Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperCow schreef op 21 oktober 2010 @ 12:59:

[...]

Nou speciaal voor jou dan: http://ah.pondres.nl/KEYWKBNVULWQRDMEOATE.pdf

Häagen Dazs tegenvallen???? Hahahahaha! Sure...

Oh... ze stonden naast de Dr. Atkins producten dus dat had ik heel snel weggeklikt...

Maar goed, ik zal me eens aan een pot wagen. Als vergelijkend warenonderzoek. Nu nog een AH op niet-smelt-afstand zoeken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Belezen peper-en-zout-stel.

http://www.youtube.com/watch?v=Mv7f4b_KXRg
Lieve Vrekkendames en -heren,

Ik lees al een tijdje mee op dit topic. Ben geen "echte" vrek, maar vind van mezelf dat ik best wat beter kan gaan opletten. Vandaag heb ik mijn eerste kortingscoupon ingeleverd bij de AH. Gratis steenovenpizza's, scheelde toch 4,35 Euro en wij eten regelmatig een pizza. Gaan bekijken hoe ze smaken Verder vandaag gebruik gemaakt van de 20% korting op kleding bij de V&D met je VIP-klantenpas. Ik koop daar altijd de meeste kleding voor mijn zoon. Dat scheelde vanmorgen toch best een berg geld. Kan ik toch een keer goed boodschappen van doen. Bovendien kreeg ik nog 100 airmiles voor niks erbij. Alle beetjes helpen toch???

Wat het leuke is, ik vind het helemaal geweldig die korting :-) Het is wel zo dat ik het alleen wil doen bij dingen die ik anders ook gebruik, dus niet zomaar vanalles gaan aanschaffen.

Het is gewoon leuk om te doen :-))))))
Horen, zien en .... reageren
Heb helaas al een tijdje geen werkende printer. Zal me toch eens in die bonnen verdiepen, misschien keer bij Lief printen en/of hem er op wijzen.

Verder even geen vrektips, dure week gehad. Duur wel relatief, maar laat ik zeggen boven budget. Zal zo eens kasboek van laatste 3 dagen invullen om 'de schade te bekijken'.
quote:Supersoulfighter schreef op 20 oktober 2010 @ 10:48:

Qua vrekken: HEMA heeft nu best wel wat dingen met standaard een lage prijs. Waar ik erg blij van word: de fietslampjes, setje voor 2 euro (basic versie, luxere versie is 5/6 euro per setje). Wasmiddel: 2 euro voor 1.5 liter. Volgens mij is dat zelfs goedkoper (of even goedkoop) als bij Lidl en ik vind het lekkerder ruiken. Appeltaart voor 5 euro (8 pers): voor 5 euro bak je 'm nl. niet zelf, als je naar de ingrediënten kijkt. Voor een verjaardag ofzo dus een goede koop, vind ik.

Ik heb bij Hema mijn perfecte panties ontdekt! Er staat zoiets op als: "ondoorschijnend en extra elastisch in alle richtingen". Eindelijk weer eens panties die betaalbaar zijn (4 Euro) EN geschikt voor mijn lange benen, want ze rekken daadwerkelijk ook goed in de lengte.

Voor wie kort haar heeft, is de Styling Shaper van Hema aan te raden voor 2,50 Euro in een zilverkleurige pot. Supersterk spul zonder dat het hard wordt. Je haar kan er wel iets eerder vettig van worden, dat is het enige nadeel.

De badolie van Hema in het paarse flesje met zilverkleurige dop voor 3,50 Euro is ook erg fijn (Destress 2 fasen badolie heet het). Ik heb zelf geen bad, maar mijn zusje wel.

Kortom, Hema heeft vaak fijne spullen voor een fijne prijs! Ik kom er regelmatig.
hema rules
Hema is idd oke!

Ik vrek hier nog even 'bedelend' verder t.o.v. het topic 'maak elkaar blij' op Overig.

Als iemand Unoxrookworst eet en niet de Blond Amsterdam codes gebruikt voor stamppotservies, zou het fijn zijn als je ze mij wilt mailen. Heb de 1e 2 (voor 1 bord dus) al binnen via lieve medeforummers, maar ik heb zelf liever de Hemaworst!

De actie duurt tot ergens april/zo lang de voorraad strekt.
Ach ja de envelopjes op uitnodigingen. Er stond er laatst zelfs een op een geboortekaartje. 'Want een baby kost toch heel veel geld'. Mensen met envelopjes op uitnodigingen (en geboortekaartjes?) hebben heus wel een punt, je kunt ervan kopen wat je zelf wil, er wordt niks weggegooid omdat je het toch niet gebruikt of leuk vindt en de gevers hebben het lekker makkelijk. Maar toch, ik vind het idee van cadeaus geven dan een beetje wegvallen.

Ik las laatst een artikel over een meneer die zelfgemaakte cadeaus vroeg. Eerst 'schrokken' de genodigden een beetje maar uiteindelijk kwamen ze met zelfgemaakte boeketten van eigen bloemen, gedichten, vers gebakken appeltaart en gebreide sjaals aan. Gaat wat ver, maar vond het wel grappig!

Vandaag boodschappen doen en kijken of ik de gratis yoghurtdrink, toetjes en boter kan vinden. Geldterugacties blijven ook leuk . Oeh en gisteren een mooi jurkje gescoord voor 8 euro, afgeprijsd van 55. Jeej!
Hier iemand die af en toe in jullie topic meeleest .

Dank voor de link naar de AH bonnen. Heel veel keus in pizza's was er niet, ik heb dus maar een doos marguerita meegenomen en dan gooien we er zelf nog wat lekkere dingen op.

Ik had ook bonnen voor woksaus en naanbrood, maar die kende de zelfscan niet, maar bij de servicebalie netjes geld terug gekregen.
Ik heb ook de Margeritha's genomen, kan ik zelf bedenken wat ik er van wil maken.

En ik heb die kleine naanbroodjes genomen en ingevroren per 2, net genoeg voor een maaltijd. Kan voorlopig weer voort

Deze set bonnen zijn geldig tot 31 oktober, dus daarna weer kijken wat ze dan in de aanbieding hebben!
Die van de pizza's zijn tot morgen geldig toch? En kun je een bon meerdere keren gebruiken, als je ook een bonuskaart gebruikt? Of wordt er ergens stiekem geregistreerd dat je de bon al gebruikt hebt.

Ik heb nog een paar bonnen liggen die ik komende week ga gebruiken (oa de maaltijdsalade).

Kenden jullie deze al:

http://www.paturain.com/probeer-nu-gratis
ja, de pizza's zijn tot morgen geldig volgens mij, maar die andere bonnen tot de 31e. Of tot en met, weet ik niet precies.

Je kunt meerdere keren zo'n bon van de pizza gebruiken volgens mij, ik heb een verhaal gelezen van iemand in de bijstand die 5 dozen heeft gehaald en zo een pizza-kinderfeestje heeft gegeven, samen met wat spelletjes doen.
*breekt even in*

Dank voor de link naar de AH bonnen. Ik wist niet dat er meerdere versies in omloop waren. Heb net 16 euro bespaard

Je kan de bonnen inderdaad vaker gebruiken. Volgens mij wordt er niet geregistreerd. Ik ben er in ieder geval tot nu toe altijd mee weg gekomen.

*breekt weer uit*
Beste vrekken,

Ben toevallig op jullie topic gestuit en ik ben blij verrast met alle tips. De AH-kortingbonnen ga ik vanmiddag besteden in het dorp, het ijs komt goed van pas want we krijgen eters van de week. Kan ik lekker goedkoop duur doen

Bedankt allemaal en vrek ze!
Dat vroeg ik me net af, of je meerdere dezelfde bonnen mag gebruiken. Maar dat kan dus? Top!

Him: Deze week is het Hertog ijs in de aanbieding!

Paturain was ik naar op zoek maar ik kon geen actieverpakking vinden. Heb wel de Meridol en H&S shampoo klaarliggen om in te sturen. Heb ook de diverse Pluimen kadobonnen verzilverd die ik nog had liggen.

Weet iemand of je ergens bioscoopbonnen kan sparen?
quote:SuperCow schreef op 24 oktober 2010 @ 13:06:

Weet iemand of je ergens bioscoopbonnen kan sparen?Ik weet niet of je veel biologisch eet, maar het kan nu met van die EKO merkjes. Niet makkelijk te sparen, eenmalige actie, maar toch .

Dat vroeg ik me net af, of je meerdere dezelfde bonnen mag gebruiken. Maar dat kan dus? Top!

Het moet wel in verschillende aankopen zijn. Je mag niet in 1 ronde 6 bonnen voor één bepaald product inleveren.

Him: Deze week is het Hertog ijs in de aanbieding!

Ik had het gezien ja!
En weer nieuwe AH bonnen..

AH ontbijt kortingsbonnen

En hier een handige bewaarwijzer voedsel.. Bewaarwijzer. Aangezien we soms toch nog te veel wegwerpen..

En ook heb ik nog wat BOL.com kortingscodes gevonden:

Gratis verzendingscode t.w.v. ¤ 1,95 geldig tot 31.10.2010

CRM-OKTV10B

* Deze code geeft je recht op een korting van ¤ 5,- op een speelgoed artikel naar keuze, bij besteding van minimaal ¤ 25,- aan speelgoedproduct(en). Bestel je meerdere artikelen ter waarde van totaal ¤ 25,-, dan dient het goedkoopste artikel minimaal ¤ 5,- te bedragen.

Vul onderstaande code in bij je bestelling en korting wordt direct verrekend*.

Je kortingscode: S500-TY-9LW

geldig tot en met 14 oktober 2010

Deze code geeft je recht op een korting van ¤ 2,50 op een cd naar keuze, bij een besteding van minimaal ¤ 9,99 aan cd’s.

Je kortingscode: C250-MU-9ZS

Deze code geeft je recht op een korting van ¤ 10,- op een elektronica-artikel naar keuze, bij een besteding van minimaal ¤ 50,- aan elektronica. Bestel je meerdere artikelen ter waarde van totaal ¤ 50,-, dan dient het goedkoopste artikel minimaal ¤ 10,- te bedragen.

Je kortingscode:

E100-SC-9XR

geldig tot en met 14 oktober

Deze code geeft je recht op een korting van ¤ 2,50 op een dvd of Blu-ray naar keuze, bij een besteding van minimaal ¤ 9,99 aan dvd(’s) of Blu-ray-product(en).

Je kortingscode:

D250-BL-9TY

Deze code geeft je recht op een korting van ¤ 2,50 bij een bestelling van een Engelstalig boek naar keuze, bij een besteding van minimaal ¤ 9,99 aan Engelstalige boeken.

Code I250-BO-9FT

¤ 12,50 korting op een A4-fotoboek Je kortingscode: Fotoboek5134

Gratis verzendkosten voor een Nederlandstalig boek: N195-BK-9MQ
voor de mensen die parels sparen bij moneymiljonair je kunt nu ook parelcodes invoeren. ik heb op internet er 3 gevonden. (5.000 parels per stuk)

veronica2473

TVK9375

TRK3587
quote:Mugske schreef op 25 oktober 2010 @ 18:11:

voor de mensen die parels sparen bij moneymiljonair je kunt nu ook parelcodes invoeren. ik heb op internet er 3 gevonden. (5.000 parels per stuk)

veronica2473

TVK9375

TRK3587Bedankt! Weer 18 cent verdiend
Ai, ik heb bij de AH zo'n halve liter überzalig HD-ijs gekocht met korting, Macadamia Nut Brittle, en voel me nu een beetje.........

Zo'n halve liter is zeker niet voor 1 persoon bedoeld ? Maar ik heb geen diepvries, en dus MOEST het op.
quote:Mugske schreef op 25 oktober 2010 @ 18:11:

veronica2473

TVK9375

TRK3587Waar geef je deze dan precies in? Want ik vind nergens een linkje om de codes in te geven.
Bedankt voor al jullie tips! Ik lees al een tijdje mee.

Misschien zijn hier nog meiden die iets aan 10% korting hebben op toch al heel goedkope zwangerschapstesten en ovulatietesten.

Ik heb voor mijn volgende bestelling een kortingscode gekregen, maar deze kan onbeperkt gebruikt worden heb ik ontdekt, hihi tot 1-12-2010 geldig: GFMP45YQXP (www.zwangerenkids.nl).

Ik zal zo even de codes proberen op moneymiljonairs.
quote:Carliena schreef op 22 oktober 2010 @ 14:43:

Vandaag heb ik mijn eerste kortingscoupon ingeleverd bij de AH. Gratis steenovenpizza's, scheelde toch 4,35 Euro en wij eten regelmatig een pizzaAaargh, heeft iemand deze bon nog? Dit is nou echt een luxe die ik me niet kan veroorloven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven