Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Dank je Tickel, ik ga eens even kijken
Ugli schreef:
27-11-2020 23:31
Nog even op de valreep 2 paar outdoor laarzen besteld. Ik denk dat er 1 paar terug gaat. Een paar duur maar is leuk geprijsd door Black Friday en het andere was al spot goedkoop, ben benieuwd of ik het prijsverschil het waard vind.
Welke zijn het geworden? Ik vind outdoor laarzen echt een crime om te vinden. Mijn kuiten zijn meestal te dik :( had mooie besteld van Hunter, maar kreeg ik zonder broek al niet over mijn kuiten helaas.

Ik heb voor mezelf 2 truien besteld nog. Heb heel veel kleding uitgezocht wat weg kan. Ook de “wel leuk, misschien doe ik het nog eens aan”-dingen erbij gedaan nu. Alles wat ik het afgelopen jaar niet heb gedragen, gaat weg. Ik was op zoek naar wat nettere truien en vond deze 2 bij bonprix :)

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ben donderdag naar de Concertfilm van Nick Cave geweest. Beviel me zo goed dat ik net kaarten heb gekocht voor aankomende week. Was zoooo indrukwekkend.
Een nieuwe blender omdat mijn huidige het begeven heeft en een doosje luxe bonbons.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
28-11-2020 06:34
Welke zijn het geworden? Ik vind outdoor laarzen echt een crime om te vinden. Mijn kuiten zijn meestal te dik :( had mooie besteld van Hunter, maar kreeg ik zonder broek al niet over mijn kuiten helaas.

Ik heb voor mezelf 2 truien besteld nog. Heb heel veel kleding uitgezocht wat weg kan. Ook de “wel leuk, misschien doe ik het nog eens aan”-dingen erbij gedaan nu. Alles wat ik het afgelopen jaar niet heb gedragen, gaat weg. Ik was op zoek naar wat nettere truien en vond deze 2 bij bonprix :)
De Epplejeck Upsigo en Epplejeck Covalliero Novalite:

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil ze op de manege gaan gebruiken dus ik vond het wel belangrijk dat ze waterdicht zijn. Ik heb juist meestal het probleem dat schachten te ruim vallen, dus ik hoop dat deze goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Nu al lichtjes in huis: een vrij strakke "lichtboom": zwarte takken "op stam" in een boomvorm met warmwitte lichtjes er al in. Geen goedkope, maar echt mooie, zonder poespas.
(dus geen kunstkerstboom).

Gewoon voor die donkere dagen nu al wat gezelligheid in huis. :lightbulb:
Ik reed en liep elke keer langs die etalage en twijfelde omdat het toch best duur was, maar dan denk ik: die heb ik er in een paar jaar geen echte kopen eruit.

Later rond kerst hang ik er wel een paar (oude) ballen, engeltjes en een slinger in en klaar!
En voor het raam misschien nog een mini echte met alleen lichtjes.

Na elk jaar dus een Nordman boompje met kluit én ruzie met de lampjes vind ik dit een topoplossing :proud: :thumbsup:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe piek in 3 tinten roze en wit :)

En 100 euro aan borduurspullen :facepalm:
Drie patronen, bijna alle kleuren daarvoor. Lijstjes om ze op te kunnen hangen en een koffer om alle garen in op te bergen. Heb hierna ook wel voldoende basis om nieuwe patronen te maken. Desnoods met een net iets andere tint.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Uit eten met vrienden. In deze tijd kunnen we het alleen afhalen om thuis op te eten, maar het is alsnog gegund.
Een nieuwe wasdroger. De oude condensdroger ging na bijna 20 jaar kuren vertonen, nu gekozen voor een warmtepompdroger.
Een nieuwe steelpan van Demeyere.
Kwalitatief erg goede pannen, aldus chef-koks. Niet goedkoop maar ze gaan levenslang mee.
En nu met een kleine korting bij Bol :)
Alle reacties Link kopieren
Een robotstofzuiger! Eentje met een makkelijk werkende app. Als peuter dan ergens gekruimeld heeft kan ik zo de plaats omcirkelen en daar gaat ie!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie allemaal leuke dingen. Stofzuigrobot, kerstspullen etc. Het steelpannetje van Julus moet ik ook nog aanschaffen maar ik zoek even welke ik nodig heb. Maar wij zijn bezig met een nieuwe boot! We zijn er allebei weg van maar het bedrag.... da's fors. Is het nou achterlijk of leuk. In juli kochten we een kleine boot en daarmee hadden we zoveel plezier dat we iets anders wilden en dus verkochten we de kleine weer. Nu willen we dus ons zelf de andere boot geven... nou ja, hahaha aankopen dus. Ik gun het onszelf dus wel maar ik dub over het bedrag. Mijn man niet hoor haha
Julus schreef:
29-11-2020 20:53
Een nieuwe steelpan van Demeyere.
Kwalitatief erg goede pannen, aldus chef-koks. Niet goedkoop maar ze gaan levenslang mee.
En nu met een kleine korting bij Bol :)
Ik heb die van Creuset een tijdje geleden gekocht, die heeft ook nog handige schenktuitjes
https://www.bol.com/nl/p/le-creuset-ste ... oductTitle
Ugli schreef:
28-11-2020 18:35


