Afbeelding
Goeie aanschaf, ik zit best vaak in het vliegtuig en dan is ie ideaal.
up4more schreef:
29-10-2019 19:48
Ik heb mezelf een handbike gegund.

http://www.rolstoel.org/prod/images/wol ... race_1.jpg

Zo kan ik weer heerlijk fietsen (op een gewone fiets lukt al jaren niet meer). Het was echt een rib uit mijn lijf, maar het was het zo waard! Het is ook echt alleen mijn fiets om te gebruiken.
Ik weet gelukkig weinig van rol/race stoelen maar ze worden wel steeds strakker, mooi ding hoor.
Dit voorjaar na lang sparen een knalroze fiets gekocht met een Rohloff naaf, riem, Son verlichting met naaf dynamo (nooit meer klooien met batterijen) en als we dan toch bezig zijn Hope schijfremmen. En hij fietst zooo lekker. Nu niet electrisch, maar ik kan hem om laten bouwen mocht ik dat willen....

Dyson stofzuiger zie ik ook voorbij komen, die staat nog op mijn verlanglijstje....

Binnenkort naar Edinburgh en ik zit er over te denken om daar een Harris Tweed jasje te kopen. Vorig jaar op Harris geweest....
Ik heb mezelf vandaag een flanellen dekbedovertrek gegund :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Eerste cursusavond gehad. En het was leuk. Geweldige avond gehad, bekenden gezien en veel voor mij onbekenden ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn wenkbrauwen laten tatoeëren, zo blij mee. Ben al over de 70 jaar
het is nooit te laat om te leven
Alle reacties Link kopieren
Ik ook winniewel! En een set gelnagels laten zetten.
winniewel schreef:
30-10-2019 17:33
Heb mijn wenkbrauwen laten tatoeëren, zo blij mee. Ben al over de 70 jaar
Wat geweldig Winnie. :-D

Welke kleur heb je gekozen?
Er worden zo 2 dekbedhoezen en 2 jersey hoeslakens gebracht. Vond het wel weer eens tijd voor iets anders op bed. :sheep:
Was al blij met de bestelling, dus zal nog blijer zijn als ze eenmaal binnen zijn.
Minder is dat ik moet gaan wassen, maar goed, dat hoort erbij. :D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
30-10-2019 17:40
Wat geweldig Winnie. :-D

Welke kleur heb je gekozen?
Bruin, dacht ik ben te oud om zoiets te doen, haalt mijn hele gezicht op
het is nooit te laat om te leven
winniewel schreef:
30-10-2019 17:53
Bruin, dacht ik ben te oud om zoiets te doen, haalt mijn hele gezicht op
Je bent te oud voor iniminirokjes met palen onder je schoenen, voor de rest mag je alles nog.

Ja, geeft een jeugdige uitstraling hè. Ik zie bij 70+ meestal dat de wenkbrauwen het af laten weten.

Echt goed dat je het hebt laten doen. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven