Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
26-11-2020 17:26
Een nieuwe telefoon! Stond helemaal niet op de planning maar mijne kreeg kuren, het was een Black Friday deal en ik leg er maar 50 euro voor bij, rest kwam uit m'n stoppen met roken potje.

Heb nu de pocophone f2 pro. Wel echt mega groot, nog even wennen. En Google drive opslagruimte gekocht. Geen gedoe meer met opslaan.
Wat moet dat goed voelen als beloning voor stoppen met roken!
wolkewitje schreef:
24-11-2020 22:46
Afbeelding

Pantoffels, omdat ik thuis werk en de vloer koud is. Ik draag nu meestal gewoon schoenen of crocs-achtige tuinklompen, maar dan krijg ik respectievelijk alsnog koude of zweetvoeten. Hierop kan ik ook even de container aan straat zetten of de konijnen voeren.
Grappig! Ik vandaag ook! Maar dan de zwarte versie en met een leren zool. Waren flink afgeprijsd (andere kleuren helaas niet)maar alsnog meer dan ik normaal aan sloffen zou uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe wijn en champagneglazen, super leuke cadeautjes voor mijn zoons, schoonzoon en mijn vriend voor kerst.

Vind het voor mijn dochters nooit zo moeilijk maar voor de jongens is het vaak een bon van hun favoriete kledingzaak, maar een cadeautje vind ik toch leuker, en dat is goed gelukt.

Bij Radbag, zag de link hier voorbij komen en ben echt heel goed geslaagd.
Een glittercoltrui. Kan ik schitteren op zwoel verlichte avonden. :-D
Alle reacties Link kopieren
Het zat al een tijdje in mijn hoofd dat we nieuwe handdoeken nodig hadden. Zag in dit topic dat ze bij de Hema in de aanbieding waren en heb een hele stapel besteld.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
26-11-2020 22:38
Het zat al een tijdje in mijn hoofd dat we nieuwe handdoeken nodig hadden. Zag in dit topic dat ze bij de Hema in de aanbieding waren en heb een hele stapel besteld.
Die heb ik net ook besteld!
Ik was ook wel echt toe aan nieuwe handdoeken en heb ook een flinke stapel besteld ( groot gezin met aanhang wat vaak blijft slapen )

Hahaha dit topic is goed voor de economie, met alle tips en ideeën die hier voorbij komen.
Mijn 140 cm LG Tv is binnen dus daar ben ik super blij mee. Heb mezelf ook nog wat extra kleding gegund van C&A. Ik word enorm hebberig van die Black Friday overal. Verschrikkelijk. En dat voor iemand die normaal totaal niet materialistisch ingesteld is.
Ik wil ook nog Adidas sneakers bestellen, voer voor mijn kat en ik moet nog het frame kopen voor mijn nieuwe bed. De matras heb ik al binnen en spiraal bodems had mijn moeder nog dus heb alleen de frame nodig. Die kost gelukkig ook maar 140 euro bij IKEA. Duur weekje geweest. Maar goed, dat had ik wel ingecalculeerd.

Mijn TV ga ik zaterdag ophangen ( nou ja laten doen ), ben zo benieuwd naar hoe het staat. Heb er nu al zin in. Eindelijk van die oude 79cm TV af met dat verrotte beeld en geluid.
Alle reacties Link kopieren
Twee horloge bandjes van Aliexpress. Eentje van soliconen, lijkt me wel handig met sporten. En eentje in rose goud met steentjes, dan lijkt het net een armbandje. Beiden nog goedkoper dan normaal door Black Friday en het kostte al geen drol. :P

Ik zit nog te ogen op een stel outdoorlaarzen, maar daar moet ik nog even over nadenken. En misschien cadeautjes voor Secret Santa, maar daar ben ik ook nog niet over uit.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
26-11-2020 17:41
ErWat moet dat goed voelen als beloning voor stoppen met roken!
Heerlijk gevoel. Achteraf gezien misschien niet echt nodig want m'n oude doet het gewoon weer. Zat een app op die niet goed deed en steeds vast liep, lag niet eens echt aan m'n telefoon denk ik. Die heb ik aan m'n zusje gegeven, die heeft al een jaar een kapotte maar geen geld voor een nieuwe. En nu wel tweedehandsje maar eentje die het nog doet.
Koettie schreef:
27-11-2020 20:10
Heerlijk gevoel. Achteraf gezien misschien niet echt nodig want m'n oude doet het gewoon weer. Zat een app op die niet goed deed en steeds vast liep, lag niet eens echt aan m'n telefoon denk ik. Die heb ik aan m'n zusje gegeven, die heeft al een jaar een kapotte maar geen geld voor een nieuwe. En nu wel tweedehandsje maar eentje die het nog doet.
2 mensen blij voor de prijs van 1. :D
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
27-11-2020 20:10
Heerlijk gevoel. Achteraf gezien misschien niet echt nodig want m'n oude doet het gewoon weer. Zat een app op die niet goed deed en steeds vast liep, lag niet eens echt aan m'n telefoon denk ik. Die heb ik aan m'n zusje gegeven, die heeft al een jaar een kapotte maar geen geld voor een nieuwe. En nu wel tweedehandsje maar eentje die het nog doet.
Juist als het eigenlijk niet nodig is is het een heerlijk kado aan jezelf als beloning.
2 flesjes parfum!
Alle reacties Link kopieren
Ik had al bij Mango twee broeken, twee truien en een tasje gekocht (dank je, AnAppleAday voor de tip) , nu bij Zara met Black Friday-korting nog een broek en een trui. Ik heb in de zomervakantie een beetje een switch in kledingstijl gemaakt, van mijn eeuwige spijkerbroek met hoodie naar wat meer vrouwelijke kleding, nette broeken en wat mooiere, chiquere truien en vesten, dus ik vind het fijn om mijn garderobe nog wat uit te breiden, een aantal kleren die ik toen gekocht heb zijn meer voor de zomer.

Verder is mijn nieuwe telefoon vandaag binnengekomen, erg blij mee.

En nog wat spullen voor de kinderen gekocht waar ik blij mee ben, maar dat hoort denk ik niet in dit topic.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
27-11-2020 21:31
2 flesjes parfum!
Ik ook! Maar dan 3. Ze zijn normaal al niet heel duur, maar nu nog goedkoper.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
27-11-2020 21:52
Ik ook! Maar dan 3. Ze zijn normaal al niet heel duur, maar nu nog goedkoper.
ik had nog een favoriet, maar dat werd me toch wat te duur. Nu 2 flesjes verschillende parfum voor 64 euro. De andere die ik nog wilde was 70 voor 1 flesje. Vond ik toch wat te gek. Is alleen jammer dat die eigenlijk nooit in de aanbieding is. Heb ooit zo'n proefje gekregen en ik vond hem zo lekker ruiken. Nah ja, mss later een keertje.

Oh en ik heb nog naar een andere geur gekeken, maar die was al helemaal niet in de aanbieding. Zie je ook niet zo vaak staan. Maar die was nog duurder... :(
Alle reacties Link kopieren
In het kader van Black Friday heb ik ook een vloerkleed en gordijnen besteld om eindelijk eens mijn leeshoekje op zolder af te maken. Ik had al een stoel van marktplaats gehaald maar omdat die tussen de opslag staat gebruik ik hem nooit.
Nu eindelijk een gezellig hoekje maken om me terug te trekken :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag ook gegaan voor de Hema handdoeken :-)
Een cursus en de bijbehorende benodigdheden.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
27-11-2020 22:02
ik had nog een favoriet, maar dat werd me toch wat te duur. Nu 2 flesjes verschillende parfum voor 64 euro. De andere die ik nog wilde was 70 voor 1 flesje. Vond ik toch wat te gek. Is alleen jammer dat die eigenlijk nooit in de aanbieding is. Heb ooit zo'n proefje gekregen en ik vond hem zo lekker ruiken. Nah ja, mss later een keertje.

Oh en ik heb nog naar een andere geur gekeken, maar die was al helemaal niet in de aanbieding. Zie je ook niet zo vaak staan. Maar die was nog duurder... :(
Welke is dat?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
27-11-2020 22:56
Welke is dat?
Libre van YSL
Alle reacties Link kopieren
Een e-reader... beter licht dus makkelijker lezen op de donkere dagen. En omdat hij tegen water kan, kan ik er mee in bad lezen. Ideaal
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
27-11-2020 23:00
Libre van YSL
https://www.parfumdreams.nl/Yves-Saint- ... 86932.aspx

50 ML, 56,95
Met kortingscode BLACK10 51,25 en gratis verzending
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
27-11-2020 23:10
https://www.parfumdreams.nl/Yves-Saint- ... 86932.aspx

50 ML, 56,95
Met kortingscode BLACK10 51,25 en gratis verzending
ah dank je.

En Carven Le Parfum?
Alle reacties Link kopieren
Nog even op de valreep 2 paar outdoor laarzen besteld. Ik denk dat er 1 paar terug gaat. Een paar duur maar is leuk geprijsd door Black Friday en het andere was al spot goedkoop, ben benieuwd of ik het prijsverschil het waard vind.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
27-11-2020 23:14
ah dank je.

En Carven Le Parfum?
30 en 100 ml op voorraad, 50 ml kan besteld worden. Hebben ook winkels in België, ik ga er vanuit dat het legitiem is.
https://www.parfuma.com/CARVEN-Le-Parfu ... 0001001869
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven