wat is smaad

vrijdag 9 december 2011 om 15:11
Op een forum heb ik over een bepaald persoon iets verteld. Nu wilt zij me aanklagen wegens smaad. Alleem het is geen smaad, het is waarheid en vertelde het om andere lezers te waarschuwen.
Mijn vraag, kan ik nu aangeklaagd worden? Ik kan bewijzen dat ik de waarheid vertel.
Ook gaat ze via het ip adres mijn woonadres opzoeken, zodat indien nodig zij me wel even komt uitleggen.
Het gaat om zeer kwalijke praktijken die ze doet. En ben daar onlangs achter gekomen. Ik wil mensen waarschuwen om niks bij haar te kopen.
Mijn vraag, kan ik nu aangeklaagd worden? Ik kan bewijzen dat ik de waarheid vertel.
Ook gaat ze via het ip adres mijn woonadres opzoeken, zodat indien nodig zij me wel even komt uitleggen.
Het gaat om zeer kwalijke praktijken die ze doet. En ben daar onlangs achter gekomen. Ik wil mensen waarschuwen om niks bij haar te kopen.
vrijdag 9 december 2011 om 15:13
vrijdag 9 december 2011 om 15:13
http://www.iusmentis.com/ ... /smaad-laster-belediging/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 9 december 2011 om 15:16
http://www.paulzwiers.nl/ ... ter-en-smaad-op-internet/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 9 december 2011 om 15:20
vrijdag 9 december 2011 om 15:21
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 09 december 2011 @ 15:17:
Ze kan helemaal niet achter je woonadres komen met alleen een ip adres hoor. Ze bluft gewoon:)
Grote onzin van deze dame... als je de waarheid spreekt kan ze je absoluut niets maken. En je woonadres met je ip opzoeken is totaal onmogelijk als je via een gewone provider werkt tenminste.
Dus brandt hier ook maar los met de informatie!
Ze kan helemaal niet achter je woonadres komen met alleen een ip adres hoor. Ze bluft gewoon:)
Grote onzin van deze dame... als je de waarheid spreekt kan ze je absoluut niets maken. En je woonadres met je ip opzoeken is totaal onmogelijk als je via een gewone provider werkt tenminste.
Dus brandt hier ook maar los met de informatie!

vrijdag 9 december 2011 om 15:36
Nou heb nog geen tijd gehad om de linken door te lezen, wel alvast bedankt.
Het is achteraf gezien een echte tokkie, heeft alleen veel moeite gekost om erachter te komen.
Ik ben met een aantal andere mensen die bij haar gekocht hebben, bezig om haar te kunnen aanklagen. Gelukkig helpt een stichting, die zich bezig houd met dat soort zaken, ons. Maar het schijnt een hele criminele organisatie te zijn. Dus was behoorlijk geschrokken van haar bedreiging.
Ja het gaat om mijn hondje, helaas... Forumers hier hadden volkomen gelijk.
En omdat ik zo stom ben geweest om erin te trappen, ben ik verplicht om dit openbaar te maken.
Verder kan ik er niks over zeggem ( nog)
Het is achteraf gezien een echte tokkie, heeft alleen veel moeite gekost om erachter te komen.
Ik ben met een aantal andere mensen die bij haar gekocht hebben, bezig om haar te kunnen aanklagen. Gelukkig helpt een stichting, die zich bezig houd met dat soort zaken, ons. Maar het schijnt een hele criminele organisatie te zijn. Dus was behoorlijk geschrokken van haar bedreiging.
En omdat ik zo stom ben geweest om erin te trappen, ben ik verplicht om dit openbaar te maken.
Verder kan ik er niks over zeggem ( nog)
vrijdag 9 december 2011 om 15:40

vrijdag 9 december 2011 om 15:43
quote:yvonjaspers schreef op 09 december 2011 @ 15:40:
Tsja, je was gewaarschuwd. Niet alleen houd je de broodfok in stand door je hondje niet bij een goede fokker te willen halen, je zit nu blijkbaar ook met de gebakken peren. Ik vind 't vooral zielig voor het hondje (en dan vooral voor de moederhond!), niet voor jou.
Volkomen eensch; advies vragen op een forum om vervolgens precies het tegenovergestelde te doen.
Voor een dubbeltje op de eerste rij.
Arm hondje, je bent 'm niet waard.
Tsja, je was gewaarschuwd. Niet alleen houd je de broodfok in stand door je hondje niet bij een goede fokker te willen halen, je zit nu blijkbaar ook met de gebakken peren. Ik vind 't vooral zielig voor het hondje (en dan vooral voor de moederhond!), niet voor jou.
Volkomen eensch; advies vragen op een forum om vervolgens precies het tegenovergestelde te doen.
Voor een dubbeltje op de eerste rij.
Arm hondje, je bent 'm niet waard.

vrijdag 9 december 2011 om 16:06
quote:yvonjaspers schreef op 09 december 2011 @ 15:55:
Terwijl ze zelf te gierig/te eigenwijs/te ongeduldig was om naar de tips te luisteren waarin werd afgeraden bij een dergelijke fokker te kopen? Dat vind ik behoorlijk hypocriet eigenlijk.
Sjoh, Yvon, wat ben ik het met jou eens vandaag
Tja TO, vertel 's, waarom heb je destijds niet naar de tips geluisterd?
Terwijl ze zelf te gierig/te eigenwijs/te ongeduldig was om naar de tips te luisteren waarin werd afgeraden bij een dergelijke fokker te kopen? Dat vind ik behoorlijk hypocriet eigenlijk.
Sjoh, Yvon, wat ben ik het met jou eens vandaag
Tja TO, vertel 's, waarom heb je destijds niet naar de tips geluisterd?
vrijdag 9 december 2011 om 16:20
quote:momodoe schreef op 09 december 2011 @ 15:36:
Verder kan ik er niks over zeggem ( nog)Maar hoe ben je er achter gekomen? Hondje ziek, of zwak?
Verder kan ik er niks over zeggem ( nog)Maar hoe ben je er achter gekomen? Hondje ziek, of zwak?

vrijdag 9 december 2011 om 16:36