Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook nog Mary Poppins kaartjes...

Wie wil ruilen voor zegels van Douwe Egberts?

Die spaar ik namelijk.

Ik hoor het wel.

Mail naar mariet@xs4us.nu

Gr jet
Ik had ze gemist, maar.............ze zijn er weer: nuttige 2=1 aanbiedingen bij oa appie. Nou weet ik wel dat wat ik nuttig vind een ander misschien wat minder kan vinden, maar ik heb in ieder geval lekker gevrekt vandaag. Had in de hamsterweken, 2=1 en weet ik veel hoe iedere supermarkt het noemt- tijd even wat minder geld. baalde dus dat ik van aantal dingen niet meer had gekocht. Maar goed nu weer voorraadje van aantal drogisterij zaken die ik echt altijd nodig heb.

Verder ben ik ook fan van kruidvat. werd hier boven even genoemd. Zeker aan het einde van het seizoen sla ik altijd heel veel kinderspeelgoed in voor in mijn cadeautjes-krat. Zo heb ik soms voor ¤2,- een cadeautje dat nu in de speelgoedwinkel gewoon minstens ¤8,- kost. En aangezien wij echt zoveel kinderverjaardagen op jaarbasis hebben is dat erg prettig. Overigens vind ik altijd dat ze wel betere 2=1 acties bij de Etos hebben
quote:lindy5 schreef op 28 maart 2011 @ 09:27:

[...]

Heb ik gedaan!Ik heb de code ontvangen, dank je wel!
Hier ook een Kruidvat-fan, alleen is Moppekind zó snel over dingen heen dat speelgoed/cadeautjes vinden lastig wordt.

Het is geen buitenspeel-cowboy&indiaantje-voetbal kind. Ik heb nu RushHour geleend van mijn schoonzusje, scheelt weer 20 euro, en over twee maanden is hij waarschijnlijk toch uitgespeeld.

Vanmiddag kreeg Moppeman hem niet uit huis geschopt om buiten te spelen, nou dan moest hij maar wat nieuws leren van Moppeman.

De omtrek en de oppervlakte van cirkels. LEUK, PAPA !!!!

Het kind is acht !!!!!!!! En hij weet al meer van wiskunde dan ik.
Had deze actie hier nog niet voorbij zien kopen. Maar de sachets van Buisman die voorzien zijn van een actiesticker hebben een geld-terug actie. Je hoeft alleen maar op de site de actiecode in te vullen en dan wordt het geld overgemaakt. En heel vrek achtig heb ik het gekocht bij de C1000 hier voor ¤2,09 en ik krijg van buisman ¤2,19 terug gestort. Erg handig.

En trouwens op Ariel vlekkengel en Silan wasverzachter in poeder vorm zit ook een geld terug coupon. Hier heb je wel een aparte bon nodig. en laat ik die van Silan nog nergers terug kunnen vinden. Balen... maar ja we zoeken verder.
Plops, zet anders morgen even je mail adres even neer, of als je er bent kan ik mijn mail adres wel even neerzetten.
Buisman actie is idd al even. Waneer je een nettorama in de buurt hebt bent je nog voordeliger uit, want daar zijn ze nu ook nog erg voordelig in de actie. Bij ons gezien dat dat de actieverpakkingen waren. Ik lust het alleen echt niet dus dan is het nog een beetje verspilde moeite.

@moppetoet da's lastig ja. Moet zeggen dat de stroopwafel-kindjes pas 3 1/2 en 5 1/2 zijn, maar gebruik het kruidvat met name voor cadeautjes voor feestjes en kinderfeestjes.

Vooral als alles zwaar is afgeprijsd en dan nog twee plus twee gratis is. Zo had ik de laatste ronde puzzelballen van Cars en Hello Kitty (wij zitten nog in die leeftijdsfase) voor ¤1.50 per stuk. Vind vergelijkend warenonderzoekje dan altijd wel leuk en waren in de winkel gewoon nog steeds ¤ 8,-

Moet zeggen dat ik vrij veel spellen weet die in de categorie rush hour vallen en minder bekend zijn. Vallen erg in de smaak bij de wat slimmere kids. Helaas zijn deze vrijwel nooit ergens goedkoop.
Ik kreeg vandaag een mail van Oxxio dat ik die lamp niet kreeg omdat ik mijn gegevens niet goed ingevuld zou hebben?! Ehm, ik weet niet, maar dat waren oprecht, mijn gegevens. Dus. Ik vind het raar
Janna, ik hoor net dat het al geregeld is met de kaartjes voor Mary Poppins Sorry!

Yellow, wat raar! Heb je vreemde adresgegevens of misschien een vaste energiemaatschappij die de woningbouw voor je heeft gekozen?

Moppetoet, wat leuk dat je zoon zo in to wiskunde is
Oh, prima toch Plops, fijn dat je ze hebt!

Mocht iemand anders ze willen, dan kan dat dus!
Plops, ik heb idd een vaste energiemaatschappij die door de woningbouw is gekozen. Maar dan heb ik toch geen onjuiste gegevens doorgegeven? (ik dacht juist, lekker handig hier met die lamp) Oh well, het gaat niet gebeuren kenneljik.
Zijn de hamsterweken erweer bij appie?
quote:yellowlove schreef op 28 maart 2011 @ 23:19:

Plops, ik heb idd een vaste energiemaatschappij die door de woningbouw is gekozen. Maar dan heb ik toch geen onjuiste gegevens doorgegeven? (ik dacht juist, lekker handig hier met die lamp) Oh well, het gaat niet gebeuren kenneljik.Slap smoesje van Oxxio denk ik omdat ze weten dat jij toch geen klant gaat worden voorlopig. Anders zou ik het ook niet weten..... Stom iig!
Nee, geen hamsterweken maar gewoon goede aanbiedingen.
Ok,bedankt! Iemand n idee wanneer er weer hamsterweken zijn?
quote:Chillgirl1985 schreef op 27 maart 2011 @ 21:51:

@poffertje

ik spaar de C1000 zegels, als niemand anders wilt hou ik mij aanbevolen.Stuur me even een direct berichtje met je adres dan doe ik ze op de bus!
Ik lees al een tijdje mee, maar heb nu toch een mooie tip: Donderdag 31mrt kun je bij de BodyShop een lege fles douchegel inleveren (maakt niet uit welk merk) en dan krijg je een gratis fles biologisch afbreekbare douchegel (250ml) van de nieuw lijn Earth Lovers.
Mijn god, ben zo geschrokken! Wij wonen in een keet ivm het bouwen van een nieuwe woning. Hebben we in de winter het dak van de slaapkamer lek gehad..Ik heb regelmatig de matrassen omgedraaid, en vandaag wilde ik ze even buiten leggen in de zon tegen de bacterien. Zijn er dus allerlei gekleurde schimmels aan het groeien onder de matrassen. Zo smerig! Maar dat houdt in dat ik nu stante pede 2 nieuwe matrassen moet hebben. Hebben jullie suggesties?
brekster: dat hebben wij helaas ook. ik heb het geprobeerd weg te krigjen met schimmelspul van HG. Hielp een hoop maar niet alles is weg. Wij gaan nieuwe matrashoezen (op maat) bestellen online. Dit komt neer op ong 40 e per matras.

Bij ons zit de schimmel trouwens niet in het schuim, alleen op de bekleding.
quote:doortje87 schreef op 28 maart 2011 @ 15:34:

Ik heb hier nog een slankiecode liggen!!

Iemand interesse?

Ook kreeg ik laatste bij de AH 20(!!!) pakjes voetbalplaatjes voor mijn boodschappen van 7 euro! Ik denk dat ze er vanaf moesten, dus die liggen hier ook nog (en nog wat losse plaatjes)

Als er iemand interesse heeft, mail mij maar even!

doortje87@hotmail.com

Ik spaar zelf trouwens de Milner codes, dus als iemand die nog heeft?!

Mocht de slankie code nog hebben, flashy@live.nl

Kun je in die champignon kweekbakjes ook iets anders kweken?
@ Brekster: Dat is heel vervelend zeg! Misschien kun je verzekering-technisch er wat van vergoed krijgen? Ik neem aan dat je de keet waarin je woont ergens van huurt en het is dan niet jullie schuld dat deze een lek had. Ik zou als ik jou was daar eens achteraan gaan! Mijn huisgenootje had ook lekkage in haar kamer en heeft toen van de verzekering ook een nieuw matras vergoed gekregen, dus je weet maar nooit, succes!
Voor de liefhebbers, kun je met deze coupon een gratis zak Lays patatje joppie halen bij C1000.
zo vandaag al een fantastische vrek-ochtend achter de rug.

twee keer per jaar heb je bij ons bij een winkel waar ze heel veel verschillende merken kinderkleding hebben altijd een "kids-night'. Het is dan altijd met de benen buiten want op de nieuwe collectie is het dan 40%, 30%, 25% korting en alles wat niet is afgeprijsd nog 10% eraf. Ik was er op tijd bij en heb snel van het merk wat ik graag wilde hebben gescreend op maat. Vervolgens de stapel uitgezocht en ik ging met een goed gevulde tas naar buiten. Vervolgens nog naar het prijzencircus bij v&d en wonder boven wonder hadden ze alles nog wat ik graag wilde hebben. En er ging vandaag nog 20%/,15%,10% af met zo'n stickervel wat in de bus zat. Was ¤210,- armer toen ik klaar was maar daar heb ik dan wel echt heeeeeeel veeeeeeel voor gekocht!
Tja en geld uitgeven is natuurlijk vrektechnisch niet altijd even handig, maar ik had nu ook echt gehoopt dat ik de garderobes van stroopwafelkindjes zomerklaar zou kunnen maken, voor niet al te veel geld. En dan is gelukt!
anoniem_110773 wijzigde dit bericht op 30-03-2011 13:58
Reden: Zo leuk dat ik het 2x zeg!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven