Wat vind jij nu echt te duur geworden? Deel 3
woensdag 30 april 2025 om 19:54
vrijdag 2 mei 2025 om 13:11
Wij eten onderweg nog eel eens n portie kibbeling .als mijn man terug komt laat ie mij altijd raden
Ook las ik dat mayonaise bij de patat nu 1€ en 5 euro cent extra kost .het moet toch echt noet gekker worden.
Ik snap dat alles berekend moet worden .kleine zelfstandigen kampen ook met hoge inkoop prijzen.en moeten om te blijven bestaan dat door rekenen aan de klant .
Misschien dat sommige er maar n slag naar slaan.ik weet het echt niet.
En nu ben ik nog niet eens erg prijs bewust .
Als ik op n terras ga zitten kijk ik niet eerst wat het gaat kosten. Maar met n paar kinderen er bij kun je dat denk ik niet doen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 2 mei 2025 om 21:50
Jeetje, ik ben opzoek naar drinkbekers voor op de wastafel in de badkamer. Geen kunstof of plastic bekers. Maar aardewerk of anders glas. Vind ze rond de 10 euro, maar dan hebben ze een ruwe onderkant. Dus echte badkamerbekers die wel glad zijn of zelfs een rubbertje er onder hebben en ja hoor die zijn zo 30 á 50 euro. Pfff
vrijdag 2 mei 2025 om 21:53
Ik heb er 1 van HK LivingMonstrea schreef: ↑02-05-2025 21:50Jeetje, ik ben opzoek naar drinkbekers voor op de wastafel in de badkamer. Geen kunstof of plastic bekers. Maar aardewerk of anders glas. Vind ze rond de 10 euro, maar dan hebben ze een ruwe onderkant. Dus echte badkamerbekers die wel glad zijn of zelfs een rubbertje er onder hebben en ja hoor die zijn zo 30 á 50 euro. Pfff

Voor iedereen een groene tuin
vrijdag 2 mei 2025 om 22:19
Na jaren nog eens gaan eten in een pizzeria waar ik vroeger vaker kwam.
Ik gok dat de vorige keer van voor Corona geleden was.
Mijn God, wat zijn ze duur geworden
.
De doorsnee pizza was minstens 25 euro, een pasta tikte rustig 30 euro aan.
Blijkbaar denkt de rest van de buurt er hetzelfde over.
Vroeger was het vechten voor een plaats en weken van tevoren reserveren, nu kon ik op een feestdag met prachtig weer zo op een halfleeg terras gaan zitten.
Het dessert hebben we maar overgeslagen.
Mijn God, wat zijn ze duur geworden

Vroeger was het vechten voor een plaats en weken van tevoren reserveren, nu kon ik op een feestdag met prachtig weer zo op een halfleeg terras gaan zitten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 2 mei 2025 om 22:31
vrijdag 2 mei 2025 om 22:35
Waarom wil je drinkbekers in de badkamer?Monstrea schreef: ↑02-05-2025 21:50Jeetje, ik ben opzoek naar drinkbekers voor op de wastafel in de badkamer. Geen kunstof of plastic bekers. Maar aardewerk of anders glas. Vind ze rond de 10 euro, maar dan hebben ze een ruwe onderkant. Dus echte badkamerbekers die wel glad zijn of zelfs een rubbertje er onder hebben en ja hoor die zijn zo 30 á 50 euro. Pfff

...
vrijdag 2 mei 2025 om 22:38
Absurde prijzen. Zo erg is het hier gelukkig niet. Goedkoopste pizza voor 11 euro en de duurste 22. Pasta vanaf 13,50 en max 21 euro.Wissewis schreef: ↑02-05-2025 22:19Na jaren nog eens gaan eten in een pizzeria waar ik vroeger vaker kwam.
Mijn God, wat zijn ze duur geworden.
En dat is dan de duurste van de twee pizzeria's
vrijdag 2 mei 2025 om 22:47
Hier is het nog duurder. Ik koop dus wel eens een grote portie kibbeling als lunch. Dat is hier bij een kraam €15 inclusief de saus.
vrijdag 2 mei 2025 om 22:54
Dat is echt absuurd duur.Wissewis schreef: ↑02-05-2025 22:19Na jaren nog eens gaan eten in een pizzeria waar ik vroeger vaker kwam.
Mijn God, wat zijn ze duur geworden.
Je pense donc je suis
vrijdag 2 mei 2025 om 22:55
Bij ons ook,plastic bekers gewoon.fryskefaam schreef: ↑02-05-2025 22:31Nou dat. Onze tandenborstels staan in een gewoon kopje, gaat prima.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 03-05-2025 20:14
6.55% gewijzigd
Je pense donc je suis
zaterdag 3 mei 2025 om 11:02
Ik kan ook niet zonder hoor. Mond spoelen na tanden poetsen. En medicatie innemen. Of gewoon om water te drinken als ik snachts wakker word.
Maar ik heb gewoon 2 mooie mokken zonder oren van Hema. Kosten maar een paar euro.
TAFKAPML
zaterdag 3 mei 2025 om 11:12
Wil ze eigenlijk helemaal niet. Maar mijn kind blijft ze graag gebruiken ipv onder de kraan slokjes nemen. Dus prima. Net als de juiste kleur handdoeken, badmat en andere accessoires wil ik het in de badkamer mooi op elkaarr afgestemd hebben. Dus passende bekers.
zaterdag 3 mei 2025 om 11:26
Wist je dat je na het tandenpoetsen dus niet je mond moet spoelen

Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 3 mei 2025 om 11:28
Ik heb een paar van zulke bekers gekocht bij de Hema, er zijn ook bijpassende zeepbakjes en zeepdispensers in allerlei kleuren. Ze kosten ongeveer 6 euro per stuk en die prijs vind ik erg meevallen.
zaterdag 3 mei 2025 om 12:30
Ik ben trouwens benieuwd wat al die ondernemers met de prijzen gaan doen nu de plastictoeslag zeer waarschijnlijk weer afgeschaft wordt. Eerst gooiden ze doodleuk 20 cent tot een euro bij de prijs op, want ‘moet van de overheid’. Dat was helemaal niet waar, ze moesten alleen de kosten van de verpakking expliciet op de bon zetten, maar het was wel een lekkere manier om de prijzen te verhogen en de schuld elders te leggen. Het was gewoon puur extra inkomen, want ze hoefden het niet te gebruiken om te verduurzamen, plastic beter in de zamelen of wat dan ook. Een enkel bedrijf deed dat wel, maar de meerderheid niet. Heel benieuwd of ze dan nu die ‘ik wil het ook niet, maar ja, het moet van de overheid’ toeslag weer van de prijs af gaan halen (gokje: niet
).

zaterdag 3 mei 2025 om 13:05
Exact. Doe ik ook niet.GroenTuintje schreef: ↑03-05-2025 11:26Wist je dat je na het tandenpoetsen dus niet je mond moet spoelen?
zaterdag 3 mei 2025 om 16:53
GroenTuintje schreef: ↑03-05-2025 11:26Wist je dat je na het tandenpoetsen dus niet je mond moet spoelen?
Ja. Maar dat bepaal ik zelf

TAFKAPML

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in