Afbeelding

Ik wil ze op de manege gaan gebruiken dus ik vond het wel belangrijk dat ze waterdicht zijn. Ik heb juist meestal het probleem dat schachten te ruim vallen, dus ik hoop dat deze goed zitten.
Die zijn leuk! Voor mij is het met laarzen juist altijd 'n probleem dat de schachten te smal zijn voor mijn kuiten.
Alle reacties Link kopieren
Een wollen onderdeken. Wat ligt dat lekker en is ook warm. Ik ben er blij mee :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 2 dure tijdschriften gekocht , “ is het een cadeautje?” vroeg de vrouw van de winkel me. Ja voor mezelf zei ik en er werd instemmend gehumd in de winkel.
En ik heb net mijn pakje met nieuwe bestelde truitjes opgehaald. Die zal ik straks eens gaan passen. Verwacht wel dat ze goed zijn want heb dezelfde maar dan in een andere kleur al vaker gekocht.
Ik weet niet of ik het hier al gezegd heb maar man heeft 2 gotcha’s besteld. Nu kunnen we automatisch Pokemon vangen en ballen verzamelen zonder met telefoon in de hand buiten te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Losse accu’s voor mijn motorhandschoenen. Beste aankoop ooit, heerlijk warme handen op de fiets :love:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
We laten een mos schilderij maken.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe expansion voor World of Warcraft: Shadowlands. :hello:
Alle reacties Link kopieren
Een schoonmaakster, vandaag voor ‘t eerst geweest, zo fijn!!
En een robotstofzuiger, die wordt morgen bezorgd hoop ik!

Ik heb een nieuwe baan en ga een dag meer werken dus het huishouden moest makkelijker :)
redbulletje schreef:
30-11-2020 12:56
Ik heb die van Creuset een tijdje geleden gekocht, die heeft ook nog handige schenktuitjes
https://www.bol.com/nl/p/le-creuset-ste ... oductTitle
Ook een goed merk. Die van Demeyere heeft ook die tuitjes. Erg handig.
seashore schreef:
30-11-2020 14:00
Een wollen onderdeken. Wat ligt dat lekker en is ook warm. Ik ben er blij mee :)
Jaaa die zijn erg warm. Ik heb er ook eentje maar het is vaak te warm.
Pluma schreef:
30-11-2020 08:07
Een robotstofzuiger! Eentje met een makkelijk werkende app. Als peuter dan ergens gekruimeld heeft kan ik zo de plaats omcirkelen en daar gaat ie!
Toppunt van luxe!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb allemaal mooie woonaccesoires gekocht voor als mijn nieuwe meubels komen. Kussentjes, kaarssen, oude houten siervoorwerpen, mooie kunsttakken (o.a bij Ali, die blijkt echt mooie takken etc te hebben), vazen, een windlicht. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat de meubels komen.

Ik ga toch eens een keer plaatjes plakrechten opvragen. Moet dat via de Mods?

Ik heb ook de petrol kerstballen binnen.
Ugli schreef:
28-11-2020 18:35
De Epplejeck Upsigo en Epplejeck Covalliero Novalite:

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil ze op de manege gaan gebruiken dus ik vond het wel belangrijk dat ze waterdicht zijn. Ik heb juist meestal het probleem dat schachten te ruim vallen, dus ik hoop dat deze goed zitten.
Die onderste zijn mooi! Toch ook eens bij epplejeck gaan kijken een keer :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven