Geld & Recht
alle pijlers
Wat heb je jezelf gegund?
dinsdag 1 december 2020 om 06:33
We gaan onszelf een nieuwe badkamer gunnen gisteren al even snel de hypotheekadviseur gebeld en een bedrag lenen binnen de hypotheek is geen probleem. Ook meteen een klusjesman gemaild die we graag hiervoor willen en die heeft vanaf mei tijd! Nu gaan nadenken over wat we willen en een afspraak inplannen met hem om te bespreken wat het gaat kosten. Eindelijk een 2e toilet! Heb ik sinds ik op mezelf woon (15 jaar) niet meer gehad
En er komt een dieper bad en een douche met melkglas. Een waterontharder, verwarmde spiegel en vloerverwarming. Heerlijk! Niet meer de “inloopdouche” die te krap is en alles nat spettert. Niet meer de mozaiektegeltjes in de douche zo min mogelijk voegen! Echt zin om uit te gaan zoeken allemaal!
En er komt een dieper bad en een douche met melkglas. Een waterontharder, verwarmde spiegel en vloerverwarming. Heerlijk! Niet meer de “inloopdouche” die te krap is en alles nat spettert. Niet meer de mozaiektegeltjes in de douche zo min mogelijk voegen! Echt zin om uit te gaan zoeken allemaal!
dinsdag 1 december 2020 om 07:45
Kan tegenwoordig automatisch na 200 posts.veensteker schreef: ↑30-11-2020 23:22Ik heb allemaal mooie woonaccesoires gekocht voor als mijn nieuwe meubels komen. Kussentjes, kaarssen, oude houten siervoorwerpen, mooie kunsttakken (o.a bij Ali, die blijkt echt mooie takken etc te hebben), vazen, een windlicht. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat de meubels komen.
Ik ga toch eens een keer plaatjes plakrechten opvragen. Moet dat via de Mods?
Ik heb ook de petrol kerstballen binnen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 1 december 2020 om 11:01
Ik wil een kast op maat laten maken voor in de woonkamer. En meteen advies vragen daarover, want ik twijfel nogal wat echt mooi en handig is. Enne...dan waarschijnlijk toch láten schilderen ipv zelf doen, beneden. Eventjes voor sparen... (ik heb mijn kerstbonus al lang en breed gespendeerd aan de kinderen )
dinsdag 1 december 2020 om 11:02
Neem geen open kast, dat zijn vreselijke stofnesten.femke09 schreef: ↑01-12-2020 11:01Ik wil een kast op maat laten maken voor in de woonkamer. En meteen advies vragen daarover, want ik twijfel nogal wat echt mooi en handig is. Enne...dan waarschijnlijk toch láten schilderen ipv zelf doen, beneden. Eventjes voor sparen... (ik heb mijn kerstbonus al lang en breed gespendeerd aan de kinderen )
dinsdag 1 december 2020 om 11:48
Zover was ik inderdaad al, misschien een paar kleine open planken, maar vooral veel dicht, dicht, dicht ja. Alleen hoe en wat... Ik heb een heel lange wand waar hij tegenaan komt, moet niet te massaal worden maar wel veel opbergruimte hebben.
Ik gun het mezelf dat er iemand mee gaat denken van de winkel
dinsdag 1 december 2020 om 17:40
Op maat laten maken?femke09 schreef: ↑01-12-2020 11:48Zover was ik inderdaad al, misschien een paar kleine open planken, maar vooral veel dicht, dicht, dicht ja. Alleen hoe en wat... Ik heb een heel lange wand waar hij tegenaan komt, moet niet te massaal worden maar wel veel opbergruimte hebben.
Ik gun het mezelf dat er iemand mee gaat denken van de winkel
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 2 december 2020 om 15:54
woensdag 2 december 2020 om 15:57
-Een interieurstylist die al behoorlijk wat interieurs van mensen in mijn omgeving opnieuw heeft ingericht met behoud van bestaande spullen. Ze komt als de kerstspullen weer opgeruimd zijn. Ik reserveer er mijn dertiende maand voor.
-Oorbellen van roségoud met een edelsteen. Die stop ik voor mezelf in de zak van Sinterklaas. Van contant geld dat ik nog steeds had liggen van mijn overleden moeder.
Verder zit de hand ernstig op de knip al een tijd.
-Oorbellen van roségoud met een edelsteen. Die stop ik voor mezelf in de zak van Sinterklaas. Van contant geld dat ik nog steeds had liggen van mijn overleden moeder.
Verder zit de hand ernstig op de knip al een tijd.
woensdag 2 december 2020 om 19:05
donderdag 3 december 2020 om 15:07
donderdag 3 december 2020 om 15:48
Boterkaaseitje schreef: ↑02-12-2020 15:49Wauw mooie kasten hierboven!
Ik heb mezelf vorige week een paard gegund. Rib uit mijn lijf, maar alles zo meer dan waard!
Wauw, jaloers
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
donderdag 3 december 2020 om 17:25
zien er heerlijk warm uit, kijk je wel uit met traplopen? Daarvoor vind ik ze bijzonder eng
donderdag 3 december 2020 om 17:27
Zo leuk om al die grote en kleine gunsten te lezen.
Ik heb mezelf weer nieuwe kleding gegund, ik word daar toch een partij blij van.
Twee rokjes, blouseje, truitje en een broek. De rokjes waren 2,50. En gewoon van een van mijn favo merken.
En omdat ik toch bezig was ook nog wat kleding voor mijn puberella. Die is ook blij en dat maakt mij ook weer blij.
Ik heb mezelf weer nieuwe kleding gegund, ik word daar toch een partij blij van.
Twee rokjes, blouseje, truitje en een broek. De rokjes waren 2,50. En gewoon van een van mijn favo merken.
En omdat ik toch bezig was ook nog wat kleding voor mijn puberella. Die is ook blij en dat maakt mij ook weer blij.