Geld & Recht alle pijlers

Wat te doen?

24-01-2011 16:05 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb even jullie advies nodig mbt het volgende;

Ik keek net op mijn rekeningoverzicht en zag dat er nogal wat geld gestort was namens RSR BV met als bijschrift "onkostenvergoeding".

Nu heb ik nooit gehoord van dit bedrijf en heb ik ook niets gedaan waarvoor ik een vergoeding verwacht. Nou ja, wel van DUO, maar helaas daar kan ik nog even op wachten

Weet iemand wat ik nu moet doen? Kan ik het terugboeken of moet ik even contact met ze opnemen? Op google kon ik niet echt vinden welk bedrijf/whatever het nu was..

Alvast bedankt!
Welk rekeningnummer staat erbij? Daar ook al op gegoogled?
Goeie, ga ik ff kijken!
Nee daar vindt google niets op (504190121)..

Buiten het reknr en de naam van de instantie/het bedrijf staat er ook niets..
als je googled .... RSR bv revalidatie service....Prins Bernhardstraat 63 7064 GD Silvolde[] +31 31533 72 22
Ja die zag ik inderdaad staan, maar ik vond dus ook taxi bedrijven enzo.. Dus ik weet niet welke van de twee het nu is.

Zou ik gewoon even bellen of afwachten?

Ik vind het namelijk een vervelend idee dat ik nu geld op mijn rekening heb staat dat een ander toekomt.
Ik zou het gewoon terug boeken naar de rekening waar het vandaan komt met de melding verkeerd rekeningnummer oid.
Dit bedrijf misschien?
@ Tinks, dat weet ik dus niet. Google geeft meer hits dan alleen deze.

@ Mooiedromen, ik ga ff uitvinden hoe ik dat moet doen!
je kan er bijna wel vanuit gaan dat het dat bedrijf is wat tinks zegt.

Je kan toch gewoon even bellen? Zie het probleem niet..
of gewoon het geld terugstorten, met juiste rekening nr. Dan vermelden verkeerd rek nr.
Gewoon terugstorten met de melding "niet voor mij bestemd"
Lekker van gaan winkelen!

Of een tijdje apart zetten op de spaarrekening en er lekker rente van trekken totdat ze er misschien achter komen dat het fout is gegaan.

* insert vette knipoog, natuurlijk *
hoi madelievv,

stort dit geld niet terug!!! want dit is namelijk jou onkostenvergoeding van duo.

als je googeld op RSR kom je inderdaad uit bij een bedrijf

maar eigenlijk staat dit voor: regisseur studenten reisrecht.

want ik had namelijk precies het zelfde.

dus ga wat leuks doen met je geld.

groetjesssssss mamaaaa
Dat zou inderdaad kunnen. Wacht je op een vergoeding van DUO die te maken heeft met je Ov-chipkaart o.i.d? Als je googelt op die term van mamaaaa kom je wel wat tegen.
quote:mamaaaa schreef op 26 januari 2011 @ 15:31:

hoi madelievv,

stort dit geld niet terug!!! want dit is namelijk jou onkostenvergoeding van duo.

als je googeld op RSR kom je inderdaad uit bij een bedrijf

maar eigenlijk staat dit voor: regisseur studenten reisrecht.

want ik had namelijk precies het zelfde.

dus ga wat leuks doen met je geld.

groetjesssssss mamaaaa

Ik dacht serieus dat je to in de maling nam maar het blijkt echt te bestaan! Wat een grap, ik zou het zo teruggestort hebben. Heeft volgens mij iets te malen met de OV-chipkaart en student zijn. Je kunt bij de RSR een vergoeding aanvragen als je geen gebruik hebt kunnen maken van je studentenOVchipkaart en dus kosten hebt moeten maken voor vervoersbewijzen, telefoonkosten, etc..

RSR is de organisatie van de OV-bedrijven die de uitvoering van het specifieke reizen van studenten met de OV-chipkaart verzorgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven