Wat zijn mijn rechten?

donderdag 17 februari 2011 om 21:04
Als ik ze al uberhaupt heb
Ongeveer 4/5 weken geleden heb ik een AEG personen weegschaal gekocht bij de Kruidvat.
Vanwege verhuizing heb ik het ding onlangs pas uitgepakt en hij blijkt niet te werken. Er zit wel een (werkende) batterij in maar hij doet het gewoon niet, op geen enkele manier.
Ik heb geen bonnetje meer. Kan ik toch nog iets beginnen bij de Kruidvat of maak ik anders kans via AEG?
Iemand die enig idee heeft?
Ongeveer 4/5 weken geleden heb ik een AEG personen weegschaal gekocht bij de Kruidvat.
Vanwege verhuizing heb ik het ding onlangs pas uitgepakt en hij blijkt niet te werken. Er zit wel een (werkende) batterij in maar hij doet het gewoon niet, op geen enkele manier.
Ik heb geen bonnetje meer. Kan ik toch nog iets beginnen bij de Kruidvat of maak ik anders kans via AEG?
Iemand die enig idee heeft?
donderdag 17 februari 2011 om 21:14

vrijdag 18 februari 2011 om 01:21

vrijdag 18 februari 2011 om 21:42

vrijdag 18 februari 2011 om 22:35
Met kassabon heb je wel degelijk rechten. Niet om te ruilen, maar wel als je product defect is. Ook al had je hem gelijk in gebruik genomen. Je mag een deuglijk product verwachten en bij een weegschaal lijkt een levensduur van ruim een maand me erg kort.
Maar zou voor de zekerheid wel eerst even een ander batterijtje proberen, gewoon om dat uit te sluiten.
Maar zou voor de zekerheid wel eerst even een ander batterijtje proberen, gewoon om dat uit te sluiten.